abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40842297
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 20:32 schreef H.Flick het volgende:
http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=66704

Geniaal artikel over DR. Ik heb zoveel zin in die game, en na dit artikel helemaal!
quote:
GTA San Andreas tried to make your appearance important, but Dead Rising recognises that it's far better to simply be ridiculous. Let the player have fun. If the player wants to have a significant conversation at a pivotal point in the game dressed in hotpants and a Freddy Krueger mask, let him.
Helemaal waar. Dit wordt echt zo'n leuke game, kan al niet meer wachten
Xbox360 Gamertag / PSN Tag: GokuSFE
pi_40842794
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 20:51 schreef H.Flick het volgende:
Ergens heeft hij wel een punt. Ik heb een hoop spellen voor de Xbox360, en ik vind er ook een hoop best leuk, maar niet meer dan dat. Alleen Oblivion en in mindere mate GR:AW zijn klassiekers, de rest is leuke opvulling totdat DR komt .
games als Oblivion, Burnout Revenge, Call of Duty 2, Prey en DoA4 waren voor mij wel meer dan opvulling
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
  dinsdag 15 augustus 2006 @ 21:08:50 #128
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_40842924
quote:
Microsoft wil meer met Xbox Live Marketplace
Nieuws | 15 augustus 2006 - Microsoft wil meer content leveren aan haar consumenten via Xbox Live. Zo heeft het bedrijf bevestigd op het evenement 'GameFest 2006'. Ook wil men dat dergelijke zaken simpeler moeten gaan.

Als er nieuwe content beschikbaar is voor een spel, bijvoorbeeld zwaarden, voorwerpen of auto's, dan zou de speler deze ook direct vanuit het spel kunnen downloaden in plaats van eerst Xbox Live Marketplace te bezoeken. Het moet echter nog enkele tijd duren voordat dit werkelijkheid is.
pi_40843244
Microsoft weet echt wat we willen, ik zeg het je, ik bedoel, de dashboard is nu heerlijk, de updates too come, ik noem maar even wat, vista integratie wat echt geweldig wordt, content downen vanuit games, marketplace een gezamelijke plaats van maken waar "iedereen" zodadelijk arcade spellen mag en kan maken, en mits goedgekeurd ook nog door ons gespeeld mag worden, das toch gewoon geweldig! PISS OFF PS3!
Wie de kut nie scheert is het likkuh nie weerd
Al is je kontje nog zo schraal, ik neuk je hard anaal.
GamerTag
pi_40844619
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 10:56 schreef kepler het volgende:

[..]

demo's en filmpjes bewaar ik niet hoor

en met alleen de save-games en arcade-games duurt het wel even voordat ik aan de 13 gig zit
Ghost recon chapter 2 gekocht... 800MB..dat tikt aan hoor
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 15:00 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Why ffs .

Mooie graphics : check.
Goed verhaal :
Diverse gameplay :
Goede gameplay : check.

Ik snap echt niet waarom dit spel zo'n hype krijgt . Afaik alleen omdat het er mooi uitziet
Dude Je hyped Saints row...wtf zeg je
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
  dinsdag 15 augustus 2006 @ 22:01:37 #131
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_40844900
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 21:54 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

Ghost recon chapter 2 gekocht... 800MB..dat tikt aan hoor
Is er iets nieuws voor GRAW?
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
pi_40845291
Oblivion savegames zijn trouwens minstens 1 , maar eerder 2 MB per stuk. Er zijn mensen met 1000 savegames. Dat maal 2 en ...sja...
pi_40845509
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 22:01 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Is er iets nieuws voor GRAW?
erm chapter 2 is het laatste wat uit kwam, maar is wel 800mb groot.
dat hakt wel in op je 13 gig
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
pi_40845680
Hey maar als je iets verwijdert he, mag je het dan de volgende keer weer gratis kopen? Omdat je het al gekocht hebt en die licentie zeg maar al in je bezit hebt, zou dat toch zo zijn?
pi_40845755
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 22:10 schreef =HellFire= het volgende:
Oblivion savegames zijn trouwens minstens 1 , maar eerder 2 MB per stuk. Er zijn mensen met 1000 savegames. Dat maal 2 en ...sja...
Dan gooi je er wat weg
pi_40845870
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 22:23 schreef Morthill het volgende:

[..]

Dan gooi je er wat weg
Weet je hoe brak dat gaat? Ik heb er 125 ofzo, maar das al een gedoe.
  dinsdag 15 augustus 2006 @ 22:26:39 #137
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_40845900
Gewoon raar dat er maar 20 gig is,
  dinsdag 15 augustus 2006 @ 22:28:30 #138
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_40845967
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 22:21 schreef =HellFire= het volgende:
Hey maar als je iets verwijdert he, mag je het dan de volgende keer weer gratis kopen? Omdat je het al gekocht hebt en die licentie zeg maar al in je bezit hebt, zou dat toch zo zijn?
Ja.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  dinsdag 15 augustus 2006 @ 22:36:11 #139
41103 gijsje79
Why So Serious?
pi_40846298
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 22:15 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

erm chapter 2 is het laatste wat uit kwam, maar is wel 800mb groot.
dat hakt wel in op je 13 gig
Tis wel de moeite waard.
Halo Stats
360 Blog
Drie maal daags en de rest naar behoefte.
  dinsdag 15 augustus 2006 @ 22:39:20 #140
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_40846448
MM3 flashbacks @ The Outsider screens
pi_40846697
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 22:28 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Ja.
Dacht al zoiets, kon ook niet anders, maar ergens twijfelde ik.
pi_40847246
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 21:16 schreef masterdave het volgende:
Microsoft weet echt wat we willen, ik zeg het je, ik bedoel, de dashboard is nu heerlijk, de updates too come, ik noem maar even wat, vista integratie wat echt geweldig wordt, content downen vanuit games, marketplace een gezamelijke plaats van maken waar "iedereen" zodadelijk arcade spellen mag en kan maken, en mits goedgekeurd ook nog door ons gespeeld mag worden, das toch gewoon geweldig! PISS OFF PS3!
Hoewel ik niet van de fanboyerij ben sta ik steeds weer versteld van hoe gedetailleerd het plan van MS is om goed te scoren met zowel de PC als de 360. Laatst dat XNA homebrew, daarvoor Live Anywhere en Panorama in Vista zijn geen dingen die ze een week van tevoren hebben bedacht. Dit is allemaal minutieus uitgedacht, waarschijnlijk jaren van tevoren.

De 'power to the people' aanpak heeft mijn hart in elk geval gestolen, dit is de meest robuuste (figuurlijk) console die ik ooit heb aangeschaft, alles past en elke zoveel tijd wordt er weer een puzzelstukje ingepast.

Dit is ook de eerste keer dat een een bobo geloof wanneer hij zegt dat MS zich niet laat leiden door de concurrentie. Dat is namelijk niet of nauwelijks het geval.

Jammer genoeg heb ik het nare voorgevoel dat MS zwaar het onderspit gaat delven tegenover de Wii en de PS3. Hopelijk heb ik het verkeerd want van alle consoles die ik heb (en ik kan een winkel beginnen zo onderhand) is dit verreweg de meest veelbelovende en best uitgewerkte, op schoonheidsfoutjes na (geen DVI, wat kleine HDD etc. etc.)
pi_40847981
Het probleem met de Xbox 360 is dat het de Xbox 360 is en geen PlayStation. Sony heeft de naam en reputatie, met name in Japan en Nintendo brengt totale vernieuwing. Ik ben een enorm fan van de xbox en Xbox Live, maar het probleem is dat het misschien niet genoeg is.

Maar goed, ik voorspel in Europa en Amerika een marktaandeel van 20%
pi_40848052
Qua mogelijkheden en totaalprestatie veegt Microsoft gewoon de vloer aan met Nintendo en Playstation. Maar ik denk ook dat de 'console war' niet door Microsoft gewonnen gaat worden, daar hebben Nintendo en Sony gewoon teveel fans voor en Japan wil niet meewerken. Het beste product wordt niet altijd het best verkocht. (zie ook voorbeeld Nintendo DS vs. PSP, zelfde verhaal ongeveer)

Hoe dan ook, ik vind de Xbox 360 geweldig (en dan met name hoe alles opgezet is met Xbox Live etc) en zeker ook de beste console ooit. Denk niet dat de PS3 (nu al) een goed antwoord op Xbox Live gaat hebben, maar ben wel erg benieuwd. Er is nog maar heel weinig over hun dienst bekend, wat ik op zich vreemd vind.
pi_40848828
Zo, morgen een 360 halen.
  dinsdag 15 augustus 2006 @ 23:30:09 #146
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_40849017
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 23:11 schreef devv05 het volgende:
Qua mogelijkheden en totaalprestatie veegt Microsoft gewoon de vloer aan met Nintendo en Playstation. Maar ik denk ook dat de 'console war' niet door Microsoft gewonnen gaat worden, daar hebben Nintendo en Sony gewoon teveel fans voor en Japan wil niet meewerken. Het beste product wordt niet altijd het best verkocht. (zie ook voorbeeld Nintendo DS vs. PSP, zelfde verhaal ongeveer)
Je vergelijkt daar een 6e gen console met een current gen console, dat is natuurlijk niet helemaal eerlijk.
De fans kochten de NDS bij de lancering. De NDS verkoopt nu velen malen beter dan na de lancering.. Het zijn echt niet alleen de Nintendo fans die voor Nintendo producten gaan.. En zeker niet bij de NDS. Ik denk dat de NDS ook bewijst dat een "beter product" niet altijd synoniem is voor het product met de meeste MHZ.
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
pi_40849471
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 19:50 schreef BMH het volgende:
ZOMFG Kameo!!!!!

Neo-Rareware strikes back! Wat een prachtige game! 1 nadeel: Het spel is grafisch te gedetailleerd waardoor je je soms niet goed kunt oriënteren in een omgeving..
Ben het daar helemaal mee eens! Heerlijk spel, maar af en toe te chaotisch.
Houd van een lijntje.
pi_40849709
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 23:30 schreef BMH het volgende:

[..]

Je vergelijkt daar een 6e gen console met een current gen console, dat is natuurlijk niet helemaal eerlijk.
Ik vergelijk Xbox met PS2 en Gamecube Maar ik verwacht dat de vergelijking 360 - PS3 - Wii weer nagenoeg hetzelfde zal worden.
quote:
De fans kochten de NDS bij de lancering. De NDS verkoopt nu velen malen beter dan na de lancering.. Het zijn echt niet alleen de Nintendo fans die voor Nintendo producten gaan.. En zeker niet bij de NDS. Ik denk dat de NDS ook bewijst dat een "beter product" niet altijd synoniem is voor het product met de meeste MHZ.
PSP is gewoon een beter product dan de NDS, daar lijkt me weinig discussie over mogelijk. Leg ze naast elkaar en het is overduidelijk. Nintendo heeft alleen een enorme voorsprong opgebouwd op het gebied van handhelds, heeft grote franchises in handen die in trek zijn bij het grote publiek (Mario melkgames o.a.) en PSP heeft gewoon te weinig kwaliteitgames.
pi_40849746
Psp een beter product, laat me niet lachen
Houd van een lijntje.
pi_40849754
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 23:26 schreef -Dries- het volgende:
Zo, morgen een 360 halen.
Met perfect dark
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: