Ik moest lachen!quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 12:40 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Kan je je oma niet vergiftigen ofzo?
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 12:46 schreef Argento het volgende:
Het wachten is op een lemming
"Die achterlijke kleinzoon van mij...."
Krijgen we hier een huilie topicquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 12:49 schreef HassieBassie het volgende:
Wacht maar tot ze dood is, dan heb je ineens spijt dat je niet meer met haar gepraat hebt.
Ik heb nooit gezegt dat ik van haar hield wheeeeequote:Op dinsdag 15 augustus 2006 12:52 schreef wonko het volgende:
[..]
Krijgen we hier een huilie topic
Me omie is dood en ik voehoel me verlateuh
Hee hee heequote:Op dinsdag 15 augustus 2006 12:58 schreef Snakey het volgende:
Blaf d'r vol, je hebt toch niks beters te doen.![]()
Zn omie zit bij hem thuis op de bankquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 12:52 schreef wonko het volgende:
[..]
Krijgen we hier een huilie topic
Me omie is dood en ik voehoel me verlateuh
Als ze dood is...snappie?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 13:01 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Zn omie zit bij hem thuis op de bank![]()
Oma zit weer de halve dag met die geschifte en contact gestoorde kleinzoon van haar opgescheept...zij blij dat de alzheimer begint in te zetten.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 12:55 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik heb nooit gezegt dat ik van haar hield wheeeee![]()
Nou dan zei je oma het ook niet tegen jou want anders had je het wel terug gezegtOma hield niet van haar kleinkinderen ze was alleen maar een goedkope babysitter
Zo kan je het ook zien TS jij moet niet bij je oma zitten, je oma moet de hele middag bij jou zitten
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |