abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 13 mei 2007 @ 15:11:16 #201
71721 Alexxxxx
Friespeuk
pi_49331582
quote:
Op zondag 13 mei 2007 15:09 schreef vipergts het volgende:

[..]

Nee hoezo stond er ook een black thunder de mijne komt donderdag er moest nog het eea aangedaan worden. Die verschrikkelijke bliksemschichten zijn eraf. Traanplaat erop bij de schotel, lampen en een luchthoorn op het dak.
er reed idd een Black Thunder

Ik was er zelf niet bij, maar hier staat een heel uitgebreide fotoreportage
pi_49712609
Hij rijdt wel lekker, je kunt aardig meekomen met het andere verkeer
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_49713471
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 06:23 schreef vipergts het volgende:
Hij rijdt wel lekker, je kunt aardig meekomen met het andere verkeer
Haha dat snap ik met 660pk en een lading plantjes. Zijn er eigenlijk productietrekkers met nog meer vermogen?
En hoeveel ton zou je daar mee theoretisch kunnen trekken? Ik weet dat de Daf 95's met 580pk van de Landmacht vaak met treingewichten van meer dan 100 ton rijden.
"History teaches us that humans behave wisely only once they have exhausted all other alternatives."
  donderdag 24 mei 2007 @ 09:05:19 #204
128976 dubidub
Fritür ist krieg!
pi_49713812
Voor zover ik weet is die 660 de overtreffende trap. Scania heeft natuurlikj R620, da's voor zover ik weet de 'opvolger'. Maar voor echte parate kennis moet je bij alex5 zijn
pi_49733388
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 08:45 schreef MaartenGrendel het volgende:

[..]

Haha dat snap ik met 660pk en een lading plantjes. Zijn er eigenlijk productietrekkers met nog meer vermogen?
En hoeveel ton zou je daar mee theoretisch kunnen trekken? Ik weet dat de Daf 95's met 580pk van de Landmacht vaak met treingewichten van meer dan 100 ton rijden.
Ten eerste zijn het 530'ers, en ten tweede zijn ze niet met normale XF's te vergelijken. Zo zijn ze voorzien van 6x6 aandrijving, dat voor normale productie niet beschikbaar is. Verder zit er een andere koppelomvormer onder, waardoor ze op 3000Nm uitkomen, aldus de chauffeur van zo'n ding laatst. Ze zuipen trouwens ook gerust 1 op 1 qua verbruik, en dat vind blijkbaar níemand interessant. Overigens, met die grappige nooteboom trailertjes mogen ze het zand niet in. Dus waar die 6x6 aandrijving nou goed voor is mag Joost weten
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 09:05 schreef dubidub het volgende:
Voor zover ik weet is die 660 de overtreffende trap. Scania heeft natuurlikj R620, da's voor zover ik weet de 'opvolger'. Maar voor echte parate kennis moet je bij alex5 zijn
De FH16 met 660pk is op dit moment de sterkste standaard productietrekker, en zover ik weet is het ook de motor die de meeste Nm's levert. Daarmee is Scania met z'n 620pk V8 dus rechts ingehaald door een 6-lijn blok. Altijd fijn, landgenootjes pesten.
Overigens kun je MAN TG-A's krijgen met een V10 met een heule berg pk's, speciaal voor het zwaartransport, maar zover ik weet worden die niet als dagelijkse productie geleverd, maar als special, en worden ze dus ook niet aan de lopende band maar in job shop proces gebouwd.

Edit: Google is je grootste vriend:
quote:
Mammoet Europe BV uit Schiedam heeft twee speciale trekkers aangeschaft voor extreem zwaar transportwerk in geheel Europa.

Het zijn MAN TGA 41.660 8x4/4 BBS trekkers met 660 pk sterke D2840 Common Rail-motor. De trucks zijn goedgekeurd voor treingewichten tot 250 ton en beide uitgerust met XXL cabine. De 18,3 liter V10 motor geeft in het gebied tussen 1.000 en 1.600 toeren een (begrensd) koppel van 2.700 Nm af.
Dit enorme vermogen wordt via een MAN TipMatic versnellingsbak met 12 gangen, een WSK 440 koppelomvormer en MAN naafreductieassen duurzaam op de aangedreven wielen overgebracht.
Bron
En op deze site staat een tabelletje waaruit op te maken is dat die D2840 motor voor de scheepsbouw tot 1050pk geleverd wordt. Zal wel niet op de weg beschikbaar zijn omdat koppelomvormers, versnellingsbakken en assen (nog) niet op dit soort bruut geweld berekend zijn

[ Bericht 11% gewijzigd door Bartholomeus op 24-05-2007 18:47:13 ]
[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
pi_49737137
Koppel van die volvo is 3100 nm tussen 1000 en 1450 toeren. Daarmee gaat het invoegen op de snelweg lekker makkelijk. Je kunt gewoon naar links en meteen beginnen met inhalen. dat was zo leuk.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_49737474
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 19:57 schreef vipergts het volgende:
Koppel van die volvo is 3100 nm tussen 1000 en 1450 toeren. Daarmee gaat het invoegen op de snelweg lekker makkelijk. Je kunt gewoon naar links en meteen beginnen met inhalen. dat was zo leuk.
... voor het brandstofverbruik, bandenslijtage, medeweggebruikers, verkeersveiligheid, etc
[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
  vrijdag 25 mei 2007 @ 04:29:53 #208
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_49750305










We hebben er 2 trouwens

Dit zijn wel 530's, wél met WSK, power zát , en rijdt geweldig , alleen vond ik ze een beetje nerveus met sturen toen ze er net waren.
Wegrijden doe je met de bak in de lage stand, anders knalt ie je uit je stoel , rijden allebei met treingewichten boven de 100 ton (ballastwagens), en eentje heeft al een keertje met de ballastwagen erachter, de 650 uit de prut getrokken, die stond met 9 wielen naast de weg tot zijn assen erin, was nét FF te zacht da's dus een sleepie van pak 'em beet 220 ton, waarvan er 108 vastzitten in de bagger, makkie volgens de vaste chauffeur
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  vrijdag 25 mei 2007 @ 08:42:33 #209
62885 MikeyMan
Vici, Vidi, Veni
pi_49751474
Wordt die CAT motor uit die Dakar truck van Wuf van Ginkel niet ergens standaard in geleverd?
Don't put something in your mouth unless you're happy to swallow...
©DiscoveryChannel
pi_49755349
quote:
Op vrijdag 25 mei 2007 04:29 schreef Sounddragon het volgende:
[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

We hebben er 2 trouwens

Dit zijn wel 530's, wél met WSK, power zát , en rijdt geweldig , alleen vond ik ze een beetje nerveus met sturen toen ze er net waren.
Wegrijden doe je met de bak in de lage stand, anders knalt ie je uit je stoel , rijden allebei met treingewichten boven de 100 ton (ballastwagens), en eentje heeft al een keertje met de ballastwagen erachter, de 650 uit de prut getrokken, die stond met 9 wielen naast de weg tot zijn assen erin, was nét FF te zacht da's dus een sleepie van pak 'em beet 220 ton, waarvan er 108 vastzitten in de bagger, makkie volgens de vaste chauffeur
Hoe werkt zo'n koppelomvormer eigenlijk? Of is dat niet iets dat je als chauffeur bedienen moet?

Nog nooit met zo'n ding gereden, vandaar

Edit: zo'n dikke auto, en dan een of ander gaar blaupunkt radiootje en geen climate control
[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
pi_49756075
quote:
Op vrijdag 25 mei 2007 08:42 schreef MikeyMan het volgende:
Wordt die CAT motor uit die Dakar truck van Wuf van Ginkel niet ergens standaard in geleverd?
Enig google-werk leert dat die auto's voorzien zijn van Catterpillar C18 motoren, maar een 950pk versie is voorzover deze site aangeeft niet standaard beschikbaar. Dus ze zullen 'm wel een beetje opgefokt hebben, net zoals DAF doet om 800pk uit het 530pk blok te persen. Nu eens kijken of en zo ja waar dat apparaatje standaard in geleverd wordt

Edit: Aha, dít soort dingen dus, en verder worden ze gebruikt in schepen, jachten, trekkers, (nood)stroomgeneratoren, etc
[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
  zaterdag 26 mei 2007 @ 04:39:27 #212
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_49784593
quote:
Op vrijdag 25 mei 2007 10:53 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

Hoe werkt zo'n koppelomvormer eigenlijk? Of is dat niet iets dat je als chauffeur bedienen moet?

Nog nooit met zo'n ding gereden, vandaar

Edit: zo'n dikke auto, en dan een of ander gaar blaupunkt radiootje en geen climate control
WSK werkt eigenlijk vanzelf, in de lagere versnellingen heb je gewoon meer NM's als je kwijt kunt op de weg, in de bak of aan de kingpin/trekoog, je zet het kind in de versnelling, poot op de rem, koppeling los, rem vasthouden uiteraard,dan voel je hem een beetje.. ehhh.. ja.. inelkaar duiken, dan zet ie zich schrap zeg maar, en als je dan de rem loslaat trekt ie gewoon zo hard als de koppelomvormer toelaat... meer is het niet... het voorkomt dat je harder trekt als dat mechanisch verantwoord is zeg maar... een beetje als een automaat met koppeling, zo'n idee...

We hebben ook nog een ouwe Terberg (brulhok ) die een even ouderwetse vloeistofkoppeling heeft, en die gaat dan ook hoorbaar slippen... dan gaat ie gewoon naar de 2000 Rpm en als hij het koppel kwijt kan, of de tandwielen krijgen dezelfde snelheid in de bak voel je hem vastgrijpen, dan ros je hem meteen een gat hoger (want je zit nog steeds op 2000 Rpm) en dan begint het feest opnieuw ....
Als je een beetje leert doseren met het gas, kan je hem ook zelf een beetje eerder laten pakken zeg maar... tis wel een leuk spelletje... de oldstyle V8 Scania heeft het ook trouwens... in de oudere auto's zit er dan ook een temperatuurmetertje in het dash voor de vloeistoftemp in de koppeling, zodat je een beetje in de gaten kan houden wat je doet...

In de Terberg :


Het rode lampie brandt zolang de VK los draait, en zodra hij pakt gaat ie uit.. eronder de olietemp in de koppeling, en die onderste.. tja... moek dat uitleggen ???
En ja.. het is een oud barrel, comfort doet ie niet aan, maar hij is oersterk, houdt de MAN's gewoon bij met 75 ton erachter, en hij klinkt gewoon BRUUT ... raam open is standaard

En die radio... tja... vinden ze wat minder belangrijk... en climate control ook .. zit wel airco in, en een koelkast(je), en elektrische zonneschermpies,en een elektrisch schuifkanteldakje (want je kan er anders domweg niet bij zonder te springen ) hij heeft inmiddels wel een pneumatisch verstelbare schotel aangemeten gekregen, daar investeren ze dan weer wél in... maken we zelf

Overigens zit er in de laatste nieuwe Ginaf platenwagen een Pioneer AVIC X1 DVD navi... tis maar wat je wilt, en waar je om vraagt... ik had in mijn laatste kraan ook een HU zitten die net zo duur was als het hele interieur bij elkaar... lag in het magazijjn, en als het er is, kan je het zó krijgen, ze zijn niet krenterig, maar als je zegt : maakt niet uit... krijg je gewoon standaard...

Ik vind persoonlijk navi ook niet echt belangrijk, iedereen zit aan je instellingen te kutten, bij ons heeft bijna iedereen (die um wil) een DomDom, dus heb je altijd je eigen navi bij je, en nooit iemand die je instellingen verkloot...
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  zaterdag 26 mei 2007 @ 16:02:37 #213
167856 Toempf
Internetheld
pi_49793400
dit vind ik dus echt zulke mooie wagens:











wat een auto's hebben ze daar rijden zeg, vooral die actros, die maakt een herrie waar een scania-rijder jaloers op wordt.
Klaus die Gabelstaplerfahrer
Luier dan een pamper
  zaterdag 26 mei 2007 @ 16:11:07 #214
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_49793580
Overdone, veuls te druk

Alleen die Actros is nog een beetje binnen proporties, de rest mag van mij minstens voor de helft afgetuigd worden...
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_49795206
Als je die jongens ook de veiling op ziet rijden. Ik hoor geruchten dat er daar nogal eens wat zwart gebeurt vandaar die opgetuigde auto's
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
  zaterdag 26 mei 2007 @ 19:04:19 #216
128976 dubidub
Fritür ist krieg!
pi_49797820
quote:
Op zaterdag 26 mei 2007 17:22 schreef vipergts het volgende:
Als je die jongens ook de veiling op ziet rijden. Ik hoor geruchten dat er daar nogal eens wat zwart gebeurt vandaar die opgetuigde auto's
Sigarettensmokkel is niet onbekend daarzo Chaffeurs met 400 sloffen die worden aangehouden
  zaterdag 26 mei 2007 @ 19:06:00 #217
167856 Toempf
Internetheld
pi_49797876
die kans is vrij groot ja. er wordt echt dik geld uitgegeven aan die wagens. ik heb geen flauw idee wat een paintbrush kost maar volgens mij loopt dat zo in de duizenden euro's.
Klaus die Gabelstaplerfahrer
Luier dan een pamper
  zaterdag 26 mei 2007 @ 19:07:36 #218
167856 Toempf
Internetheld
pi_49797906
sigaretten smokkelen doen ze bij een ander niet nader te noemen bedrijf op de veiling, en laat ik daar nou ook toevallig werken
Klaus die Gabelstaplerfahrer
Luier dan een pamper
pi_49800674
je werkt bij de gebroeders met de vier d tjes als logo
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_49816197
Nog ff wat plaatjes van nu.nl dan


Bradstoftank kapot gereden op een stoeprand.


Hier zat iets los wat vast moest.


Sjah, deze lijkt me toch lullig als het je overkomt. Door je eigen stommiteiten gewoon de vrachtwagen kantelen. Alhoewel dit natuurlijk ook geheel toevallig op een leeg havengebied een mechanisch defect aan de vrachtwagen had kunnen zijn waardoor de schuld buiten de chauffeur om lag.




En opeens werd je ingehaald door je eigen lading.
  zondag 27 mei 2007 @ 20:40:34 #221
167856 Toempf
Internetheld
pi_49830858
dat zijn allemaal stommiteiten die vrij makkelijk voorkomen hadden kunnen worden

en Viper, welk bedrijf bedoel je dan met vier d's als logo, die ken ik volgens mij niet.
Klaus die Gabelstaplerfahrer
Luier dan een pamper
pi_49848001
gebroeders dames had vier d in de voor van een bloemetje dacht ik
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
  maandag 28 mei 2007 @ 13:10:07 #223
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_49849272
Nou betwijfel ik of het desbetreffende bedrijf wel erg blij is met deze aantijgingen op internet, waar of niet waar, zoalng niet bewezen is dit laster heren

Als ik werkgever was en ik las dit... was je per direkt op zoek naar een andere baan, én een advokaat
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  maandag 28 mei 2007 @ 13:16:25 #224
128976 dubidub
Fritür ist krieg!
pi_49849479
quote:
Op maandag 28 mei 2007 13:10 schreef Sounddragon het volgende:
Nou betwijfel ik of het desbetreffende bedrijf wel erg blij is met deze aantijgingen op internet, waar of niet waar, zoalng niet bewezen is dit laster heren

Als ik werkgever was en ik las dit... was je per direkt op zoek naar een andere baan, én een advokaat
Dat van die sigarettensmokkel had niet plaats bij het hierboven omschreven bedrijf. toempf was ookz o verstandig de naam van z'n werkgever niet te vermelden
  maandag 28 mei 2007 @ 13:17:56 #225
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_49849536
quote:
Op zaterdag 26 mei 2007 19:07 schreef Toempf het volgende:
sigaretten smokkelen doen ze bij een ander niet nader te noemen bedrijf op de veiling, en laat ik daar nou ook toevallig werken
quote:
Op zaterdag 26 mei 2007 20:36 schreef vipergts het volgende:
je werkt bij de gebroeders met de vier d tjes als logo
quote:
Op maandag 28 mei 2007 12:33 schreef vipergts het volgende:
gebroeders dames had vier d in de voor van een bloemetje dacht ik
Wat valt hieraan te missen ????
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  maandag 28 mei 2007 @ 13:18:52 #226
128976 dubidub
Fritür ist krieg!
pi_49849565
quote:
Op maandag 28 mei 2007 13:17 schreef Sounddragon het volgende:

[..]


[..]


[..]

Wat valt hieraan te missen ????
vipergts denkt dat het zo is, maar ik kan je wel verzekeren dat toempf daar niet werkt En over de aantijging dat er bij de gebroeders d sigarettensmokkel plaatsvindt, kan ik niets zeggen, aangezien ik heel het bedrijf niet ken
  maandag 28 mei 2007 @ 18:12:01 #227
71721 Alexxxxx
Friespeuk
pi_49858855
quote:
Op maandag 28 mei 2007 13:10 schreef Sounddragon het volgende:
Nou betwijfel ik of het desbetreffende bedrijf wel erg blij is met deze aantijgingen op internet, waar of niet waar, zoalng niet bewezen is dit laster heren

Als ik werkgever was en ik las dit... was je per direkt op zoek naar een andere baan, én een advokaat
Als ik straks een smeekmail krijg met 'kun je alsjeblieft die post van me wissen' is het antwoord iig nee
  maandag 28 mei 2007 @ 18:13:14 #228
71721 Alexxxxx
Friespeuk
pi_49858901
En nu weer over naar de trucks sigaretten smokkelen doe je maar met een boot of zo
  maandag 28 mei 2007 @ 18:13:45 #229
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_49858918
En waarom zou ik dat willen ??
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  maandag 28 mei 2007 @ 18:14:48 #230
71721 Alexxxxx
Friespeuk
pi_49858949
quote:
Op maandag 28 mei 2007 18:13 schreef Sounddragon het volgende:
En waarom zou ik dat willen ??
Jij hoeft dat niet te willen nee. Maar als ik zie hoe een paar anderen hier hun mond voorbij praten
  maandag 28 mei 2007 @ 18:16:34 #231
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_49858998
Sja.. zoals ik al postte: niet erg handig
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_52025892
Dames en heren, we hebben een nieuwe nummer 1! Opnieuw wordt er een nieuwe vrachtwagen voorgesteld met meer power dan ooit! Nee, niet DAF of Mercedes maar MAN! En deze keer zal het niet om een versie gaan die enkel beschikbaar is voor speciaal vervoer zoals hun 660 maar om pure power voor op de weg.
De nieuwe TGX zal dit najaar voorgesteld worden met vermogens tot 680pk! Het maximum koppel komt op 3000Nm te liggen wat wel minder is dan de Volvo 660 met 3100Nm. De nieuwe cabine ziet er wel knap uit



De enige die momenteel trouwens echt vrachtjes trekt, rijdt voor het Audi Le Mans team
  woensdag 1 augustus 2007 @ 20:14:46 #233
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_52025976
netjes

toffe velgen ook
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
  woensdag 1 augustus 2007 @ 20:35:18 #234
128976 dubidub
Fritür ist krieg!
pi_52026544
Weet iemand waarom die trucks van Lievaart Transport een groene sticker met een a erop en een groene sticker met een d erop op hun bakken hebben? Op de deuren aan de achterkant hetzelfde, de linkerdeur een a, de rechter een d. Weet iemandwaarom?

Zoals:



Ik heb er overigens ook andere transporteurs mee zien rijden, maar van Lievaart weet ik dat ze op alle wagens staan.
  woensdag 1 augustus 2007 @ 20:44:07 #235
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_52026803
heeft te maken met het wel of niet mogen rijden in Italie, iets met bederfelijke waar
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
  woensdag 1 augustus 2007 @ 20:46:21 #236
128976 dubidub
Fritür ist krieg!
pi_52026871
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 20:44 schreef Klonk het volgende:
heeft te maken met het wel of niet mogen rijden in Italie, iets met bederfelijke waar
Oh ok, zou goed kunnen aangezien Lievaart heel veel op Italië rijdt. Vipergts zei dat het met de koelinstallatie te maken heeft.
  woensdag 1 augustus 2007 @ 20:49:54 #237
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_52026982
gevonden:
quote:
Verse vis, vers vlees, vers fruit, verse groenten, verse zuivelproducten, levend zaad, snijbloemen, kuikens, vee op weg naar slachthuis of afkomstig uit buitenland.Voor dit transport is voorgeschreven dat het voertuig aan beide zijkanten en de achterzijde is voorzien van duidelijk zichtbare groene borden of stickers van 50 cm breed en 40 cm hoog, waarop een kleine letter “d”, in zwart en 20 cm hoog, voorkomt
quote:
Indien voor een bepaald transport van bederfelijke producten een ontheffing van het rijverbod is verleend, dienen op het betreffende voertuig aan beide zijkanten en de achterzijde duidelijk zichtbaar groene borden of stickers te worden aangebracht van 50 cm breed en 40 cm hoog, waarop een kleine letter “a”, in zwart en 20 cm hoog, voorkomt.
http://www.truckinfo.eu/Rijverboden/italie.php
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
  woensdag 1 augustus 2007 @ 21:05:15 #238
128976 dubidub
Fritür ist krieg!
pi_52027450
Top
  woensdag 1 augustus 2007 @ 21:08:56 #239
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_52027572
verbazingwekkend wat er soms blijft hangen van mijn theorie van het ccv
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_52092556
quote:
Voor 1 keer ga ik ze eens allemaal bekijken
pi_53056620
Schopje omhoog, misschien om wat nieuw leven in te blazen.
Ben zelf pas begonnen als parttime chauffeur, vandaar.
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
pi_53078736
quote:
Op zondag 9 september 2007 20:10 schreef Ridocar het volgende:
Schopje omhoog, misschien om wat nieuw leven in te blazen.
Ben zelf pas begonnen als parttime chauffeur, vandaar.
Wie, wat, waar, waarmee, waarheen, waarvoor, foto's, etc
[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
  dinsdag 11 september 2007 @ 13:36:35 #244
110737 Jim.Beam
Manwhore Lion
pi_53095125
Ben nu bezig met m'n techniek, hierna nog verkeer/examen en dan beginnen!

...daar gaan al m'n vakantiewerk centjes
pi_53097622
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 13:36 schreef Jim.Beam het volgende:
Ben nu bezig met m'n techniek, hierna nog verkeer/examen en dan beginnen!

...daar gaan al m'n vakantiewerk centjes
Als je straks je papiertje hebt kan je nog zat verdienen, geniet nog maar ff van je vrije tijd want die heb je straks echt niet meer
[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
  dinsdag 11 september 2007 @ 15:41:19 #246
110737 Jim.Beam
Manwhore Lion
pi_53097984
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 15:26 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

Als je straks je papiertje hebt kan je nog zat verdienen, geniet nog maar ff van je vrije tijd want die heb je straks echt niet meer
Ben nog 19 dus moet nog studeren, wil hem gewoon op zak hebben omdat dat geld anders weer aan bier wordt uitgegeven oid. En ik kan het dan ook combineren met studie als part-time.

En lange dagen weet ik, 2 zomers als bijrijder bij de distributie gewerkt. gemiddeld 70/80 uur per week.
  woensdag 12 september 2007 @ 08:59:36 #247
140390 Dangel
Vive la Mort
pi_53114152
Dans le foret, si noir que la nuit peut devenir, respirer
~Autumn, 2002
pi_53198996
quote:
Op maandag 10 september 2007 19:23 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

Wie, wat, waar, waarmee, waarheen, waarvoor, foto's, etc
Bij een transportbedrijf in het zuiden (richting Bergen op Zoom). Ik ben nu een beetje op het terrein aan het meedraaien en zo nu en dan rijden.

We hebben hier wat Volvo's FM12, Daf's 95 (XF), een aantal MAN 27-ers, en nog wat 'exotisch' spul als een Scania (R420 als ik het goed heb). De laatste is een volautomaat.

Foto's volgen nog.
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
pi_53199408
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 16:45 schreef Ridocar het volgende:

[..]

Bij een transportbedrijf in het zuiden (richting Bergen op Zoom). Ik ben nu een beetje op het terrein aan het meedraaien en zo nu en dan rijden.

We hebben hier wat Volvo's FM12, Daf's 95 (XF), een aantal MAN 27-ers, en nog wat 'exotisch' spul als een Scania (R420 als ik het goed heb). De laatste is een volautomaat.

Foto's volgen nog.
Scania. Heeft. Geen. Volautomaat. Want. Er. Zit. Een. Koppeling. In.

Duidelijk?

Bovendien, wat is er exotisch aan? En wat bedoel je met een MAN 27'er? Zal wel gewoon een TG-A zijn neem ik aan? Motorwagenversie dan?
[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
pi_53202165
ik denk dan eerder F2000 van 27 ton.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')