Als je je kind "Jari" of "Rafael" noemt, krijg je nóg meer.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 09:29 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Jij krijgt toch ook gewoon ¤ 354 per kwartaal?
Kan het me niet voorstellenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 09:30 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Als je je kind "Jari" of "Rafael" noemt, krijg je nóg meer.![]()
En wat als je 'm Stanley noemt?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 09:30 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Als je je kind "Jari" of "Rafael" noemt, krijg je nóg meer.![]()
Jij niet, maar onze grote vriend DK welquote:Op woensdag 16 augustus 2006 09:25 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Heb ik dat gezegd?![]()
Ken genoeg mensen die wegens omstandigheden (bijna) geen wedstrijden van Ajax kunnen bezoeken, maar zij zijn grotere supporters van Ajax, dan sommige SCC-houders die er altijd bij zijn.
Jan zal denk ik gewoon bij PSV blijven hoor.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 09:46 schreef M0NTANA het volgende:
Nog twee weken is de transfermarkt open, ben benieuwd of onze concurrentie dan nog beschikt over hun spitsen, aangezien Dirk Kuijt en Jan Vennegoor of Hesselink beide op het punt staan de overstap naar de PL te maken. Ajax zal vast compleet blijven, best gelopen!
Spreekt ook vele malen minder aan dan FC Porto en Celtic, maar geld kan veel (in de voetballerij wellicht alles) goedmaken, dus wanneer er over de financiën wordt gesproken is hij wellicht toch zo overstag.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 09:57 schreef PyTh het volgende:
[..]
Jan zal denk ik gewoon bij PSV blijven hoor.
Schijnt zelf geen interesse te hebben in een overgang naar Bolton....
Zou kunnen ja maar vraag me ook af of Bolton wel het clausulebedrag van 8 miljoen Euro op wil hoesten.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 09:59 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Spreekt ook vele malen minder aan dan FC Porto en Celtic, maar geld kan veel (in de voetballerij wellicht alles) goedmaken, dus wanneer er over de financiën wordt gesproken is hij wellicht toch zo overstag.
Zelfde geld toch min of meer voor Blackburn of niet?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 10:07 schreef devv05 het volgende:
Bolton, dat zou wel triest zijn. Dan speel je gewoon helemaal nergens om en de club zou me ook 0,0 aantrekken. Dan had ik lekker gewoon bij psv gebleven, zo slecht zal ie ook weer niet verdienen.
Ben twee jaar geleden in Engeland naar een wedstrijd van Bolton geweest (tegen Fulham, heb toen nog een handtekening van Van der Sar en Collins John versierdquote:Op woensdag 16 augustus 2006 10:07 schreef devv05 het volgende:
Bolton, dat zou wel triest zijn. Dan speel je gewoon helemaal nergens om en de club zou me ook 0,0 aantrekken. Dan had ik lekker gewoon bij psv gebleven, zo slecht zal ie ook weer niet verdienen.
Je woont in Thailand...?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 10:29 schreef Doezelhaar het volgende:
3 dagen werken in de vakantie en je hebt die SCC al binnen. Dus veel is het niet...
3 dagen werken á 9,50 euro...
Welk vak zit je dan? Een SCC voor 30 euro?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 10:29 schreef Doezelhaar het volgende:
3 dagen werken in de vakantie en je hebt die SCC al binnen. Dus veel is het niet...
3 dagen werken á 9,50 euro...
Ok, werk 5 a 6 dagen dan... 5 dagen werken voor mij is 475 euro ofzo in de vakantie... bruto is netto he...quote:Op woensdag 16 augustus 2006 10:32 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Welk vak zit je dan? Een SCC voor 30 euro?
Gelukkig koos ene Gabri niet voor het geld, maar voor een mooie club.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 09:59 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Spreekt ook vele malen minder aan dan FC Porto en Celtic, maar geld kan veel (in de voetballerij wellicht alles) goedmaken, dus wanneer er over de financiën wordt gesproken is hij wellicht toch zo overstag.
Er zijn gelukkig uitzonderingenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 10:42 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Gelukkig koos ene Gabri niet voor het geld, maar voor een mooie club.
Inderdaad, wat dat betreft is Gabriel García de la Torre (Gabri) meteen al een beetje favoriet van me geworden, als je daar ook nog eens zijn harde werk op het middenveld optelt. Nuttige aankoop!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 10:42 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Gelukkig koos ene Gabri niet voor het geld, maar voor een mooie club.
Erg goede aankoop idd, hard werken op het middenveld, maar ook vaak voorin te vinden zoals bij die goals van Rosales afgelopen zondagquote:Op woensdag 16 augustus 2006 10:50 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Inderdaad, wat dat betreft is Gabriel García de la Torre (Gabri) meteen al een beetje favoriet van me geworden, als je daar ook nog eens zijn harde werk op het middenveld optelt. Nuttige aankoop!
Ik denk dat iedereen wel begrijpt wie je bedoelt met Gabriquote:Op woensdag 16 augustus 2006 10:50 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Gabriel García de la Torre (Gabri)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |