uit de openingspost:quote:op zondag 20 augustus 2006 10:30 schreef vrouwelijkice het volgende:
ik ben heel dringend op zoek naar een nummer. ik weet de titel al, het lukt me alleen niet om hem te downloaden:
titel: viva colonia
en dan bedoel ik de apres ski / 'house' versie, dus níet die van höhner.
als iemand dit nummer in zijn bezit heeft geef ik mijn e-mail en dan kan je hem misschien mailen. ik hoop echt dat iemand hem heeft!!
![]()
quote:# waar is dit topic niet voor bedoeld?
# warez-requests (wie heeft dat-en-dat nummer voor mij op mp3?)
wat denk je zelf?quote:op zondag 20 augustus 2006 10:56 schreef vrouwelijkice het volgende:
oke, maar kan ik er dan een heel nieuw topic over openen?
wat begrijp je niet aan de posts hierboven en aan de op?quote:op zondag 20 augustus 2006 11:53 schreef thedon1985 het volgende:
ik ben op zoek naar een remix van phil collins, die is uitgebracht n.a.v. 9-11.
het gaat om de titel 'in the air tonight', maar verschilt van de originele versie doordat nieuwsfragmenten e.d. zijn ingevoegd.
mijn vraag is nu, of iemand weet waar het nog te vinden is.
volgens mij werd dat nummer gewoon in samenwerking met phil collins gemaakt.quote:op zondag 20 augustus 2006 11:56 schreef molluck het volgende:
[..]
wat begrijp je niet aan de posts hierboven en aan de op?
warez-requests zijn niet toegestaan!!
dj kicken - happy togetherquote:op zaterdag 19 augustus 2006 21:10 schreef silver_shark het volgende:
ik zoek een liedje gaat ongeveer zo : me and you , and you and me tutututu
daarna zegt ie iets van happy to....
zo iets!
wie kan me helpen
alvast
bedankt:)
r.o.o.m. - first thing? ik kan wel blijven proberen, maar anders denk ik niet dat iemand m weet...veel top 40 luisteren dan maarquote:op zondag 20 augustus 2006 13:14 schreef gijsje25 het volgende:
weet niemand anders een kelly clarkson achtig liedje wat niet van the veronica's is?![]()
quote:op zondag 20 augustus 2006 15:40 schreef ill-skillz het volgende:
ik zoek een dance liedje, met een beetje spaanstalige invloeden. wat er gezongen wordt versta ik niet, maar het klinkt als 'tangadet, tangadet, tangadet'(?)
de lopende melodie wordt telkens onderbroken door een tune/theme uit een wild west film. het wordt vaak gedraaid in chersonissos/lloret/etc, en op 538 heb ik het ook al een keer voorbij horen komen.
my bad. had niet verder gekeken dan mijn neus lang is. heb hem!quote:op zondag 20 augustus 2006 16:30 schreef winnekeleen het volgende:
[..]
missluna, kop jij hem nog even in?
![]()
quote:op zondag 20 augustus 2006 16:30 schreef winnekeleen het volgende:
[..]
missluna, kop jij hem nog even in?
![]()
boten anna van de gebroeders ko.quote:op zondag 20 augustus 2006 18:47 schreef thijsthijs het volgende:
ik ben opzoek naar het liedje dat het zelfde klinkt als boten anne van basshunter alleen dan in het nederlands
dank uquote:op zondag 20 augustus 2006 18:52 schreef el_rolando het volgende:
[..]
ik heb een boot van de gebroeders ko.
l'll be there for you -- rembrandtsquote:op zondag 20 augustus 2006 19:09 schreef apophis4u het volgende:
wat was ook alweer de titel van het nummer van friends?
hmm ik had eerder verkeerd gequote.quote:op zondag 20 augustus 2006 13:42 schreef heyfreak het volgende:
niemand die me dus kan helpen met dat k-swiss nummer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |