Tieten willen we zien.quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:13 schreef moelan0e het volgende:
maak ik ook kans?
She is geen sletquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 14:17 schreef Doopy-X- het volgende:
SHE?
(heb ik me laten vertellen hoor...ben der een tijdje uitgeweest en niet meer zo op de hoogte van de kliekjes alhier)
Ja ik dacht al...quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:10 schreef arneaux het volgende:
Volgens mij is dit een kutkick.
Jij hebt misshobje.zip niet?quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:04 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Volgens mij teast zij alleen maar
Kan ja....quote:Op maandag 6 november 2006 10:11 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Schatjes kunnen ook sletjes zijn hoor
Hobje ziet er iets anders uitquote:
Ik weet het ;0quote:
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 14:23 schreef Reese het volgende:
Dat moet toch wel MissBliss zijn![]()
Aanvulling vanuit het topic van BoeMissbliss en Heatwave Missbliss en Konniekipke Missbliss en Tranceptor Missbliss en Witchfynder Missbliss en Re
Oh, je mag best weten dat ik een keer bij Knut gelogeerd heb, maar ik ben Knut z'n type niet en Knut niet de mijne. Mijn geneukte Fokkers-aantal staat dus op een nette 1. Jij komt trouwens zelf ook in aanmerking voor de Fok-slet-titel, als ik het lijstje van BBD mag geloven, dus dat uitgerekend jíj dit topic opent, is behoorlijk hypocriet, panda look-a-like.quote:Op donderdag 9 november 2006 12:29 schreef SunChaser het volgende:
Hoeveel heb jij er geneukt Semtex? Knut en die DJ Bobo Lookalike. En...?
En eerlijk is eerljk Sun, t zijn ook al geen mooie vrouwen.quote:Op donderdag 9 november 2006 18:56 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Oh, je mag best weten dat ik een keer bij Knut gelogeerd heb, maar ik ben Knut z'n type niet en Knut niet de mijne. Mijn geneukte Fokkers-aantal staat dus op een nette 1. Jij komt trouwens zelf ook in aanmerking voor de Fok-slet-titel, als ik het lijstje van BBD mag geloven, dus dat uitgerekend jíj dit topic opent, is behoorlijk hypocriet, panda look-a-like.
Ze was ook wel weer lief.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:22 schreef shmoopy het volgende:
Nou, je kan neuken wat je wil hier op FOK!, maar Prrrridemeid haalt niemand meer in.
Die gaf de term crew-lid een geheel nieuwe dimensie. ;')
quote:Op donderdag 9 november 2006 18:56 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Oh, je mag best weten dat ik een keer bij Knut gelogeerd heb, maar ik ben Knut z'n type niet en Knut niet de mijne. Mijn geneukte Fokkers-aantal staat dus op een nette 1. Jij komt trouwens zelf ook in aanmerking voor de Fok-slet-titel, als ik het lijstje van BBD mag geloven, dus dat uitgerekend jíj dit topic opent, is behoorlijk hypocriet, panda look-a-like.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |