Dat doet er verder niet toe, het is geen patstopic ofzo.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 11:13 schreef Dark_Killah het volgende:
Welke auto heb jij?
of een 'verkapt-mijn-auto-is-langzamer-dan-een-smart topic'quote:Dus die smart haalde me in
Ja, zelfs op de fiets versla ik een smart, waar hebben we het overquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 11:15 schreef lurf_doctor het volgende:
verkapt ik-heb-een snelle-bak, want ik kan een smart verslaan.
hoe treurig![]()
Jij bent duidelijk te dom om de OP te snappen.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 11:17 schreef msteggink het volgende:
[..]
of een 'verkapt-mijn-auto-is-langzamer-dan-een-smart topic'
Dus jij hebt helemaal geen auto, alleen maar een fiets!quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 11:17 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Ja, zelfs op de fiets versla ik een smart, waar hebben we het over.
Nee, ik heb ook niet gezwoeid ofzo, dat vind ik allemaal zo kinderachtig.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 11:17 schreef XiChico het volgende:
heb je hem wel de groetjes gedaan?
Klopt. Het was eigenlijk de auto van mn broer.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 11:18 schreef GioStyle het volgende:
[..]
Dus jij hebt helemaal geen auto, alleen maar een fiets!![]()
PWNED!![]()
![]()
!
Dus jij lacht die Smart uit terwijl je zelf niet eens een auto heb.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 11:19 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Klopt. Het was eigenlijk de auto van mn broer.
Op een fiets kun je niet geflists worden.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 11:18 schreef GioStyle het volgende:
[..]
Dus jij hebt helemaal geen auto, alleen maar een fiets!![]()
PWNED!![]()
![]()
!
Mijn Ownage, wat doe je!quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 11:22 schreef cyberstalker het volgende:
[..]
Op een fiets kun je niet geflists worden.
kan dus welquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 11:22 schreef cyberstalker het volgende:
[..]
Op een fiets kun je niet geflists worden.
Aha, ik heb een broer-met-een-snelle-auto-topicquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 11:19 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Klopt. Het was eigenlijk de auto van mn broer.
Niemand neemt mijn uitdagingen serieus! Zal wel door de "baby-aan-boord stickert komen!quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 11:21 schreef Devlinsect het volgende:
Automobilisten uitdagen en weten dat er verderop een flitspaal staat.![]()
Doe het zelf ook regelmatig. Het uitdagen dan![]()
Jij rijdt toch ook altijd in de auto van je broer?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 11:26 schreef 2609 het volgende:
omg smartrijdershier in almere rijd ook zo iemand met een smart met zo een grote demper
hij wou eerst ook racen toen ik 100 reed stond hij nog stil zo ongeveer
Rij jij een Alto?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 11:31 schreef bluebit het volgende:
mensen in een smart zijn triest......ik krijg altijd de neiging om ze van de weg te drukken en dat zou nog lukken ook, zelfs met mijn koekblikje.
Jonge ze dagen jou op je mongolenfiets met 3 wielen niet uit maar mij toevallig wel en nou opbokken met je hoofdquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 11:33 schreef BocaDillo het volgende:
In smarts rijden alleen vrouwen en die dagen niet uiit. Dus niet waar.
De ergste zijn die Smart met zo'n open dakkie met zo'n blije gozert d'rin... Zelf bij 10 graden en bewolking dakkie eraf en pilotenzonnebrilletje (Chris Zegers look) op en maar blij kijken bij het stoplicht!quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 11:31 schreef bluebit het volgende:
mensen in een smart zijn triest......ik krijg altijd de neiging om ze van de weg te drukken en dat zou nog lukken ook, zelfs met mijn koekblikje.
autoliefhebber schrijft,quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 11:46 schreef ANWB het volgende:
Probeer het hier maar eens mee![]()
http://www.autoblog.nl/archive/2006/01/09/smart_op_volle_toeren
Opbokken, debiele homo.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 11:44 schreef Magistic het volgende:
Veldmuis is toch pas 14 jaar ofzo, dus wat is dit voor bullshit verhaal.
kan dat met een panda?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 11:16 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Dat doet er verder niet toe, het is geen patstopic ofzo.
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 12:05 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Ik heb op m'n 12e m'n rijbewijs gehaald, en heb dat dus nu 2 jaar..
nohhh hij staat nu op mijn naamquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 11:31 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Jij rijdt toch ook altijd in de auto van je broer?
Ik gok op deze:quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 11:13 schreef Dark_Killah het volgende:
Welke auto heb jij?
een m3wieler?quote:
gewoon nederlands hoorquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:36 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Je zal wel opvallen met je Poolse nummerbord
Ik weet niet welke actie triester is, die van jou of van diegene die naast je reed.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:44 schreef bonke het volgende:
ik zat een tijdje terug met een maat ook voor een stoplicht te wachten
was er ook zo`n gast die ff naast me aan et gassen was, dus ik kijk em aan en geef ook gas ( ff pushen jeweetwel )
ik zeg zo tegen me maat van "als ie ff naar me kijkt moet je "ja "roepe
dus ik kijk naar et verkeerlicht
me maat roept ja en ik geef een bult gas
die gast naast me ook en is weg
reed ie door rood
Duidelijk van die kneus die door rood reedquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:51 schreef GioStyle het volgende:
[..]
Ik weet niet welke actie triester is, die van jou of van diegene die naast je reed.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |