vipergts denkt dat het zo is, maar ik kan je wel verzekeren dat toempf daar niet werktquote:Op maandag 28 mei 2007 13:17 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
[..]
[..]
Wat valt hieraan te missen ????![]()
Als ik straks een smeekmail krijg met 'kun je alsjeblieft die post van me wissen' is het antwoord iig neequote:Op maandag 28 mei 2007 13:10 schreef Sounddragon het volgende:
Nou betwijfel ik of het desbetreffende bedrijf wel erg blij is met deze aantijgingen op internet, waar of niet waar, zoalng niet bewezen is dit laster heren![]()
Als ik werkgever was en ik las dit... was je per direkt op zoek naar een andere baan, én een advokaat![]()
Jij hoeft dat niet te willen nee.quote:
Oh ok, zou goed kunnen aangezien Lievaart heel veel op Italië rijdt. Vipergts zei dat het met de koelinstallatie te maken heeft.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 20:44 schreef Klonk het volgende:
heeft te maken met het wel of niet mogen rijden in Italie, iets met bederfelijke waar
quote:Verse vis, vers vlees, vers fruit, verse groenten, verse zuivelproducten, levend zaad, snijbloemen, kuikens, vee op weg naar slachthuis of afkomstig uit buitenland.Voor dit transport is voorgeschreven dat het voertuig aan beide zijkanten en de achterzijde is voorzien van duidelijk zichtbare groene borden of stickers van 50 cm breed en 40 cm hoog, waarop een kleine letter “d”, in zwart en 20 cm hoog, voorkomt
http://www.truckinfo.eu/Rijverboden/italie.phpquote:Indien voor een bepaald transport van bederfelijke producten een ontheffing van het rijverbod is verleend, dienen op het betreffende voertuig aan beide zijkanten en de achterzijde duidelijk zichtbaar groene borden of stickers te worden aangebracht van 50 cm breed en 40 cm hoog, waarop een kleine letter “a”, in zwart en 20 cm hoog, voorkomt.
Voor 1 keer ga ik ze eens allemaal bekijkenquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 00:41 schreef Alexxxxx het volgende:
Net weer terug uit Assen.
Alle 442 foto's die ik vandaag bij het festival heb gemaakt staan hier
Wie, wat, waar, waarmee, waarheen, waarvoor, foto's, etcquote:Op zondag 9 september 2007 20:10 schreef Ridocar het volgende:
Schopje omhoog, misschien om wat nieuw leven in te blazen.
Ben zelf pas begonnen als parttime chauffeur, vandaar.
Als je straks je papiertje hebt kan je nog zat verdienen, geniet nog maar ff van je vrije tijd want die heb je straks echt niet meerquote:Op dinsdag 11 september 2007 13:36 schreef Jim.Beam het volgende:
Ben nu bezig met m'n techniek, hierna nog verkeer/examen en dan beginnen!![]()
...daar gaan al m'n vakantiewerk centjes![]()
Ben nog 19 dus moet nog studeren, wil hem gewoon op zak hebben omdat dat geld anders weer aan bier wordt uitgegeven oid.quote:Op dinsdag 11 september 2007 15:26 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Als je straks je papiertje hebt kan je nog zat verdienen, geniet nog maar ff van je vrije tijd want die heb je straks echt niet meer
tof!quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 00:41 schreef Alexxxxx het volgende:
Net weer terug uit Assen.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Alle 442 foto's die ik vandaag bij het festival heb gemaakt staan hier
Bij een transportbedrijf in het zuiden (richting Bergen op Zoom). Ik ben nu een beetje op het terrein aan het meedraaien en zo nu en dan rijden.quote:Op maandag 10 september 2007 19:23 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Wie, wat, waar, waarmee, waarheen, waarvoor, foto's, etc
Scania. Heeft. Geen. Volautomaat. Want. Er. Zit. Een. Koppeling. In.quote:Op zaterdag 15 september 2007 16:45 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Bij een transportbedrijf in het zuiden (richting Bergen op Zoom). Ik ben nu een beetje op het terrein aan het meedraaien en zo nu en dan rijden.
We hebben hier wat Volvo's FM12, Daf's 95 (XF), een aantal MAN 27-ers, en nog wat 'exotisch' spul als een Scania (R420 als ik het goed heb). De laatste is een volautomaat.
Foto's volgen nog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |