Je denkt toch niet dat het Images Hack is he? tis Image Shack......quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 11:37 schreef MJay1 het volgende:
Ok, hier een guide om de plaatjes van IH toch te zien:
Je kan o.a. problemen krijgen met downloaden van bestanden.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 12:04 schreef Litso het volgende:
Waarom staan referrers standaard aan dan? Wat kan er gebeuren als ik ze nu uitzet, behalve dat ik dan weer imageshack-plaatjes kan zien?
idd iedereen die gebruik maakt van imagekikker gewoon keihard bannen! of iig als user verot scheldenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 11:42 schreef SiemeN het volgende:
Of gewoon lekker ergens anders uploaden.
Ik ookquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 12:29 schreef nietzman het volgende:
Ik ben nog altijd voor de 'mensen-die-imageshack-gebruiken-doodwensen' aanpak.
hail tinyquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 12:29 schreef nietzman het volgende:
quote:Internet Explorer Users:
1) Go to http://www.mozilla.org/products/firefox/
2) Download FireFox
3) Install FireFox
4) Follow FireFox instructions above
maak dan een upload scripie waar wij plaatjes op mogen hosten, geen last van mr. Frog en sloomheidquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 14:26 schreef DanielBo het volgende:
Voor 30¤ per jaar heb ik 300mb space en 16gb aan dataverkeer (p.m.) wat ik kan gebruiken, dus waarom zou ik die goedkope zooi gebruiken die zo nu en dan nog sloom is ook?![]()
Ja hahaha mrfrog en sloomheid hahaha.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:36 schreef Turquaz52 het volgende:
maak dan een upload scripie waar wij plaatjes op mogen hosten, geen last van mr. Frog en sloomheid![]()
![]()
![]()
Neem voor 30¤ zelf een abootjequote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:36 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
maak dan een upload scripie waar wij plaatjes op mogen hosten, geen last van mr. Frog en sloomheid![]()
![]()
![]()
Eensch. En tinypic is nog makkelijker ook....quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 12:29 schreef nietzman het volgende:
hebkquote:
works like a charmquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 17:45 schreef avotar het volgende:
tvp dan even...
same here...quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 12:29 schreef nietzman het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |