Hé bedankt, het werktquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:58 schreef Willaaam het volgende:
[..]
Anders even http://proximus.mine.nu/lowlands/
Al sla je me dood. Ik heb 'm met gprs binnen gehaald en toen werd het automatisch geïnstalleerd.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 17:25 schreef Roellio het volgende:
Ja, ik heb het op m'n pc en een datakabel, maar waar op m'n foon moet die file?
Ik heb nu al drie keer gesms't maar ik krijg geen reactie...quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:51 schreef Willaaam het volgende:
[..]
Anders lowmap smsén naar 4443 dacht ik. Kost je dus wel een sms en mobiel internet 128kb ofzo.
Zou je mij misschien dat bestandje willen mailen ???quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 17:25 schreef Roellio het volgende:
Ja, ik heb het op m'n pc en een datakabel, maar waar op m'n foon moet die file?
Enkel halve liters in blik, waarde Morpheus!quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 17:46 schreef Morpheus2002 het volgende:
In jou tent toch?
Hehe ook goed, al prefereer ik Hertog Janquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 17:48 schreef Roellio het volgende:
[..]
Enkel halve liters in blik, waarde Morpheus!
Ik ook, maar die hebben ze niet in halve liters.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 17:50 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Hehe ook goed, al prefereer ik Hertog Jan
Ik ookquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 17:55 schreef Morpheus2002 het volgende:
heb ik iig droge sokken!
Wibra Poncho ¤0.50quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 18:06 schreef lienelien het volgende:
[..]
Poncho: ¤0,99
Paarse regenlaarzen: ¤7,95
strekte!![]()
Officieel wel vanaf 18.00quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 17:27 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Hoe staat het nou met die pendelbussen? Gaan die nou wél of níet voor 18u? Ik heb nl niet echt zin om van 13 - 18u te wachten op het station
Grr krijg het hier niet voorelkaar...nog tips ???quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 17:45 schreef Roellio het volgende:
Hij doet het!
Waar de #$^@! is het Beugelcafé!
En waar heb je dit allemaal bij elkaar geschraapt Lienelien?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 18:06 schreef lienelien het volgende:
[..]
Poncho: ¤0,99
Paarse regenlaarzen: ¤7,95
strekte!![]()
poncho heb ik nog niet, maar die dingen kosten niets en zijn overal te krijgen, zoals bij de Blokker, V&D, hema, drogisterijen, supermarkten..quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 18:26 schreef Pink_Floyd het volgende:
[..]
En waar heb je dit allemaal bij elkaar geschraapt Lienelien?
Afgelopen 2 jaar reden ze al vroeg op de middag..quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 17:27 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Hoe staat het nou met die pendelbussen? Gaan die nou wél of níet voor 18u? Ik heb nl niet echt zin om van 13 - 18u te wachten op het station
Tnx! MIsschien zie je mn vriendin dan ook in van die paarse laarzen rondlopen komend weekendquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 18:28 schreef lienelien het volgende:
[..]
poncho heb ik nog niet, maar die dingen kosten niets en zijn overal te krijgen, zoals bij de Blokker, V&D, hema, drogisterijen, supermarkten..
en mijn laarsjes zijn van de schoenenreus
Ik zal alle laarzen in de gaten houdenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 18:30 schreef Pink_Floyd het volgende:
[..]
Tnx! MIsschien zie je mn vriendin dan ook in van die paarse laarzen rondlopen komend weekend
Vorig jaar ben ik vanaf lelystad rond een uur of 1400-1500 erheen gependeld.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 17:27 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Ja, een paar.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:08 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Komen er eigenlijk bandjes op Lowlands?
Ja, voor om je pols.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:08 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Redelijk wat mensen komen met de auto volgens mij ja.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:08 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
dankjewelquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:10 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Gefeliciteerd met het terugvinden der kaartjes, lienelien
weet je waar ze nu, op dit moment, zijn?
Dat zou niet zo heel fijn zijn... waar en wanneer heeft die vriend dat kaartje geprobeerd te halen?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 18:36 schreef whoops het volgende:
Volgens een vriend van me is het ondertussen uitverkocht... Hij wilde een kaartje halen maar dat lukt niet meer...
servicequote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:36 schreef HenkBenzinetank het volgende:
LL is uitverkocht(check ticketmaster.nl maar)
edit: spuit 11
Ga jij eens naar Ticketservice.nl en kijk eens in de adresbalk. Je wordt gewoon naar ticketmaster doorgestuurd.quote:
Er staat nog; "nu in de verkoop".quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:39 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ga jij eens naar Ticketservice.nl en kijk eens in de adresbalk. Je wordt gewoon naar ticketmaster doorgestuurd.
da's het 'moederbedrijf' Op je kaartje staat ook ticketservice.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:39 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ga jij eens naar Ticketservice.nl en kijk eens in de adresbalk. Je wordt gewoon naar ticketmaster doorgestuurd.
Mja de reden waarom ik naar lowlands ga is dat alle vrienden van me daar ook heen gaan, op eentje na die met mij het liefst het wat meer punk hebbende pukkelpop zou bezoeken. Maar ach, vorig jaar op lowlands heb ik ook 3 bands gezien en de rest niet echt bewust meegemaaktquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:42 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Waarom is het eigenlijk uitverkocht?
-kutweer verwacht
-minder grote namen dan vorig jaar en vorig jaar was t niet uitverkocht
wat meer onbekends in de tenten, dus meer zoals het festival ooit begonnen isquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:42 schreef HenkBenzinetank het volgende:
-kutweer verwacht
De aantrekkende economie. Jongeren hebben meer geld te besteden.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:42 schreef HenkBenzinetank het volgende:
mwa..de allereerste lowlands (1993 dan) had denk ik procentueel het hoogste aantal bekende bands van allemaalquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:44 schreef rubbereend het volgende:
[..]
wat meer onbekends in de tenten, dus meer zoals het festival ooit begonnen is
Smashing Pumpkins, Urban Dance Squad, Rage Against The Machine, Toolquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:50 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
mwa..de allereerste lowlands (1993 dan) had denk ik procentueel het hoogste aantal bekende bands van allemaal
Tis hier ook kutweer, dadelijk ff man zijn en de partytent testen...quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:52 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Godsamme het plenst hier!
Ik ga morgen nog snel even een regenpak/jas/poncho kopen!
Ik vind deze line-up anders stukken leuker dan die van vorig jaar!quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:42 schreef HenkBenzinetank het volgende:
-kutweer verwacht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |