Mijn naam is een stuk langer dan dat, ha ha!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:38 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen wel begrijpt wie je bedoelt met Gabri![]()
Thanks! Hij is ook briljant en een compliment voor onze mooie club!quote:
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:51 schreef BoNi het volgende:
[..]
Thanks! Hij is ook briljant en een compliment voor onze mooie club!
Stam als leider van de vele grote talenten die bij Ajax rondlopen...!![]()
Emanuelsonquote:
Zal wel Lindenbergh of schilder voor vermaelen zijn... ipv Grygeraquote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:55 schreef piertje2 het volgende:
Keeper: Stekel
Verdediging: Heitinga--Stam--Gryga--Urby
Middenveld: Gabri--Maduro--Sneijder
Aanval: Rosales--Huntelaar--Perez-babel
Althans dat denk ik
Misschien laat ten Cate hem juist wel laat spelen, zodat ie weer een beetje moet erin krijgt. Aangezien er werd gezegt dat ie weg wilde, als hij een bankzitter bleef, maar van Geel wou hem nog niet weg hebben.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:03 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Zal wel Lindenbergh of schilder voor vermaelen zijn... ipv Grygera
Misschien wel:quote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:55 schreef piertje2 het volgende:
Keeper: Stekel
Verdediging: Heitinga--Stam--Gryga--Urby
Middenveld: Gabri--Maduro--Sneijder
Aanval: Rosales--Huntelaar--Perez-babel
Althans dat denk ik
Speelt hij nog bij Huizen?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 16:48 schreef methodmich het volgende:
Hmm, gisteren Sergio de Windt weer eens zien voetballen. Opmerkelijk.
Toch wel een voorbeeld voor veel Ajax-jonkies hoe het beter niet moet, denk ik. In die zin heeft zijn overstap naar Juve destijds nut gehad.
Nee, Argon tegenwoordig. Linksback staat ie en hij geeft vooral diepe ballen.quote:
quote:
Hij heet Huntyquote:Op woensdag 16 augustus 2006 17:17 schreef Badabingea het volgende:
De Hunter gaat knallen voor ons aller Oranje
Ik kan niet, moet werken.... in Rotterdamquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:27 schreef piertje2 het volgende:
verwachten jullie volle bak zondag int stadion?
Hunty, Hunter, al die bijnamen. Word daar zo moe van.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 17:21 schreef Badabingea het volgende:
Owja, Hunty
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |