Hobje ziet er iets anders uitquote:
Ik weet het ;0quote:
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 14:23 schreef Reese het volgende:
Dat moet toch wel MissBliss zijn![]()
Aanvulling vanuit het topic van BoeMissbliss en Heatwave Missbliss en Konniekipke Missbliss en Tranceptor Missbliss en Witchfynder Missbliss en Re
Oh, je mag best weten dat ik een keer bij Knut gelogeerd heb, maar ik ben Knut z'n type niet en Knut niet de mijne. Mijn geneukte Fokkers-aantal staat dus op een nette 1. Jij komt trouwens zelf ook in aanmerking voor de Fok-slet-titel, als ik het lijstje van BBD mag geloven, dus dat uitgerekend jíj dit topic opent, is behoorlijk hypocriet, panda look-a-like.quote:Op donderdag 9 november 2006 12:29 schreef SunChaser het volgende:
Hoeveel heb jij er geneukt Semtex? Knut en die DJ Bobo Lookalike. En...?
En eerlijk is eerljk Sun, t zijn ook al geen mooie vrouwen.quote:Op donderdag 9 november 2006 18:56 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Oh, je mag best weten dat ik een keer bij Knut gelogeerd heb, maar ik ben Knut z'n type niet en Knut niet de mijne. Mijn geneukte Fokkers-aantal staat dus op een nette 1. Jij komt trouwens zelf ook in aanmerking voor de Fok-slet-titel, als ik het lijstje van BBD mag geloven, dus dat uitgerekend jíj dit topic opent, is behoorlijk hypocriet, panda look-a-like.
Ze was ook wel weer lief.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:22 schreef shmoopy het volgende:
Nou, je kan neuken wat je wil hier op FOK!, maar Prrrridemeid haalt niemand meer in.
Die gaf de term crew-lid een geheel nieuwe dimensie. ;')
quote:Op donderdag 9 november 2006 18:56 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Oh, je mag best weten dat ik een keer bij Knut gelogeerd heb, maar ik ben Knut z'n type niet en Knut niet de mijne. Mijn geneukte Fokkers-aantal staat dus op een nette 1. Jij komt trouwens zelf ook in aanmerking voor de Fok-slet-titel, als ik het lijstje van BBD mag geloven, dus dat uitgerekend jíj dit topic opent, is behoorlijk hypocriet, panda look-a-like.
Je hebt trouwens niet bepaald de openingspost gelezen trouwens, he?quote:Op donderdag 9 november 2006 18:56 schreef SEMTEX het volgende:
Jij komt trouwens zelf ook in aanmerking voor de Fok-slet-titel, als ik het lijstje van BBD mag geloven
Sinds wanneer is dat vereist op Fok! ?quote:Op donderdag 9 november 2006 22:07 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Je hebt trouwens niet bepaald de openingspost gelezen trouwens, he?
Hij zal nooit op eenzame hoogte(laagte) met jou komen te staan, andersquote:Op donderdag 9 november 2006 21:59 schreef SunChaser het volgende:
[..]
En jouw geneukte FOK!ker kan wel op 1 staan, je kunt dat van die betreffende FOK!ker niet bepaald zeggen.![]()
Nietr. Maar het staat wat slimmer als je iemand aan wil vallen op een TT. Maar goed, bordeliners hebben daar misschien het geduld niet voor.quote:Op donderdag 9 november 2006 22:13 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Sinds wanneer is dat vereist op Fok! ?
Aggos. Voel je je aangevallen, dat je je nog eens verlaagt met zo'n post?quote:Op donderdag 9 november 2006 22:15 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Nietr. Maar het staat wat slimmer als je iemand aan wil vallen op een TT. Maar goed, bordeliners hebben daar misschien het geduld niet voor.
De laatste keer dat je geneukt hebt, ws ookquote:Op donderdag 9 november 2006 22:18 schreef SunChaser het volgende:
De laaste keer dat ik me op FOK! aangevallen voelde was 2001.![]()
Nee dat was in 1998. Per toeval, ik had mn labrador op schoot.quote:Op donderdag 9 november 2006 22:21 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
De laatste keer dat je geneukt hebt, ws ook.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |