zou wel kut zijn...met wie moet ik anders dan msn-enquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 04:45 schreef Odysseuzzz het volgende:
sjit dadelijk dan valt ie alsnog in slaap! Heel gevaarlijk!!!!!!
ga je gang ik ben aan het eten en ik kan niet met volle mond gaan roepen enzoquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 04:45 schreef Odysseuzzz het volgende:
We moeten hem wakker roepen!!!
Ja, maar niet saai MSNen hoor anders fik de boel daar af!!!quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 04:46 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
zou wel kut zijn...met wie moet ik anders dan msn-en![]()
ging niet over nekken...maar over dat je miss in slaap was gevallen... het laatste gedeelte dan tenminstequote:Op dinsdag 15 augustus 2006 04:46 schreef DeeCruise het volgende:
Fuck y'all
Als ik ga nekken dan ben ik niet te beroerd om dat te melden..
En het spijt me dat ik nog enigzins verantwoordelijkheid neem op mijn werk....
door niet te gaan slapen bedoel je?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 04:46 schreef DeeCruise het volgende:
Fuck y'all
Als ik ga nekken dan ben ik niet te beroerd om dat te melden..
En het spijt me dat ik nog enigzins verantwoordelijkheid neem op mijn werk....
juistem...quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 04:50 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
door niet te gaan slapen bedoel je?![]()
klierquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 04:50 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
door niet te gaan slapen bedoel je?![]()
ongein als in de NB reeks bedoel je?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 04:50 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
juistem...
Als ik fok ben ik i.i.g. wakker en alert op ongein
Nee, dat is gewoon gebrek aan intelligentie..quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 04:52 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
ongein als in de NB reeks bedoel je?![]()
Je neemt het me niet kwalijk?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 04:52 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Nee, dat is gewoon gebrek aan intelligentie..
Ik neem het je ook niet kwalijk hoor...
Nee, wees blij...quote:
truste pindaquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 04:58 schreef Pindax0r het volgende:
ik ga nog ff een aflevering family guy kijken en dan richting m'n hooibaal
weltrusten mensen
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 04:58 schreef Pindax0r het volgende:
weltrusten mensen
Fam Guy is tofferstquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 04:58 schreef Pindax0r het volgende:
weltrusten mensen
Hej... Check eens: http://pmklaassen.com/fok/fok_nb.phpquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 05:01 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Fam Guy is tofferst
en 'x0r' ? is de gamenick van 'x'
-edit-
truste![]()
No need for, maar toch bedankt ofzo....quote:
Ja, hopelijk slaap je lekker dan kan ik nog een uiteenzetten waarom het geen goed idee zou zijn....quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 05:14 schreef Qunix het volgende:
[..]
Hej... Check eens: http://pmklaassen.com/fok/fok_nb.php
Morgen ga ik het uitwerken... iig leest hij de topics uit een database, nu nog formuliertje maken en laten uitvoeren
Ook is de pagina een zooitje... Morgen ruim ik het op met een beschrijving wat je allemaal kan doen
Als je tips hebt hoor ik het graag hoor!
Ik ga slapen
truste
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.....doe maar niet wat dat is kut.![]()
![]()
[ Bericht 1% gewijzigd door Odysseuzzz op 15-08-2006 05:49:00 ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |