quote:Qunix (www.Qunix.be) zegt:
ik wil meer dan 10.000 hal;en
Qunix (www.Qunix.be) zegt:
daarvoor post ik onzin
Dat mag dus nietquote:Twylight zegt:
in de 1e 15 topics heb ik iets van 1500 gehaald alleen in NB
Twylight zegt:
stiekem ga ik ook voor de 10 000
Let dus even op dat de Nachtbagger in dit topic blijft!quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 07:23 schreef jogy het volgende:
Dat er een nachtelijke slowchat is, is geen probleem, alleen hou het lekker bij één topic. De rest van de topics zijn alleen maar leuk als je ook daadwerkelijk meespeelt in die nachtreeks. Jullie maken te veel rotzooi, kort gezegd.
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:52 schreef Snakey het volgende:
Sta ik weer niet in de OP.
quote:
Thaantje tochquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:08 schreef Thaan het volgende:
Mijn avatar verdient een plaats in de OP.
Want ik ben oud.
Dus.
Dat opa gezeik is saaiquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:08 schreef Thaan het volgende:
Mijn avatar verdient een plaats in de OP.
Want ik ben oud.
Dus.
Kan niet die had ik bijnaquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:09 schreef SiemeN het volgende:
Tevens FIPO.
Binnenkort....quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:09 schreef SiemeN het volgende:
Wanneer komt die fraaie bakkes uit mijn avatar in de OP, trouwens.
ik moest lachenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:10 schreef NJ het volgende:
Kutlemming.
Ik mis je nu alquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:10 schreef SiemeN het volgende:
Wat ben ik blij als straks de zomervakantie voorbij is, zodat al die vervelende koters met teveel tijd weer even opkrassen.
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:10 schreef SiemeN het volgende:
Wat ben ik blij als straks de zomervakantie voorbij is, zodat al die vervelende koters met teveel tijd weer even opkrassen.
Gelukkig ben je het slotje vergeten. Hihi.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:10 schreef NJ het volgende:
Kutlemming.
Het licht is hier al heeeeel lang geleden uit gegaan.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:10 schreef Bierbroeder het volgende:
[..]
Hoelaat gaat het licht uit in het bejaardenhuis?
Ik ook, want dan begint school weer en heb ik tenminste weer vrije tijd.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:10 schreef SiemeN het volgende:
je zei krassenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:10 schreef SiemeN het volgende:
Was ik maar naar school gegaan ja, dan hoefde ik nu geen post'n te bezorgen.quote:
NJ ouwe kutlemmer van me!quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:10 schreef NJ het volgende:
Kutlemming.
Jij ging naar bedquote:
De plicht roept de laatste tijd maar al te vaak, hè.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:11 schreef NJ het volgende:
[..]
Ik ook, want dan begint school weer en heb ik tenminste weer vrije tijd..
87 -> 88quote:
Ik krijg het bericht niet aangepastquote:
quote:Het forum is momenteel niet bereikbaar wegens database-problemen. Wacht even en probeer het zometeen opnieuw. (db:query:2006)
Nou nee, het is meer dat tijdens de vakantie m'n werk me bijna full-time heeft ingepland.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:13 schreef SiemeN het volgende:
[..]
De plicht roept de laatste tijd maar al te vaak, hè.
Krijg je met zoveel slotjes in je my/at/listquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:15 schreef Blame het volgende:
[..]
Ik krijg het bericht niet aangepast![]()
[..]
Ow niets...quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:15 schreef Giobarde het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, waar je het over hebt![]()
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Krijg je met zoveel slotjes in je my/at/list
Je hebt het helemaal zelf gedaanquote:
ctrl-aquote:
De OP is te groot.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:15 schreef Blame het volgende:
[..]
Ik krijg het bericht niet aangepast![]()
[..]
Gelukkig maar, dat dat de reden is.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:15 schreef NJ het volgende:
[..]
Nou nee, het is meer dat tijdens de vakantie m'n werk me bijna full-time heeft ingepland.
Zodra school weer begint doen ze dat niet meer.
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:17 schreef NJ het volgende:
[..]
De OP is te groot.
Eerst de OP opslaan met CTRL-C, dan de hele OP vervangen door = ofzo, invoeren, weer editten, CTRL-V, wijzigingen maken en dan invoeren. Klinkt ingewikkelder dan dat het is..
Wat je ook kan doen is de Wiki aanpassen en die kneuzen lekker laten wachten tot het volgende topic.
Ik heb er een stuk meer staan en kan nog prima editten hoor.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Krijg je met zoveel slotjes in je my/at/list
Nee, dat is slecht frituren.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:17 schreef Jaco90 het volgende:
Wat is goedkoop frituren tegenwoordig? Aldi?
sure en moet jij ook niet slapen?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:17 schreef most_wanted het volgende:
Echte bagger komt pas rond 3 uur.
De kat van de buren in de frituurpan gooien van je andere burenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:17 schreef Jaco90 het volgende:
Wat is goedkoop frituren tegenwoordig? Aldi?
Same. Same. Same.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:18 schreef SiemeN het volgende:
Ik heb trouwens honger. En dorst. En een erectie.
Overbodige informatie ...quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:18 schreef SiemeN het volgende:
Sorry.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:18 schreef SiemeN het volgende:
Eens.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:17 schreef most_wanted het volgende:
Echte bagger komt pas rond 3 uur.
Ik heb gelijk alle nummertjes netjes op een rij gezetquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:17 schreef NJ het volgende:
[..]
De OP is te groot.
Eerst de OP opslaan met CTRL-C, dan de hele OP vervangen door = ofzo, invoeren, weer editten, CTRL-V, wijzigingen maken en dan invoeren. Klinkt ingewikkelder dan dat het is..
Wat je ook kan doen is de Wiki aanpassen en die kneuzen lekker laten wachten tot het volgende topic.
Die ben je ook allemaal zelf schuld!quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:18 schreef NJ het volgende:
[..]
Ik heb er een stuk meer staan en kan nog prima editten hoor.
De cavia van Eririn ookquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:18 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
De kat van de buren in de frituurpan gooien van je andere buren![]()
Niet door jou.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:19 schreef most_wanted het volgende:
Ik vraag me af of hier nog veel gepost gaat worden als de vakantie over is.
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:19 schreef most_wanted het volgende:
Tja als je weer naar VMBO-T2 moet niet.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:19 schreef most_wanted het volgende:
Geen bier?quote:
Ziet er goed uit.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:19 schreef Blame het volgende:
[..]
Ik heb gelijk alle nummertjes netjes op een rij gezet![]()
Ook al gedaan.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:20 schreef NJ het volgende:
[..]
Ziet er goed uit.
Pas het ook gelijk ff in de Wiki aan, anders kan je het bij het volgende topic opnieuw doen..
jak de paarse bij, zo heet hijquote:
whehehequote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:20 schreef Thaan het volgende:
[..]
Tja als je weer naar VMBO-T2 moet niet.
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:21 schreef Blame het volgende:
[..]
Ook al gedaan.
Jaja, ik ben op dreef vandaag![]()
vissies!~!!!quote:
Das een gevaarlijke piranhaquote:
quote:
Zoenen?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:22 schreef liiszle het volgende:
is het alweer zo laat?!
Havo/Vwo, maar leuk geprobeerdquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:20 schreef Thaan het volgende:
[..]
Tja als je weer naar VMBO-T2 moet niet.
Bedankt voor deze mededeling. Gaarne geen pics posten ter illustratie.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:22 schreef Giobarde het volgende:
Ik heb me net toch een partijtje van me af zitten schijten. Mijn god![]()
feestquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:21 schreef Bierbroeder het volgende:
* Bierbroeder is vandaag over zijn 1000 post heen gegaan
Denk het niet... Misschien in het weekend.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:19 schreef most_wanted het volgende:
Ah zoeen ben je, zoeen die geen keuzes kan maken.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:23 schreef most_wanted het volgende:
[..]
Havo/Vwo, maar leuk geprobeerd
Neej na 3 uur word het pas leuk altijdquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:24 schreef Pony-Lover het volgende:
is het hier leuk?
neequote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:24 schreef Pony-Lover het volgende:
is het hier leuk?
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:23 schreef Thaan het volgende:
[..]
Ah zoeen ben je, zoeen die geen keuzes kan maken.
Nee dat soort ken ik. Die halen het nooit in de maatschappij.
Pauper!
Geile beer van me!quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:24 schreef Pony-Lover het volgende:
is het hier leuk?
nu jij hier bent welquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:24 schreef Pony-Lover het volgende:
is het hier leuk?
Ik begrijp je niet..quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:24 schreef Bierbroeder het volgende:
[..]
Ik wou er een feest van maken![]()
Maar door die "wie begrijpt het/ze" topic's ging het niet door![]()
PsyCha. Ik wil aandacht van je.quote:
Dan doe ik vwo.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:24 schreef Thaan het volgende:
[..]
Kun je nog steeds niet kiezen of je havo of vwo gaat doen?
Pauper!
hoax!!!quote:
já!quote:
Nu wel.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:24 schreef Pony-Lover het volgende:
is het hier leuk?
Kom toch niet aan met je LWOO.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:27 schreef Thaan het volgende:
[..]
mensen die denken dat ze ergens goed in zijn, dus vwo gaan doen, en later nog niks kunnen
Jij ik post in alle topics die snel gesloteerd wordenquote:
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:28 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Jij ik post in alle topics die snel gesloteerd worden![]()
Ik doe dat beter dan jijquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:28 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Jij ik post in alle topics die snel gesloteerd worden![]()
In mien tied was school alleen voor de rijken. Maar ook die bestonden niet, want niemand was ergens goed in, en kon dus rijk worden.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:28 schreef most_wanted het volgende:
[..]
Kom toch niet aan met je LWOO.
Ik kan mijn hart ophalen.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:28 schreef PsyCha het volgende:
[..]
ik ga even douchen en daarna heb ik alle aandacht voor je![]()
Op mijn huidige pagina staan er maar een paarquote:
Ben jij echt?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:29 schreef liiszle het volgende:
hahaha k vind het mooi he.. hoe kunnen sommige jongens zo dom zijn
nee... Hologramquote:
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:29 schreef liiszle het volgende:
hahaha k vind het mooi he.. hoe kunnen sommige jongens zo dom zijn
Wachten, jij, NU!quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:31 schreef SiemeN het volgende:
SiemeN. OP. Nu.
geil, bier.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:33 schreef Bierbroeder het volgende:
Maar wel een hologram met bier!!!
[afbeelding]
LLDM.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:32 schreef most_wanted het volgende:
SiemeN. Ga naar die wiki en doe het zelf.
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:33 schreef Bierbroeder het volgende:
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:33 schreef Bierbroeder het volgende:
[afbeelding]
En tietenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:33 schreef Bierbroeder het volgende:
[afbeelding]
Er staan heel veel tieten in dit topic, jij ziet ze alleen niet, te jongquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:33 schreef most_wanted het volgende:
Minder gelul, meer tieten.
Ik duik mijn bedje inquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:31 schreef SiemeN het volgende:
SiemeN. OP. Nu.
Je site heeft maar 4 bezoekers.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:34 schreef Thaan het volgende:
[..]
Er staan heel veel tieten in dit topic, jij ziet ze alleen niet, te jong
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:35 schreef Blame het volgende:
[..]
Ik duik mijn bedje in![]()
Pas aan op:
http://wiki.fok.nl/index.php/OP/Nachtbagger
en #89 is helemaal van jou
Heul niet, 5 6!quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:35 schreef most_wanted het volgende:
[..]
Je site heeft maar 4 bezoekers.![]()
![]()
![]()
mezzelsquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:35 schreef Blame het volgende:
[..]
Pas aan op:
truste.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:35 schreef Blame het volgende:
[..]
Pas aan op:
Het is vakantie hoorquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:37 schreef SiemeN het volgende:
Ik ga onder de warme wol. Schaapjes tellen. Dromen over de koetjes en kalfjes.
En me afberen tot ik bijna geen adem meer krijg.
Groetjes.
Vakantie?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:38 schreef Bierbroeder het volgende:
[..]
Het is vakantie hoor![]()
Maar slaap lekker![]()
Post moet je overdag bezorgenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:38 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Vakantie?
Ik draai nachtdiensten, droplul.
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:39 schreef MutedFaith het volgende:
dan moet je nu toch werken, en niet slapen?
dat is waar.. Bier zat hierquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:33 schreef Bierbroeder het volgende:
[afbeelding]
Jooh je zou maar in je slaap FOKken en je tieten posten terwijl je bier drinktquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:40 schreef MutedFaith het volgende:
gelukkig wel zeg.
Heineken is zo Nederlands als maar kan hoorquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:40 schreef liiszle het volgende:
[..]
dat is waar.. Bier zat hier
maar wel duits bier uiteraard
Alfa FTW!quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:41 schreef Bierbroeder het volgende:
[..]
Heineken is zo Nederlands als maar kan hoor![]()
* Bierbroeder drinkt ook Heineken![]()
jaa maar wat was van jaar geleden.. die heineken is inmiddels wel opquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:41 schreef Bierbroeder het volgende:
[..]
Heineken is zo Nederlands als maar kan hoor![]()
* Bierbroeder drinkt ook Heineken![]()
Leuke giraf. hadden ze geen paarse?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:42 schreef SuperwormJim het volgende:
Alsjeblieft ..... ik ben weg
[afbeelding]
Ik heb nog heel veel!quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:42 schreef liiszle het volgende:
[..]
jaa maar wat was van jaar geleden.. die heineken is inmiddels wel op![]()
ik geef een trustekusje aan SJWquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:40 schreef SuperwormJim het volgende:
Ik ga ook nat dromen .... nu maar hopen dat ik morgen weer wakker word....
waar woon je?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:43 schreef Bierbroeder het volgende:
[..]
Ik heb nog heel veel!
Kom er maar eentje halen of 2![]()
mooi.. amersfoort ben ik wel bekent..quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:46 schreef Bierbroeder het volgende:
[..]
Amersfoort vlak bij IJsselstein weet je?
Meet je bij het stationquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:47 schreef liiszle het volgende:
[..]
mooi.. amersfoort ben ik wel bekent..
welke wijk, dan kom ik dr aan!
zelfs dat ken ikquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:48 schreef Bierbroeder het volgende:
[..]
Meet je bij het station![]()
Eigelijk woon ik in Leusden maar dat ken je vast niet![]()
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:48 schreef liiszle het volgende:
[..]
zelfs dat ken ik![]()
maar je wilt dus bier zuipen met een hologram?
Dat moet je niet zeggenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:51 schreef MutedFaith het volgende:
ja, want echte vrouwen drinken geen bier.
heb ik voor je in de aanbiedingquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:52 schreef fvivif het volgende:
Waar blijven de tieten ?
bewijs!quote:
Goedzo.. je drinkt toch wel Grolsch he?quote:
Ze schijnt n hologram te zijn.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:54 schreef M-I-L-F het volgende:
[..]
Goedzo.. je drinkt toch wel Grolsch he?
*ziet fotoboek in*
WTF
Je bent nog knap ook! Er zal wel een addertje onder het gras zitten.. rook je ofzeau?
nee.. ik rook zelfs nietquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:54 schreef M-I-L-F het volgende:
[..]
Goedzo.. je drinkt toch wel Grolsch he?
*ziet fotoboek in*
WTF
Je bent nog knap ook! Er zal wel een addertje onder het gras zitten.. rook je ofzeau?
Een niet rokende wel bier drinkende vrouwquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:55 schreef liiszle het volgende:
[..]
nee.. ik rook zelfs niet
en grolsch en HJ zijn toch wel een van de betere
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:55 schreef liiszle het volgende:
[..]
nee.. ik rook zelfs niet
en grolsch en HJ zijn toch wel een van de betere
Ik kan niet kiezen doe ze maar allebijquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:58 schreef liiszle het volgende:
zal ik dan maar even tieten posten?
voorkeur voor de normale versie, of de 'push up' versie?
Nu heb je er 2 keer wat aanquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:58 schreef MutedFaith het volgende:
Nu heb ik naast bier ook goulash met brokjes..
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:58 schreef liiszle het volgende:
zal ik dan maar even tieten posten?
voorkeur voor de normale versie, of de 'push up' versie?
Jij was ineens wegquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 01:03 schreef PsyCha het volgende:
nou ik had wel gedacht dat ie vol zou zijn
Als ze het durftquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 01:03 schreef MutedFaith het volgende:
Helaas.. Maar er komen wel tieten aan!
Wat OP kijk dit gek!!quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 01:03 schreef Qunix het volgende:
Bijna klaar met de nieuwe OP!
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:37 schreef SiemeN het volgende:
Ik ga onder de warme wol. Schaapjes tellen. Dromen over de koetjes en kalfjes.
En me afberen tot ik bijna geen adem meer krijg.
Groetjes.
inderdaad!quote:
Maar hoe weten we dat jij het bentquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 01:03 schreef liiszle het volgende:
Helaas wle inkijk foto
maar goed... push up versie![]()
![]()
[afbeelding]
rembrandtm oet erin blijvenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 01:03 schreef Qunix het volgende:
Bijna klaar met de nieuwe OP!
renkerde<insert jouw reply>quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 01:07 schreef PsyCha het volgende:
kenkerlelijk
Post jij jezelf eens danquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 01:07 schreef PsyCha het volgende:
kenkerlelijk
die van liiszle zijn mooier.quote:
meaning?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 01:06 schreef Bierbroeder het volgende:
[..]
Maar hoe weten we dat jij het bent![]()
Wij willen er wel een leuke tekst bij![]()
Ze begrijpt je niet..quote:
neuh, zou niet weten wat voorn tekstquote:
Wat hij zegt!quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 01:09 schreef Bierbroeder het volgende:
[..]
Zet er maar op
liiszle hou van BB en MF
Hoiquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 01:09 schreef fraubitch het volgende:
hoi
hij ziet er goed uit. Alleen die B een beetje vaagquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 01:08 schreef Qunix het volgende:
[..]
Wat?
Puin hoop ja...
Check dit eens
http://pmklaassen.com/fok/fok_h.php
Dan gaan we oordelen!
mag ik je kuffelen?quote:
probeer je ze steeds goorder te krijgen?quote:
je zou deze foto van mij niet posten zei jequote:
Maar ik zie niks waar jij je voor moet schamenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 01:13 schreef fraubitch het volgende:
[..]
je zou deze foto van mij niet posten zei je
In de OP komt is hij normaalquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 01:12 schreef PsyCha het volgende:
[..]
hij ziet er goed uit. Alleen die B een beetje vaag
Bier?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 01:14 schreef liiszle het volgende:
-zucht- ja.. morgen weer een mooie dag voor fotos..
tenzei, wat hebbenjullie dr voor over?
Dit is inderdaad geen lief gedrag!quote:
wel beetje jammer dat mijn ava dr niet bij zitquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 01:12 schreef PsyCha het volgende:
[..]
hij ziet er goed uit. Alleen die B een beetje vaag
Jij word mij favo fokker!quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 01:14 schreef liiszle het volgende:
-zucht- ja.. morgen weer een mooie dag voor fotos..
tenzei, wat hebbenjullie dr voor over?
ik vind dat moedervlekje naast me mond niet zo geslaagdquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 01:14 schreef fvivif het volgende:
[..]
Maar ik zie niks waar jij je voor moet schamen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |