Nee, dat zeiknummer I Wish I Was A Punkrocker was vorige week megahit.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 12:57 schreef Sapstengel het volgende:
het was vorige week megahit.
Owja, die was nóg erger...quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 13:00 schreef dwerg het volgende:
[..]
Nee, dat zeiknummer I Wish I Was A Punkrocker was vorige week megahit.
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 13:00 schreef dwerg het volgende:
[..]
Nee, dat zeiknummer I Wish I Was A Punkrocker was vorige week megahit.
Dit nummer is dan nog wel aardig. Ze mogen ondertussen wel eens Marco Borsato van de radio afknallen met z'n rood. Of wat nog erger is, is die neger die zingt dat hij gek wordt.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 12:57 schreef Sapstengel het volgende:
Samen met dat nummer van Maria Mena het meest irritante nummer op de radio. De tekst gaat ongeveer zo:
At first when i see you cryhiihiii
Yea it makes me smihiiihiiile
Yea it makes me smihiiihiiile
boem boem tsssjk boem tsssjk
(Die laatste regel zingt ze natuurlijk niet.)
3FM promoot dat nummer natuurlijk ook aardig, je kan haar cd winnen en het was vorige week megahit. En op mijn werk staat dus altijd 3FM aan. Gelukkig kan ik meestal snel vluchten als ik de intro van dit nummer hoor
.
Dei gaat nog wel, dat Hash Que Nada van die kut zwarte doperwten en die slet, daar wordt ik pas gestoord van... oja en die neger met zijn No Fighting samen met Sletkira.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 13:09 schreef Frits het volgende:
[..]
Dit nummer is dan nog wel aardig. Ze mogen ondertussen wel eens Marco Borsato van de radio afknallen met z'n rood. Of wat nog erger is, is die neger die zingt dat hij gek wordt.
I remember when, I remember when I lost my mind
Wat een kutnummer is dat zeg, vreselijk.
Alsof je op werk een keuze hebtquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 13:13 schreef plakkert- het volgende:
waarom luister je dan ook naar radio
Sommigen mensen moeten werkenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 13:13 schreef plakkert- het volgende:
waarom luister je dan ook naar radio
"Geslacht: Niet ingevuld"quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 13:04 schreef AnneeMarie het volgende:
Ik vind het een stoer nummer met een stoer idee erachter
Haar naam zegt genoeg toch, dus het is nooit een verrassing geweestquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 13:28 schreef crossover het volgende:
[..]
"Geslacht: Niet ingevuld"
Is geen verrassing meer nu
Charles Barkley was een basketballerquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 13:26 schreef Logitik het volgende:
Ik heb hetzelfde met Charles Barkley! I know: erg goed nummer op zich, maar hij is echt zooo erg platgedraait dat ik hem niet meer aan kan horen!![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |