ow dat verklaart het wel jaquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 10:24 schreef stil het volgende:
Ik denk dat alleen de users die al gestemd hadden, een mail hebben gekregen.
het klopt ook. dus niet iedereen heeft die mail gekregen.quote:
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 12:56 schreef ..zapper het volgende:
Klopt, heb de mail ook gehad. Verder niets gewijzigd.
Heb wel nog twee vraagjes.
Wanneer sluit het stemmen?
quote:Het stemmen kan tot 29 augustus 22:00 uur! Succes!
Nadat het stemmen is beeindigd stuurt ieder van de top 3 twee onderwerpen op, en als die compleet zijn wordt er een stemtopic geopend (meestal van een paar dagen) en stem je op het odnerwerp wat jij graag zou willen zien.quote:Hoe en wanneer wordt eigenlijk het nieuwe 'thema' bepaald?
Van jou kan ik me dat niet eens voorstelen. (Bedoel ik positief)quote:
Neuh , maar sunchaser wel, en om te voorkomen dat hij gaat zeuren dat jouw posts blijven staan er als nog op gereageerd wordt zijn die ook verdwenen.quote:
Als je nu even de uitslag afwacht he dan kan je de mensen die daadwerkelijk gewonnen hebben ook bij de naam noemen en dan feliciteren.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:06 schreef SunChaser het volgende:
De hele top 3 natuurlijk gefeliciteerd. Ben benieuwd of we komende maand een wat toegankelijker onderwerp krijgen
wat wil je hebben dan? vierkante foto?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:06 schreef SunChaser het volgende:
De hele top 3 natuurlijk gefeliciteerd. Ben benieuwd of we komende maand een wat toegankelijker onderwerp krijgen
Wat doe jij toch altijd belerend tegen Sun? Hij is nou niet echt een kleuter meer hoorquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:23 schreef prupke het volgende:
[..]
Als je nu even de uitslag afwacht he dan kan je de mensen die daadwerkelijk gewonnen hebben ook bij de naam noemen en dan feliciteren.
En de onderwerpen dien je gewoon af te wachten.
En dan mag je daar op stemmen.
Zo gedraagd hij zichzelf welquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:26 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Wat doe jij toch altijd belerend tegen Sun? Hij is nou niet echt een kleuter meer hoor
Zo gedraagt hij zich, maar jij ook. Als je elkaar niet ligt, dan laat je elkaar toch lekker met rust? Ik vind het zo jammer, juist in dit forum. Als je ruzie wilt maken dan doe je dat toch lekker in onzin of klaagbaak ofzo?quote:
Feli -Marjo-, MissBliss en zaagselpoppetjequote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:44 schreef Phoenixx het volgende:
De winnaar van een foto naar keuze op canvas is geworden....-Marjo-
(90 pnt)
[afbeelding]
De nummer 2:
MissBliss
(78 pnt)
[afbeelding]
Op de derde plaats is geëindigd:
Schanulleke
(65 pnt)
[afbeelding]
re (46 pnt)
Shark.Bait (46 pnt)
Freud (36 pnt)
oYo (33 pnt)
ableton (30 pnt)
puckzz (28 pnt)
Kamermans (27 pnt)
Flatbeat-Eric (26 pnt)
MissyMirjaM (26 pnt)
Flipper01 (23 pnt)
Vliegvrager (21 pnt)
pureleganze (18 pnt)
prupke (17 pnt)
robbedoeseos350 (16 pnt)
MotionMan0 (15 pnt)
yoni (14 pnt)
elmarz (13 pnt)
CompuMess (10 pnt)
kzieniks (10 pnt)
ElizabethR (9 pnt)
Muk (8 pnt)
victorinox (8 pnt)
Skaai (7 pnt)
xxSjimmyxx (6 pnt)
Elefes (5 pnt)
martijn877 (5 pnt)
..zapper (4 pnt)
Blinky (4 pnt)
Ireth (4 pnt)
luckyluck (4 pnt)
The_Terminator (4 pnt)
bubble8 (3 pnt)
Miss_S (3 pnt)
Degro (1 pnt)
Ilford (1 pnt)
sgoldie (1 pnt)
Willen -Marjo-, MissBliss en Schanulleke aub zo spoedig mogelijk de onderwerpen voor de volgende maand mailen naar phoenixx@chello.nl?
quote:
Phoenixx en Lord Dreamer op FOT!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:56 schreef Ymke het volgende:
Zijn er eigenlijk al nieuwe blijvende mods?
Feli!! EN die kids, zijn dat die van jou? Dan is de prijs natuurlijk extra leuk!! Zo'n geweldige foto aan de muur!quote:
Ah okquote:
Die ene is mijn dochter (zie ook het strand meeting topic), de andere is de dochter van RonaldV...quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:58 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Feli!! EN die kids, zijn dat die van jou? Dan is de prijs natuurlijk extra leuk!! Zo'n geweldige foto aan de muur!
Okéquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:58 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Die ene is mijn dochter (zie ook het strand meeting topic), de andere is de dochter van RonaldV...
Wel 8 zelfs...quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:39 schreef Miss_S het volgende:
gefeliciteerd marjo
en volgens mij had ik 5 punten....niet dat dat een verschil maakt
Ja, je hebt het bij het rechte eind. Ook lekker primitief ge'allinclusived'?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:46 schreef ijsmeis het volgende:
Schanulleke, is de foto van jou toevallig in Side gemaakt? Turkije? Het lijkt zo verdomd veel op het terras waar ik heb gezeten van mijn hotel.
8quote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:12 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Ja, je hebt het bij het rechte eind. Ook lekker primitief ge'allinclusived'?
Marjo en MissBliss, gefeliciteerd!
Hey Puckzzz, ik heb je abbo gejat of niet?
Ik heb sinds ik vorige maand volledig inspiraitieloos was bij het indienen van de onderwerpen een lijstje bijgehouden met mogelijke onderwerpen. Nu heb ik een nieuw probleem. Welk onderwerp uit mijn lijstje te kiezen. De eerste 2 users die een getal onder de 11 noemen kunnen (onwetend van de gevolgen) de keus beïnvloeden.
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:31 schreef snakelady het volgende:
-Marjo-, MissBliss en Schanulleke van harte gefeliciteerd!!!
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:12 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Ja, je hebt het bij het rechte eind. Ook lekker primitief ge'allinclusived'?
ja ik wou al zeggen er zijn wel veel Miss-enquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:57 schreef Phoenixx het volgende:
[..]
Wel 8 zelfs...
In alle consternatie had ik 5 pnt die voor jou bedoeld waren bij MissBliss geplakt.... 't valt niet mee als je opeens 3 Miss-en in je lijstje hebt staan!
Zij heeft dus eigenlijk vijf punten minder maar voor de einduitslag maakt dat gelukkig niet uit...
Welkom terug & sterkte An!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 01:26 schreef An24 het volgende:
Net thuis wil ik de winnaars even feliciteren. (En de rest met hun plekkie natuurlijk)![]()
Daarnaast meld ik even dat ik door diverse omstandigheden Phoenixx heb gevraagd en WC- schap nog eventjes vol te houden. Als ik iets doe wil ik het namelijk goed doen en dat is wat lastig als er prive-omstandigheden zijn. Maar ik beloof dat jullie ik jullie over een paar weekjes weer volop ga lastig vallen en plezieren als wedstrijdcoordinator![]()
quote:Hoi LD,
Kun je voor mij een bedankje posten in het topic voor degenen die mij gefeliciteerd hebben? Ik had niet verwacht 2e te worden, zeker niet als 'newbie' in FOT. Thanks![]()
En natuurlijk wil ik Marjo en Schanulleke feliciteren met hun plaatsen!
Verder zie ik af van het insturen van suggesties voor onderwerpen, aangezien ik toch niet mee mag doen met de volgende wedstrijd(en) en ik het dus een beetje cru zou vinden als het mijn onderwerp zou worden.
BVD,
Groetjes MissBliss
mmmmzz, kunnen we een topic in FB openen of foto's van dochters van gebannede users wel mee mogen doen in wedstrijden?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:58 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Die ene is mijn dochter (zie ook het strand meeting topic), de andere is de dochter van RonaldV...
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 08:38 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
mmmmzz, kunnen we een topic in FB openen of foto's van dochters van gebannede users wel mee mogen doen in wedstrijden?
Gefeli winnaars
@Phoenixx: heeft Robbedoes een nieuwe camera
zodra ze allemaal binnen zijn mogen we gaan stemmenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:01 schreef Mukie het volgende:
En wanneer worden de onderwerpen bekend?
Als het aan mij ligt doen ze gewoon mee.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:00 schreef SunChaser het volgende:
Het is voor mij niet helemaal duidelijk, hoe zit het nu met gebande users, en meedoen aan de fotowedstrijd?
Ja, als het aan mij ligt is er ook geen probleem, maar niet iedereen ziet dat zo volgens mij.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:06 schreef stil het volgende:
[..]
Als het aan mij ligt doen ze gewoon mee.
Wie is er eigelijk over begonnen of ze mee mogen doen?
wat mij betreft gewoon meedoenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:07 schreef SunChaser het volgende:
Ja, als het aan mij ligt is er ook geen probleem, maar niet iedereen ziet dat zo volgens mij.
Deze wedstrijd mochten ze nog meedoen, omdat het niet duidelijk was wat de afspraken daar over zijn, cq wat het regelement er over zegt. Van hogerop is nu besloten dat gebanden niet meer mee mogen doen vanaf de wedstrijd september 2006.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:00 schreef SunChaser het volgende:
Het is voor mij niet helemaal duidelijk, hoe zit het nu met gebande users, en meedoen aan de fotowedstrijd?
Jammerquote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:16 schreef An24 het volgende:
Deze wedstrijd mochten ze nog meedoen, omdat het niet duidelijk was wat de afspraken daar over zijn, cq wat het regelement er over zegt. Van hogerop is nu besloten dat gebanden niet meer mee mogen doen vanaf de wedstrijd september 2006.
Wat flauw zeg.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:16 schreef An24 het volgende:
[..]
Deze wedstrijd mochten ze nog meedoen, omdat het niet duidelijk was wat de afspraken daar over zijn, cq wat het regelement er over zegt. Van hogerop is nu besloten dat gebanden niet meer mee mogen doen vanaf de wedstrijd september 2006.
bereid je voor op een verassend antwoordquote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:06 schreef stil het volgende:
[..]
Als het aan mij ligt doen ze gewoon mee.
Wie is er eigelijk over begonnen of ze mee mogen doen?
Los van wat ik persoonlijk vind van het hele mod-ban-rel-gebeuren, vind ik het op zich wel logisch dat iemand die een ban heeft op een forum ook niet mee kan doen aan op dat forum lopende wedstrijden.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:19 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Wat flauw zeg.
Deze maand ging het toch ook prima?
Zeker jammer voor de gebande ex-mods, velen vonden het toch erg leuk om mee te doen met de FOT wedstrijden.
Maar stel je stuurt een foto in en je word een dag later geband, word je foto dan oook weggehaald?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:27 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Los van wat ik persoonlijk vind van het hele mod-ban-rel-gebeuren, vind ik het op zich wel logisch dat iemand die een ban heeft op een forum ook niet mee kan doen aan op dat forum lopende wedstrijden.
KMan dus, hij zal zo wel hopen op meer kans om te winnen.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:24 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
bereid je voor op een verassend antwoord[FOT Wedstrijd Discussietopic] Augustus > Schaduwen
Nee. Als je je foto hebt ingezonden vóórdat je geband wordt, blijft je inzending gewoon meetellen. En als je ban is afgelopen voordat de inzendtermijn is verstreken, mag je ook meedoen - geloof ik. Dus eigenlijk mag je altijd meedoen, als je op het moment van inzenden maar niet een ban uitzit.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:47 schreef stil het volgende:
[..]
Maar stel je stuurt een foto in en je word een dag later geband, word je foto dan oook weggehaald?
Ach, als ze maar voor het stemmen zijn geplaatst. anders is er weinig te stemmen.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:59 schreef Phoenixx het volgende:
[..]
In ieder geval duurt het volgende maand dus wel een paar dagen eer je foto in het centrale topic wordt geplaatst, want met de brakke minder soepele search-functie kan het even duren eer we hebben gecontroleerd of [betreffende user] niet geband is op moment van inzending...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |