wat ik je net al zeiquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 04:05 schreef DeeCruise het volgende:
Dilemma...Ben op mijn werk, en werd net spontaan misselijk. Nu heb ik zin in een peuk en wil er 1 opsteken, maar ben bang dat ik dan weer over mijn nek ga...
Anyone?
Probeer wat water te drinkenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 04:05 schreef DeeCruise het volgende:
Dilemma...Ben op mijn werk, en werd net spontaan misselijk. Nu heb ik zin in een peuk en wil er 1 opsteken, maar ben bang dat ik dan weer over mijn nek ga...
Anyone?
Maar dat was niet echt een positief antwoord....quote:
Neeeee....dat was niet wat je wilde horenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 04:07 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Maar dat was niet echt een positief antwoord....
water, cola/ geen koffie.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 04:05 schreef DeeCruise het volgende:
Anyone?
Dat zeg ik toch!quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 04:07 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Neeeee....dat was niet wat je wilde horen![]()
Frisse lucht buiten wilt ook helpenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 04:09 schreef DeeCruise het volgende:
ok, eerste slokjes water zijn binnen...Voelt als tequila (komt uit zon semi bevroren water tank) zoals t naar beneden gaat...
Nog steeds zin in een peuk
had je net al gedaan toch?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 04:11 schreef DeeCruise het volgende:
Maar wat denken jullie, kom ik aan t nekken of niet?
Als je beetje water op hebt en even opfrist eventueel en buiten diep adem haalt niet.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 04:11 schreef DeeCruise het volgende:
Maar wat denken jullie, kom ik aan t nekken of niet?
Nee, ik ben dus serieus over mijn nek gegaan een half uurtje geleden op de wc...quote:
hihi en dan niet meer postenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 04:14 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Nee, ik ben dus serieus over mijn nek gegaan een half uurtje geleden op de wc...
Maar goed, ik ga even naar buiten...Jullie lezen zo wie er gelijk krijgt...
whehe ach kotsen is voor even vervelend maar het helpt je wel beter te worden (in mijn geval dan)quote:
Jawohl!quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 04:24 schreef SeaOfLove het volgende:
Zou DC nog leven?
ga snel slapen dan, straks komt het nogquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 04:24 schreef DeeCruise het volgende:
Helaas jongens, niet hoeven kotsen...
Zoals je al eerder had kunnen lezen ben ik op t werk...slapen is dus niet echt een optie.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 04:24 schreef Pindax0r het volgende:
[..]
ga snel slapen dan, straks komt het nog![]()
zegt wiequote:Op dinsdag 15 augustus 2006 04:25 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Zoals je al eerder had kunnen lezen ben ik op t werk...slapen is dus niet echt een optie.
Ik...met mijn geluk doe ik mijn ogen dicht om vervolgens wakker te worden met brandweerlui en politieagenten om me heen, benadrukt door de geur van spareribs die TE gaar zijn...quote:
maar je kan wel Fok!ken op je werkquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 04:27 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Ik...met mijn geluk doe ik mijn ogen dicht om vervolgens wakker te worden met brandweerlui en politieagenten om me heen, benadrukt door de geur van spareribs die TE gaar zijn...
projectielkotsen....net zo ranzig als tubgirls poepjequote:Op dinsdag 15 augustus 2006 04:24 schreef Pindax0r het volgende:
[..]
ga snel slapen dan, straks komt het nog![]()
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 04:24 schreef DeeCruise het volgende:
Helaas jongens, niet hoeven kotsen...
En daarom wordt je misselijk?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 04:27 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Ik...met mijn geluk doe ik mijn ogen dicht om vervolgens wakker te worden met brandweerlui en politieagenten om me heen, benadrukt door de geur van spareribs die TE gaar zijn...
Jup, het is nu lekker rustig...quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 04:29 schreef Pindax0r het volgende:
[..]
maar je kan wel Fok!ken op je werk![]()
Volg je uberhaupt wel wat er getypt wordt?quote:
ik ga denk ik maar even een broodje maken ofzo...krijg trek van die kotspraatjesquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 04:33 schreef Odysseuzzz het volgende:
spareribs nu?
't Gaat moeilijk.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 04:33 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Volg je uberhaupt wel wat er getypt wordt?
Ok, kleine verklaring...Ik werk in een hotel...quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 04:33 schreef Odysseuzzz het volgende:
spareribs nu?
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 04:36 schreef DeeCruise het volgende:
Ben even een rondje door het pand lopen...tot zo!![]()
ooooo zegt dat dan.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 04:36 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Ok, kleine verklaring...Ik werk in een hotel...
Stel je voor, brand in hotel...Ik lig te pitten...mensen verbranden -> overdone spareribsgeur...
Zo is t misschien duidelijker?
-edit-
Ben even een rondje door het pand lopen...tot zo!![]()
ps.. smakelijk SOL![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |