ken de game helemaal nietquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 17:29 schreef jorienvdherik het volgende:
The outsider
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
geweldige game.. besturing is te lekker !quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 17:18 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Owj ik vergat dat ik donderdag fight night round 3 krijg, heb geen vorige delen gespeeld dus ik ben benieuwd ( vooral online)
Heb alleen de demo gespeeld maar dat spel ga ik zelf ook zeker nog kopen, speelt heerlijk en ziet er geweldig uit.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 17:41 schreef Zijpie het volgende:
[..]
geweldige game.. besturing is te lekker !
Alle nodige informatie staat in de handleiding van het spel.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:59 schreef JoMo0 het volgende:
Hallo,
Ik heb een vraagje : In mijn COD zit een scheurtje wat ik volgens mij wel eens heb gelezen kwam het door het doosje en was het garantie . Klopt dit ?
Zoja wat kan ik daaraan doen om een nieuwe te krijgen ?
![]()
Bel de helpdesk, dan weet je het meteen.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:59 schreef JoMo0 het volgende:
Hallo,
Ik heb een vraagje : In mijn COD zit een scheurtje wat ik volgens mij wel eens heb gelezen kwam het door het doosje en was het garantie . Klopt dit ?
Zoja wat kan ik daaraan doen om een nieuwe te krijgen ?
![]()
Uitgevers zijn onaardig.quote:"Silicon Knights continues to build Too Human using the Unreal Engine 3, tailoring it to fit the needs of the game and ensure the most efficient use of the technology. Rumors of Too Human experiencing production challenges that will cause massive delays are false. Too Human is progressing very well and we expect that gamers will be extremely excited with Too Human when we next show it."
Wacht, je bent enthusiast, over een game van Rare, die uitgekomen is op een console van Microsoft. Weet je dat heeeeeeeeeel zeker?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:50 schreef BMH het volgende:
ZOMFG Kameo!!!!!
Neo-Rareware strikes back! Wat een prachtige game! 1 nadeel: Het spel is grafisch te gedetailleerd waardoor je je soms niet goed kunt ori๋nteren in een omgeving..
Kijk dit bedoel ik dus. Jullie blijven maar hameren dat ik moet zeiken.. Flikker toch een eind op!.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:19 schreef Morthill het volgende:
[..]
Wacht, je bent enthusiast, over een game van Rare, die uitgekomen is op een console van Microsoft. Weet je dat heeeeeeeeeel zeker?
Het was een grap, ooit begrepen wat dequote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:27 schreef BMH het volgende:
[..]
Kijk dit bedoel ik dus. Jullie blijven maar hameren dat ik moet zeiken.. Flikker toch een eind op!.
Ik vond alle Rare games na 2000 kut. Dit komt niet omdat M$ het bedrijf heeft verkocht, maar omdat het grote deel van de getalenteerde & oudste leden ontslag namen. Kameo is de eerste game in 5 jaar die de echte Rare sfeer terug in mijn huiskamer brengt.
Speel hem eerst eens uit.... Kameo is echt geweldig en het spel op zich ook maar de totaalervaring mist toch wel iets. De coop Live zijn ook erg coolquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:27 schreef BMH het volgende:
[..]
Kameo is de eerste game in 5 jaar die de echte Rare sfeer terug in mijn huiskamer brengt.
Eurogamer is zwaar positiefquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:32 schreef H.Flick het volgende:
http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=66704
Geniaal artikel over DR. Ik heb zoveel zin in die game, en na dit artikel helemaal!
Het is de eerste keer zo'n beetjequote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:37 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Eurogamer is zwaar positiefzeldzaam
Niet waar! Laatst nog bij SotC!quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:41 schreef Morthill het volgende:
[..]
Het is de eerste keer zo'n beetje
Denk dat hij 360 based games bedoeldquote:
Doe toch eens normaal joh rappende loodgieterquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
Eerste toffe game ook voor de 360, terecht dat ze nu positief zijn voor de eerste keer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |