Feli -Marjo-, MissBliss en zaagselpoppetjequote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:44 schreef Phoenixx het volgende:
De winnaar van een foto naar keuze op canvas is geworden....-Marjo-
(90 pnt)
[afbeelding]
De nummer 2:
MissBliss
(78 pnt)
[afbeelding]
Op de derde plaats is geëindigd:
Schanulleke
(65 pnt)
[afbeelding]
re (46 pnt)
Shark.Bait (46 pnt)
Freud (36 pnt)
oYo (33 pnt)
ableton (30 pnt)
puckzz (28 pnt)
Kamermans (27 pnt)
Flatbeat-Eric (26 pnt)
MissyMirjaM (26 pnt)
Flipper01 (23 pnt)
Vliegvrager (21 pnt)
pureleganze (18 pnt)
prupke (17 pnt)
robbedoeseos350 (16 pnt)
MotionMan0 (15 pnt)
yoni (14 pnt)
elmarz (13 pnt)
CompuMess (10 pnt)
kzieniks (10 pnt)
ElizabethR (9 pnt)
Muk (8 pnt)
victorinox (8 pnt)
Skaai (7 pnt)
xxSjimmyxx (6 pnt)
Elefes (5 pnt)
martijn877 (5 pnt)
..zapper (4 pnt)
Blinky (4 pnt)
Ireth (4 pnt)
luckyluck (4 pnt)
The_Terminator (4 pnt)
bubble8 (3 pnt)
Miss_S (3 pnt)
Degro (1 pnt)
Ilford (1 pnt)
sgoldie (1 pnt)
Willen -Marjo-, MissBliss en Schanulleke aub zo spoedig mogelijk de onderwerpen voor de volgende maand mailen naar phoenixx@chello.nl?
quote:
Phoenixx en Lord Dreamer op FOT!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:56 schreef Ymke het volgende:
Zijn er eigenlijk al nieuwe blijvende mods?
Feli!! EN die kids, zijn dat die van jou? Dan is de prijs natuurlijk extra leuk!! Zo'n geweldige foto aan de muur!quote:
Ah okquote:
Die ene is mijn dochter (zie ook het strand meeting topic), de andere is de dochter van RonaldV...quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:58 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Feli!! EN die kids, zijn dat die van jou? Dan is de prijs natuurlijk extra leuk!! Zo'n geweldige foto aan de muur!
Okéquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:58 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Die ene is mijn dochter (zie ook het strand meeting topic), de andere is de dochter van RonaldV...
Wel 8 zelfs...quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:39 schreef Miss_S het volgende:
gefeliciteerd marjo
en volgens mij had ik 5 punten....niet dat dat een verschil maakt
Ja, je hebt het bij het rechte eind. Ook lekker primitief ge'allinclusived'?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:46 schreef ijsmeis het volgende:
Schanulleke, is de foto van jou toevallig in Side gemaakt? Turkije? Het lijkt zo verdomd veel op het terras waar ik heb gezeten van mijn hotel.
8quote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:12 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Ja, je hebt het bij het rechte eind. Ook lekker primitief ge'allinclusived'?
Marjo en MissBliss, gefeliciteerd!
Hey Puckzzz, ik heb je abbo gejat of niet?
Ik heb sinds ik vorige maand volledig inspiraitieloos was bij het indienen van de onderwerpen een lijstje bijgehouden met mogelijke onderwerpen. Nu heb ik een nieuw probleem. Welk onderwerp uit mijn lijstje te kiezen. De eerste 2 users die een getal onder de 11 noemen kunnen (onwetend van de gevolgen) de keus beïnvloeden.
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:31 schreef snakelady het volgende:
-Marjo-, MissBliss en Schanulleke van harte gefeliciteerd!!!
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:12 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Ja, je hebt het bij het rechte eind. Ook lekker primitief ge'allinclusived'?
ja ik wou al zeggen er zijn wel veel Miss-enquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:57 schreef Phoenixx het volgende:
[..]
Wel 8 zelfs...
In alle consternatie had ik 5 pnt die voor jou bedoeld waren bij MissBliss geplakt.... 't valt niet mee als je opeens 3 Miss-en in je lijstje hebt staan!
Zij heeft dus eigenlijk vijf punten minder maar voor de einduitslag maakt dat gelukkig niet uit...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |