yup, modder en drijfzand, niets dan datquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 13:55 schreef koen_pijl het volgende:
Maar hoe vies is het terrein als het zo regent als nu? alleen maar modder?
niemand tips?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 13:49 schreef _Etter_ het volgende:
Iemand nog een tip voor een goedkope tent? ik heb een veel te mooie tent voor een modder lowlands dus wil ik nog ff snel iets goedkoops kopen. Zag dat perry voor 60 euro wel wat had...
er is de laatste jaren veel geasfalteerd helaasquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 13:55 schreef koen_pijl het volgende:
Maar hoe vies is het terrein als het zo regent als nu? alleen maar modder?
mwoa ligt eraan hoe koud het erbij is?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 13:57 schreef koen_pijl het volgende:
mmm is de sfeer dan neit minder? vorig jaar was het echt super vet en iedereen gezellig maar als het regnet is toch ieder chago?
hartstikke en iedereen ligt dan al om 23.00u op bedquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 13:57 schreef koen_pijl het volgende:
mmm is de sfeer dan neit minder? vorig jaar was het echt super vet en iedereen gezellig maar als het regnet is toch ieder chago?
...te huilen dat het zulk kutweer isquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 14:01 schreef rubbereend het volgende:
[..]
hartstikke en iedereen ligt dan al om 23.00u op bed
Ik heb al een deal met een vriend van me die later komt, dat als ie bij mij mag pitten dat ie extra zuyp voor mij meeneemtquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 13:26 schreef -Sum- het volgende:
[..]
nee maar ik draag al een 4 persoonstent, een mat, slaapzak en andere spullen die je gelijk nodig hebt![]()
om dan ook nog voor 4 dagen drank mee te slapen...![]()
Zonnig hiero, ik neem 'm wel mee overmorgen.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 14:05 schreef Morpheus2002 het volgende:Lowlands
Tis alweer heerlijk aan het regenen hier
altijd makkelijk sjouwen 2 bierkrattenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 14:09 schreef Willaaam het volgende:
Tsja, ik neem gewoon een grondzeil mee en 2 bierkratten om op te zitten. Komt allemaal wel goed!
hehequote:Op dinsdag 15 augustus 2006 14:15 schreef rubbereend het volgende:
[..]
altijd makkelijk sjouwen 2 bierkratten
12 kratjes? Das goed te doen ja, stop er meteen bierblikken in en alles is puik. Meer dan 1 keer lopen moet toch wel, dat weet ik nog van vorig jaar. Toen was ik zo slim om een tent vergeten mee te nemenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 14:15 schreef rubbereend het volgende:
[..]
altijd makkelijk sjouwen 2 bierkratten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |