abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40829301
Mijn vriendin heeft sinds een tijdje bij het uiteinde van haar monnikskapje (bij de grens met schaamlip) een soort van hard stukje. Het zit aan beide kanten en zat er eerst nog niet. Het voelt eik als een soort van korstje, maar dat is het niet, het is meer witachtig.

Ik heb zelf ook zoiets sinds een week aan de bovenkant van mijn penis net onder mijn eikel. Een soort van wit bultje.

Iemand een idee wat dit is?

We hebben al ruim 2 jaar en hebben beide geen sexueel contact gehad met anderen.
Blauw is de kleur van een hoop bier
pi_40829412
hoop je
pi_40829693
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 14:26 schreef 911GT2 het volgende:
hoop je
die reactie had ik al verwacht, maar kheb er weinig aan. Onze relatie zit goed en ik vertrouw haar. Meer kan ik nu ook niet doen
Wil gewoon graag weten wat het is. Misschien is het wel gewoon een schimmel ofzo.
pi_40829736
Al mee naar de dokter geweest?
2147483647 angels can dance on the point of a needle.
Add one and they will all turn into devils.
  dinsdag 15 augustus 2006 @ 14:38:33 #5
44649 beelz
Maar dat is het punt niet
pi_40829881
Pics? (vooral van je vriendin uiteraard )
Besef Regulier!
Trouble spelling diarrhoea? There's always the Ronseal standby of 'dire-rear'.
pi_40829890
Vaginale schimmel jeukt en voor zover ik weet hebben mannen geen last van schimmels.

Genitale wratten kunnen zich heel lang niet openbaren... (hoewel 2 j wel lang is maja) Kweet overigens niet hoe die dich openbaren.
Metal Up Your Ass!! Bouque de Pheauteau
pi_40830109
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 14:38 schreef Fixxxer het volgende:
Vaginale schimmel jeukt en voor zover ik weet hebben mannen geen last van schimmels.

Genitale wratten kunnen zich heel lang niet openbaren... (hoewel 2 j wel lang is maja) Kweet overigens niet hoe die dich openbaren.
Heb daarop gezocht op inet en lijkt er niet op. Dit is veel kleiner. Denk aan de grootte van 2 zandkorrels
  dinsdag 15 augustus 2006 @ 14:46:00 #8
140991 sledge5hammer
poesjes zijn beter dan katers.
pi_40830189
keer goed wassen?
Trust me, I know what I'm doing......
pi_40830201
eelt
Metal Up Your Ass!! Bouque de Pheauteau
pi_40830265
Bij jou kan het gewoon en talgklier zijn, bij je vriendin geen idee..
  dinsdag 15 augustus 2006 @ 14:49:25 #11
71115 Rnej
I walk the line
pi_40830323
je hebt in nederland van die mensen die daar dingen vanaf weten...

t zijn dokters.. en ze kunnen je precies vertellen wat het is...
  Boks-Chick dinsdag 15 augustus 2006 @ 14:49:57 #12
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_40830341
Wat jeroen zegt: ga eens langs de huisarts?
a) je weet gelijk wat het is;
b) hij/zij heeft zeer waarschijnlijk ook de oplossing voor jullie beiden

Tis maar een ideetje natuurlijk,
lolwut
pi_40830379
off course, we gaan ook naar de dokter, maar zijn net terug van lange vakantie. Kwilde hier ook ff informeren.
pi_40830403
inderdaad gewoon ff lekker naar de dokter gaan, broek omlaag en naar punt op de muur staren, dan weet je binnen 10 minuten precies wat er is, wat er aan gedaan kan worden en hoe je het nooit meer krijgt

een soa kan ook na een flinke tijd pas naar voren komen, dus hoeft niets te zeggen over vreemd gaan of wat dan ook... dus gewoon ff naar de dokter of ggd en je weet het
pi_40830432
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 14:52 schreef NietGroen het volgende:
off course, we gaan ook naar de dokter, maar zijn net terug van lange vakantie. Kwilde hier ook ff informeren.
heb je het sinds die vakantie? doorgeven waar je bent geweest en of je iets speciaals hebt gedaan, rijden op een dier, gezwommen in een bepaald meer of wat dan ook

je hebt niet ergens tussen de brandnetels liggen vozen he?
pi_40830493
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 14:55 schreef -_Tommy_- het volgende:

[..]

heb je het sinds die vakantie? doorgeven waar je bent geweest en of je iets speciaals hebt gedaan, rijden op een dier, gezwommen in een bepaald meer of wat dan ook

je hebt niet ergens tussen de brandnetels liggen vozen he?
zij had het er net al ervoor, maar het is eik zo klein dat we niet bij nad8en. Ik merkte halverwege de vakantie. En we hebben geen aparte dingen gedaan en zijn in NL gebleven.
  dinsdag 15 augustus 2006 @ 15:08:17 #17
131066 scrub_nurse
ik denk dat ik denk, denk ik..
pi_40830750
ik kan je bijna garanderen dat t genitale wratten zijn, de foto's die op de voorlichtingssites staan, van genitale wratten, zijn nl allemaal van vergevorderde en gegroeide wratten. t begint als n heeeeeel klein wittig korstachtig dingetje, dat misschien zelfs wel ff vanzelf weggaat, maar gewoon na n tijdje terug is en dan vaak ook nog s aan de andere kant precies t zelfde..
echt, naar de dokter goed laten nakijken, wrattespulletje krijgen en SOA testen laten doen, en hopen dat t met n paar behandelingen weggaat..en of course dienen jullie allebei behandeld te worden..
veel succes!
pi_40830805
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 15:08 schreef scrub_nurse het volgende:
ik kan je bijna garanderen dat t genitale wratten zijn, de foto's die op de voorlichtingssites staan, van genitale wratten, zijn nl allemaal van vergevorderde en gegroeide wratten. t begint als n heeeeeel klein wittig korstachtig dingetje, dat misschien zelfs wel ff vanzelf weggaat, maar gewoon na n tijdje terug is en dan vaak ook nog s aan de andere kant precies t zelfde..
echt, naar de dokter goed laten nakijken, wrattespulletje krijgen en SOA testen laten doen, en hopen dat t met n paar behandelingen weggaat..en of course dienen jullie allebei behandeld te worden..
veel succes!
Makes you think eh
  dinsdag 15 augustus 2006 @ 15:28:39 #19
67938 MuRKie
..warm as butters..
pi_40831189
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 14:46 schreef Fixxxer het volgende:
eelt
My thought
pi_40831367
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 15:08 schreef scrub_nurse het volgende:
veel succes!
Kortom.. dit topic kan een schopje naar R&P krijgen
pi_40831464
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 14:38 schreef Fixxxer het volgende:
Ook mannen kunnen een schimmel bij zich dragen. Alleen bij een vrouw gaat het vaak erg jeuken en een man merkt er weinig tot niks van. Daarom moet je ook als man goed wassen en soms een creme gebruiken als je vrouw/vriendin een schimmel heeft en deze telkens terug keert , omdat het dan om een besmetting via de man kan gaan.
  dinsdag 15 augustus 2006 @ 15:39:57 #22
44649 beelz
Maar dat is het punt niet
pi_40831467
Hehehe je hebt genitale wratten... dat wordt wegvriezen met vloeibare stikstof... vast niet prettig aan je eikel
Besef Regulier!
Trouble spelling diarrhoea? There's always the Ronseal standby of 'dire-rear'.
pi_40831535
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 15:39 schreef beelz het volgende:
Hehehe je hebt genitale wratten... dat wordt wegvriezen met vloeibare stikstof... vast niet prettig aan je eikel
Nee lekker bij je klit
  dinsdag 15 augustus 2006 @ 15:52:04 #24
44552 Black_Ninja
Ninja's bestaan!
pi_40831788
En laat maar zitten zat ff scheef te lezen...

Sterkte en idd naar de dokter gaan!

En toch ff navragen hoe lang dit heeft kunnen sluimeren...
Domo Arigato!
  dinsdag 15 augustus 2006 @ 15:53:15 #25
131066 scrub_nurse
ik denk dat ik denk, denk ik..
pi_40831820
nee want t gaat om de monnikskap en niet om de monnikskapspier
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')