soft cell.quote:op dinsdag 15 augustus 2006 20:24 schreef gitanki het volgende:
weet iemand het origineel van een house (club)nummer uit de jaren 90 dat milk inc heeft misbruikt in hun "versie" van "tainted love () ??
dat wist ik wel,quote:
ik ken het nummer van milk inc nietquote:op dinsdag 15 augustus 2006 20:33 schreef gitanki het volgende:
[..]
dat wist ik wel,
maar ik bedoel dus het origineel van het nummer op zich dat gebruikt wordt (beetje clubby)
zanger? zangeres? ik zal eens nadenken en zoeken enzo.quote:op dinsdag 15 augustus 2006 18:42 schreef modus het volgende:
nieuwe poging maar:
[..]
help dan, dwerg.,
.
ja eh, groepje (vermoedelijk) met heerschap als zanger. het had zo in vara's verrukkelijke 15 gepast, maar ik kan me best vergissen in het juiste tijdperk. verder heb ik zo goed als geen clue.quote:op dinsdag 15 augustus 2006 21:04 schreef dwerg het volgende:
zanger? zangeres? ik zal eens nadenken en zoeken enzo.
die bedoelde ik idd! ik had hem gewoon al!quote:op dinsdag 15 augustus 2006 18:53 schreef snowfalcony het volgende:
[..]
bedoel je unknown error - shadows? de remix is van unicron.
c&c music factoryquote:op dinsdag 15 augustus 2006 23:41 schreef donroyco het volgende:
en wat is het origineel van bob sinclar - rock this party, en dan vooral de zinsnede everybody dance now...!..
dreams is van 2 brothers on the 4th floor.quote:op dinsdag 15 augustus 2006 23:41 schreef donroyco het volgende:
nu heb je een ' nieuw' nummer op tmf enzo: mary - dreams, maar wat is het origineel, en wat is het origineel van bob sinclar - rock this party, en dan vooral de zinsnede everybody dance now...!..
bvd
1. is dat niet johan? walking away?quote:op woensdag 16 augustus 2006 10:17 schreef paa-053 het volgende:
een paar reposts:
1) een nummer dat ik laatst op tmf zag, dus een modern nummer, waarin in de clip een man achteruit liep. dus alsof de tijd langzaam werd teruggespoeld. de muziek deed me sterk denken aan rem. het was niet coldplay - the scientist
2) nummer van celine dion met de tekst:
"couer.....d'ailleurs" of iets dergelijks. ik heb het nummer vaker gehoord, ook wel eens op skyradio dus het is een van haar bekendere, meer mainstream nummers.
3) het origineel van 'my immortal' van evanescence. gehoord op de franse tv tijdens een dans-programma. langzame versie, gezongen door een man! dus een andere versie van my immortal...
wie kan helpen? bvd!
that someone is mequote:op woensdag 16 augustus 2006 10:27 schreef paa-053 het volgende:
1. helemaal goediemand anders had dat enkele pagina's terug al eens gepost maar ik kreeg het nummer maar niet te pakken, nu 'ineens' wel. apart, maar wel prettig
no hard feelings hoorquote:op woensdag 16 augustus 2006 10:46 schreef paa-053 het volgende:
nou hei....marjolijn, ik wou je niet kwetsen hoor
bedankt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |