quote:Vlag Iran In Teheran is een tentoonstelling geopend met meer dan tweehonderd spotprenten over de Holocaust, de massale moord op Joden tijdens de Tweede Wereldoorlog. Iran ziet de tentoonstelling als een reactie op de Deense spotprenten over de profeet Mohammed, die eerder dit jaar in islamitische landen voor commotie zorgden.
De tentoonstelling is opgezet door de organisatie Iran Cartoon. "Zij kunnen schrijven wat zij willen over de profeet, maar zodra iemand twijfels uit over de Holocaust, krijgt hij een boete of celstraf", aldus een van de organisatoren over de situatie in Europa. In totaal had de organisatie 1100 spotprenten ontvangen uit een zestigtal landen. De prenten zijn hier te bekijken op de website van de organisatie.
Uiteraard; http://www.irancartoon.ir/gallery/ is oorspronkelijke link alleen is op het moment niet werkende.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 10:58 schreef Chadi het volgende:
Ik heb nog geen prenten gezien om er over te oordelen. Kan je die misschien linken?
Nee, gewoon superieurquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 11:35 schreef SocialDisorder het volgende:
tussenstand naar aanleiding van CartoonWars 2:
Iraanse ambassades in de fik: 0
Iraanse burgers mishandeld: 0
Iraanse vlaggen verbrand: 0
Iraanse kranten verboden: 0
Boycots van Iraanse producten: 0
Goh, is het Westen tóch moreel superieur aan de moslims?
Superieur in alle opzichten.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 11:35 schreef SocialDisorder het volgende:
Er worden geen sancties voor Iran opgelegd want die zijn er alquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 11:35 schreef SocialDisorder het volgende:
tussenstand naar aanleiding van CartoonWars 2:
Iraanse ambassades in de fik: 0
Iraanse burgers mishandeld: 0
Iraanse vlaggen verbrand: 0
Iraanse kranten verboden: 0
Boycots van Iraanse producten: 0
Tell me ?!quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 11:38 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Er worden geen sancties voor Iran opgelegd want die zijn er al
Ik betwijfel het als ik alleen al naar je nickname kijkquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 11:43 schreef butt_plug het volgende:
ik ben ook superieur aan een jood
ik ben ook superieur aan jou, dat weet ik statistisch gezien al ook al ken ik je nietquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 11:47 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Ik betwijfel het als ik alleen al naar je nickname kijk![]()
Alles wat de VS recent heeft aangenomen met betrekking tot war on terrorism jegens as van het kwaad.quote:
Vertel eens, in welke opzicht ben jij superieur aan mij dan?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 11:42 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
De waarheid is soms moeilijk te verkroppen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |