abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40841164
weet iemand het origineel van een house (club)nummer uit de jaren 90 dat milk inc heeft misbruikt in hun "versie" van "tainted love ( ) ??
Vedanta_veri: Ik vraag mij af waarom iedereen zo voor het verbod op pedofilie is maar niet op roken, beiden zijn dingen waar je anderen mee beschadigd. Maar goed, mensen die verslaafd zijn aan iets kunnen daar niet objectief over zijn.
pi_40841529
quote:
op dinsdag 15 augustus 2006 20:24 schreef gitanki het volgende:
weet iemand het origineel van een house (club)nummer uit de jaren 90 dat milk inc heeft misbruikt in hun "versie" van "tainted love ( ) ??
soft cell.
pi_40841602
quote:
op dinsdag 15 augustus 2006 20:32 schreef dafan het volgende:

[..]

soft cell.
dat wist ik wel,

maar ik bedoel dus het origineel van het nummer op zich dat gebruikt wordt (beetje clubby nummer uit de jaren 90)
Vedanta_veri: Ik vraag mij af waarom iedereen zo voor het verbod op pedofilie is maar niet op roken, beiden zijn dingen waar je anderen mee beschadigd. Maar goed, mensen die verslaafd zijn aan iets kunnen daar niet objectief over zijn.
pi_40841666
quote:
op dinsdag 15 augustus 2006 20:33 schreef gitanki het volgende:

[..]

dat wist ik wel,

maar ik bedoel dus het origineel van het nummer op zich dat gebruikt wordt (beetje clubby)
ik ken het nummer van milk inc niet
hebben ze achter tainted love nog een melodie gebruikt dan?

kheb m ff gekocht...wat een rammend slecht nummer.
komt me wel bekend voor ja...ik moet ff denken...
pi_40841913
deepzone - it's gonna be alright
pi_40842253
bedankt
pi_40842747
quote:
op dinsdag 15 augustus 2006 18:42 schreef modus het volgende:
nieuwe poging maar:
[..]

help dan, dwerg. , .
zanger? zangeres? ik zal eens nadenken en zoeken enzo.
I intend to live forever, or die trying.
pi_40843767
quote:
op dinsdag 15 augustus 2006 21:04 schreef dwerg het volgende:
zanger? zangeres? ik zal eens nadenken en zoeken enzo.
ja eh, groepje (vermoedelijk) met heerschap als zanger. het had zo in vara's verrukkelijke 15 gepast, maar ik kan me best vergissen in het juiste tijdperk. verder heb ik zo goed als geen clue. .
pi_40843790
gus williams - from canyon to canyon. geen dank.
pi_40844103
!
pi_40844154
hoe weet je dat zo snel? . googlen op tekst wilde niet zo... .

nou ja, verrukkelijke 15.... . ongeveer dan. .
pi_40844216
quote:
op dinsdag 15 augustus 2006 18:53 schreef snowfalcony het volgende:

[..]

bedoel je unknown error - shadows? de remix is van unicron.
die bedoelde ik idd! ik had hem gewoon al! thanx!

Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
pi_40844308
ehm, geen idee. ik klooi maar wat aan en dan plots vind ik wat ik zoek.

dat was een antwoord op de vraag van modus, maar ik had geen zin om hem te quoten.
pi_40844555
op je bolletje. .
  dinsdag 15 augustus 2006 @ 23:41:37 #40
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_40849519
nu heb je een ' nieuw' nummer op tmf enzo: mary - dreams, maar wat is het origineel, en wat is het origineel van bob sinclar - rock this party, en dan vooral de zinsnede everybody dance now...!..

bvd
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_40850584
quote:
op dinsdag 15 augustus 2006 23:41 schreef donroyco het volgende:
en wat is het origineel van bob sinclar - rock this party, en dan vooral de zinsnede everybody dance now...!..
c&c music factory
I'm learning to fly, but I ain't got wings, coming down is the hardest thing....
pi_40850684
quote:
op dinsdag 15 augustus 2006 23:41 schreef donroyco het volgende:
nu heb je een ' nieuw' nummer op tmf enzo: mary - dreams, maar wat is het origineel, en wat is het origineel van bob sinclar - rock this party, en dan vooral de zinsnede everybody dance now...!..

bvd
dreams is van 2 brothers on the 4th floor.
die andere weet ik niet, sorry
pi_40859229
een paar reposts:

1) een nummer dat ik laatst op tmf zag, dus een modern nummer, waarin in de clip een man achteruit liep. dus alsof de tijd langzaam werd teruggespoeld. de muziek deed me sterk denken aan rem. het was niet coldplay - the scientist

2) nummer van celine dion met de tekst:
"couer.....d'ailleurs" of iets dergelijks. ik heb het nummer vaker gehoord, ook wel eens op skyradio dus het is een van haar bekendere, meer mainstream nummers.

3) het origineel van 'my immortal' van evanescence. gehoord op de franse tv tijdens een dans-programma. langzame versie, gezongen door een man! dus een andere versie van my immortal...

wie kan helpen? bvd!
pi_40859420
quote:
op woensdag 16 augustus 2006 10:17 schreef paa-053 het volgende:
een paar reposts:

1) een nummer dat ik laatst op tmf zag, dus een modern nummer, waarin in de clip een man achteruit liep. dus alsof de tijd langzaam werd teruggespoeld. de muziek deed me sterk denken aan rem. het was niet coldplay - the scientist

2) nummer van celine dion met de tekst:
"couer.....d'ailleurs" of iets dergelijks. ik heb het nummer vaker gehoord, ook wel eens op skyradio dus het is een van haar bekendere, meer mainstream nummers.

3) het origineel van 'my immortal' van evanescence. gehoord op de franse tv tijdens een dans-programma. langzame versie, gezongen door een man! dus een andere versie van my immortal...

wie kan helpen? bvd!
1. is dat niet johan? walking away?

2. van celine dion ken ik 2 franse nummers: ne partez pas sans moi en pour que tu m'aimes encore

3. geen idee
pi_40859502
1. helemaal goed iemand anders had dat enkele pagina's terug al eens gepost maar ik kreeg het nummer maar niet te pakken, nu 'ineens' wel. apart, maar wel prettig

2. ik ga eens even wat aankopen doen.

3. ok

bedankt!
pi_40859885
nummer 2 was pour que tu m'aimes encore super !
  woensdag 16 augustus 2006 @ 10:45:15 #47
123984 Heidi-
Eigenlijk heet ik geen Heidi.
pi_40859982
quote:
op woensdag 16 augustus 2006 10:27 schreef paa-053 het volgende:
1. helemaal goed iemand anders had dat enkele pagina's terug al eens gepost maar ik kreeg het nummer maar niet te pakken, nu 'ineens' wel. apart, maar wel prettig
that someone is me dacht net al wtf die had ik maandag toch al opgelost? .
When I'm sad I stop being sad and be awesome instead. True story
pi_40860020
nou hei....marjolijn, ik wou je niet kwetsen hoor
bedankt
  woensdag 16 augustus 2006 @ 10:50:47 #49
123984 Heidi-
Eigenlijk heet ik geen Heidi.
pi_40860148
quote:
op woensdag 16 augustus 2006 10:46 schreef paa-053 het volgende:
nou hei....marjolijn, ik wou je niet kwetsen hoor
bedankt
no hard feelings hoor
When I'm sad I stop being sad and be awesome instead. True story
pi_40860442
hallo
kan iemand me helpen aan de titel en dj van een nummer dat ik alleen nog ken van het video clipie
het was een dance nummer met een animatie filmpje (teken)
het clipie gaat over een jongetje dat met een stokje of fluitje naar een bos gaat s'nachts en dan komen er draken te voor schijn.

ik hoop dat er iemand is die het nummer heeft liggen/staan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')