Ach, Kopenhagen was wel vet hoorde ik maar ik heb wel wat coolere tripjes gehad met Ajaxquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 18:37 schreef devv05 het volgende:
[..]
Dan heb je wel flink wat gemist beide wedstrijden

Je bent pasgeleden al met overweldigende meerderheid tot grootste teringkneus van heel VBL verkozen, doet dat nog steeds geen lichtje branden?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:08 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
kakkiejullie voorzitter is een kakkie

Nee, daar heeft hij de inteligentie niet voor. Het erge is hij is ook nog trots op die awardsquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:23 schreef devv05 het volgende:
[..]
Je bent pasgeleden al met overweldigende meerderheid tot grootste teringkneus van heel VBL verkozen, doet dat nog steeds geen lichtje branden?

Hehe, zonde dat je er niet bij was iddquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 18:37 schreef devv05 het volgende:
[..]
Dan heb je wel flink wat gemist beide wedstrijden

Lukt wel joh, ik heb vandaag nog voor 428 gehaald en dat is de laagste prijsklassequote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:50 schreef TimmyAsd het volgende:
Morgen toch nog maar probere kaarten te krijgen voor kopenhagen

wat voor moeite moet je daarvoor doen dan?quote:

Mensen kennen op 410, hun kaartje gebruiken of gewoon sneaken als ze ff niet oplettequote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:12 schreef piertje2 het volgende:
[..]
wat voor moeite moet je daarvoor doen dan?

Same here. En het duurt en het duurt...quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:26 schreef piertje2 het volgende:
Gvd nog steeds me clubkaart niet binnen morgenvroeg maar snel in de vrije verkoop halen dan.....

Dat is wel erg laat, en lekker handig met het halen van kaartjes.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:17 schreef twi het volgende:
[..]
Same here. En het duurt en het duurt...

Ach, zit op het moment toch erg krap bij kas, dus aan de andere kant denken ze ook wel met je mee daar bij Ajaxquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:20 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Dat is wel erg laat, en lekker handig met het halen van kaartjes.![]()

Goeie zaak dat we er zo een in de jeugd hebben rondlopen.quote:Slijngard verrast door aanvoerdersband
Ajax-talent Donovan Slijngard is blij verrast dat hij door Jong Ajax-trainer Aron Winter tot aanvoerder is benoemd. Dat laat de verdediger weten op de website Highlow.nl. "Op zich is het wel een verrassing", zegt de jonge Slijngard. "Ik kom net uit de A1 en had er eigenlijk geen rekening mee gehouden. Ik denk dat de trainer tevreden was."
Donovan Slijngard: 'Ik denk dat de trainer tevreden was' De kersverse captain denkt wel te weten waarom hij voor de rol is gekozen. "Ik probeer de mensen binnen en buiten het veld te sturen. Ik denk dat ik wel overwicht heb en dat accepteren ze ook. Als je als team veel wilt bereiken, dan moet je het als team ook accepteren als iemand wat zegt."
Slijngard heeft grootse plannen met Jong Ajax. "Ik kijk uit naar de competitie, dan begint het pas echt. Ik hoop dat we het veel beter doen dan vorig seizoen. We gaan gewoon voor het kampioenschap en we willen de beker winnen. Zo hoort dat als je Ajax bent."

Ik heb um al.. Weet alleen niet hoe lang want hij kwam tijdens m'n vakantie.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:17 schreef twi het volgende:
[..]
Same here. En het duurt en het duurt...

Ik zal verdomd zijn als ik een thuiswedstrijd mis komend seizoen.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:51 schreef Tvduijn het volgende:
[..]
Niet speciaal veel (al vind ik het persoonlijk nogal veel), vorige 2 jaren geloof ik ook rond de 40.000 verkocht. Verschil is dat er nu veel meer op wachtlijsten schijnen te staan.
Maarja, opzich allemaal leuk als er 40.000 scc's zijn, maar dan wel weer supertriest als er nog geen 35.000 man zitten tegen kleine clubs soms. Dus het zegt mij meer wie er zitten dan hoeveel eigenlijk.

Te jammer voor woorden om door zo'n kut toernooi geschorst te worden.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:41 schreef -Wolf- het volgende:
Rooney en Scholes... ik hoorde er net van op TV.![]()

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |