Nee, die zijn kiwigroen en niet olijfgroen.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:26 schreef Catootje het volgende:
bass-miss, misschien heeft www.rainbowbabies.nl wel wat!
oww, demmit mijn ha is er morgen pas weer en dan gaan we net een paar dagen weg.....(niet dat dat kan hoor met zo'n zere pruim)quote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:26 schreef Saffier het volgende:
Ik dacht het niet Catootje, even langs de HA met je potje, niet mee wachten hoor!
Wat zijn zondagsarmpjesquote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:03 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Hihi, bij de oudste dronk ik serieus pakjes slagroom leeg en hij is hyperflexibel tot aan zondagsarmpjes aan toe.
zondagsarmpjes, die term is ontstaan doordat drukwerkende vaders in het weekeinde lekker met hun kids gaan dollen en ze dan leuk aan de armen optrekt en zo, waardoor ze uit de kom schieten.....quote:
Ik sluit me hier volkomen bij aan. 't Kan me niet eens wat schelen dat hele R&Pquote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:43 schreef chacama het volgende:
@max....de uitzondering die de regel bevestigd??
Had iemand nog geprobeerd om contact op te nemen met Xanthe. Ik mis haar wel in dit topic. Heb even vluchtig bij P&R gekeken. Snap wel dat ze niet happig is om nog te posten. Maar hoop dat wij zwangere mutsen daar doorheen kunnen prikken en elkaar in deze dikke buikenfase kunnen steunen...
Xanthe mocht je lurken een dikke, want je bent en blijft zwanger en wat mij betreft heel erg welkom hier.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |