quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:03 schreef Keiichi het volgende:
Ik hoef morgen pas om 10:00 te beginnen![]()
Je vaar.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:07 schreef brood_korst het volgende:
DOEIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
Heumeau`s
Daaagggg hockeynichtquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:07 schreef brood_korst het volgende:
DOEIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
Heumeau`s
En terecht.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:15 schreef frenkck het volgende:
Ach zeur niet, ik heb van 16 maart tot tot half juli onafgebroken gewerkt met alleen zondag vrij en een paar enkele dagen waarbij ik een rede had en iets anders te doen had. Iedere dag van 7 tot kwart over 4 en zaterdag tot half 1, 48 uur in de week. Maar hoor je me zeuren? Nee.
Hoezo tegenwoordig?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:36 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Jij post ook alleen maar kutreacties tegenwoordig hè?
Rot op flikkerquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:15 schreef frenkck het volgende:
Ach zeur niet, ik heb van 16 maart tot tot half juli onafgebroken gewerkt met alleen zondag vrij en een paar enkele dagen waarbij ik een rede had en iets anders te doen had. Iedere dag van 7 tot kwart over 4 en zaterdag tot half 1, 48 uur in de week. Maar hoor je me zeuren? Nee.
Och als ik wilde had ik ook wel meer kunnen werken en er een baantje bij kunnen nemen, maar daar had ik geen zin in. Jij kan ook minder werken, het is je echt niet verplicht zo veel te werken hoor.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 17:27 schreef brood_korst het volgende:
[..]
Rot op flikker![]()
Afgelopen tijd heb ik van sochtends 5 tot smiddags 5 gewerkt
Dus ik heb 60 uur gewerkt afgelopen weken en dan ook nog een keer in de 2 weken 2 dagen in het weekend werken, dus 12 dagen achter elkaar gewerkt dus rond de 140 uur achter elkaar gewerkt.
Dus
bek houwe
Homo![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |