die reactie had ik al verwacht, maar kheb er weinig aan. Onze relatie zit goed en ik vertrouw haar. Meer kan ik nu ook niet doenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 14:26 schreef 911GT2 het volgende:
hoop je
Heb daarop gezocht op inet en lijkt er niet op. Dit is veel kleiner. Denk aan de grootte van 2 zandkorrelsquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 14:38 schreef Fixxxer het volgende:
Vaginale schimmel jeukt en voor zover ik weet hebben mannen geen last van schimmels.
Genitale wratten kunnen zich heel lang niet openbaren... (hoewel 2 j wel lang is maja) Kweet overigens niet hoe die dich openbaren.
heb je het sinds die vakantie? doorgeven waar je bent geweest en of je iets speciaals hebt gedaan, rijden op een dier, gezwommen in een bepaald meer of wat dan ookquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 14:52 schreef NietGroen het volgende:
off course, we gaan ook naar de dokter, maar zijn net terug van lange vakantie. Kwilde hier ook ff informeren.
zij had het er net al ervoor, maar het is eik zo klein dat we niet bij nad8en. Ik merkte halverwege de vakantie. En we hebben geen aparte dingen gedaan en zijn in NL gebleven.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 14:55 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
heb je het sinds die vakantie? doorgeven waar je bent geweest en of je iets speciaals hebt gedaan, rijden op een dier, gezwommen in een bepaald meer of wat dan ook
je hebt niet ergens tussen de brandnetels liggen vozen he?
Makes you think ehquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 15:08 schreef scrub_nurse het volgende:
ik kan je bijna garanderen dat t genitale wratten zijn, de foto's die op de voorlichtingssites staan, van genitale wratten, zijn nl allemaal van vergevorderde en gegroeide wratten. t begint als n heeeeeel klein wittig korstachtig dingetje, dat misschien zelfs wel ff vanzelf weggaat, maar gewoon na n tijdje terug is en dan vaak ook nog s aan de andere kant precies t zelfde..
echt, naar de dokter goed laten nakijken, wrattespulletje krijgen en SOA testen laten doen, en hopen dat t met n paar behandelingen weggaat..en of course dienen jullie allebei behandeld te worden..
veel succes!
Kortom.. dit topic kan een schopje naar R&P krijgenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 15:08 schreef scrub_nurse het volgende:
ik kan je bijna garanderen dat t genitale wratten zijn, de foto's die op de voorlichtingssites staan, van genitale wratten, zijn nl allemaal van vergevorderde en gegroeide wratten. t begint als n heeeeeel klein wittig korstachtig dingetje, dat misschien zelfs wel ff vanzelf weggaat, maar gewoon na n tijdje terug is en dan vaak ook nog s aan de andere kant precies t zelfde..
echt, naar de dokter goed laten nakijken, wrattespulletje krijgen en SOA testen laten doen, en hopen dat t met n paar behandelingen weggaat..en of course dienen jullie allebei behandeld te worden..
veel succes!
Ook mannen kunnen een schimmel bij zich dragen. Alleen bij een vrouw gaat het vaak erg jeuken en een man merkt er weinig tot niks van. Daarom moet je ook als man goed wassen en soms een creme gebruiken als je vrouw/vriendin een schimmel heeft en deze telkens terug keert , omdat het dan om een besmetting via de man kan gaan.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 14:38 schreef Fixxxer het volgende:
Vaginale schimmel jeukt en voor zover ik weet hebben mannen geen last van schimmels.
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 15:39 schreef beelz het volgende:
Hehehe je hebt genitale wratten... dat wordt wegvriezen met vloeibare stikstof... vast niet prettig aan je eikel
Ja, mijn nederig excusses, las het bij de tweede keer inderdaad ook. Is alweer verbeterd.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 15:53 schreef scrub_nurse het volgende:
nee want t gaat om de monnikskap en niet om de monnikskapspier
Het lijkt wel iets van talgkliertje als ik het zo hoor.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 14:22 schreef NietGroen het volgende:
Mijn vriendin heeft sinds een tijdje bij het uiteinde van haar monnikskapje (bij de grens met schaamlip) een soort van hard stukje. Het zit aan beide kanten en zat er eerst nog niet. Het voelt eik als een soort van korstje, maar dat is het niet, het is meer witachtig.
Ik heb zelf ook zoiets sinds een week aan de bovenkant van mijn penis net onder mijn eikel. Een soort van wit bultje.
Iemand een idee wat dit is?
We hebben al ruim 2 jaar en hebben beide geen sexueel contact gehad met anderen.
nog nooit n talgkliertje gezien?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:13 schreef woniya het volgende:
[..]
Het lijkt wel iets van talgkliertje als ik het zo hoor.
nee maar hij vraagt wel om advies en krijgt verschillende, dus dan is het wel fijn om te weten wat het was en wie er dus in de juiste richting dachtquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 14:22 schreef Fixxxer het volgende:
[..]
Ja dus.... daarmee geeft hij verdere privacy op?![]()
En om te weten hoe we hier het geld moeten verdelen... we hebben een poule opgezetquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 14:31 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
nee maar hij vraagt wel om advies en krijgt verschillende, dus dan is het wel fijn om te weten wat het was en wie er dus in de juiste richting dacht
Ja dat snap ik ook wel, maar dus.... hoeftie het nóg niet te vertellen.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 14:31 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
nee maar hij vraagt wel om advies en krijgt verschillende, dus dan is het wel fijn om te weten wat het was en wie er dus in de juiste richting dacht
wat kan jij zeiken. Als hij het resultaat niet wil vertellen had hij er ook geen topic over moeten openen. Hij had van te voren ook kunnen weten dat het evt een SOA is. Want ik denk echt wel dat dat het geval is anders had hij allang gereageerd.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:57 schreef Fixxxer het volgende:
Sure, ziet er alleen meer uit als eisen...
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |