Nou ja... weet je wat het is... Een beetje hooghouden met een bal lukt me wel, maar wanneer het dan tijd wordt gericht op het achtereinde van een minderbegaafd hooghouder te schieten ga ik altijd de mist in.quote:
Ok die was wel slecht, maar ik weet niks beters dan dat en ".." kut, nou ben ik die ookal kwijt.quote:
Ach, beetje hooghouden is op zich wel voldoende. Laat de andere truukjes maar aan haar over.quote:Op maandag 14 augustus 2006 23:43 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Nou ja... weet je wat het is... Een beetje hooghouden met een bal lukt me wel, maar wanneer het dan tijd wordt gericht op het achtereinde van een minderbegaafd hooghouder te schieten ga ik altijd de mist in.
Goeie TT..
Mja, hij is al een uur klaar geloof ik, maar z'n fiets is gejat dus moet met de trein terug.quote:Op maandag 14 augustus 2006 23:38 schreef Slarioux het volgende:
Is die lange weer hamburgers bakken, cc?
Die stomme dingen overkomen hem ook áltijd hè?quote:Op maandag 14 augustus 2006 23:45 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Mja, hij is al een uur klaar geloof ik, maar z'n fiets is gejat dus moet met de trein terug.
En jij maakt daar geen probleem van?quote:Op maandag 14 augustus 2006 23:43 schreef Ghostbuster het volgende:
Welke vrouw wilt er nou een Klowjow als man
Disclaimer
(behalve die van mij natuurlijk)
Ik nietquote:Op maandag 14 augustus 2006 23:46 schreef kLowJow het volgende:
[..]
En jij maakt daar geen probleem van?
Het is je vergeven. Ik ben ook nooit grappig, dus dat komt mooi uit.quote:Op maandag 14 augustus 2006 23:44 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Ok die was wel slecht, maar ik weet niks beters dan dat en ".." kut, nou ben ik die ookal kwijt.
Tis net B100.quote:Op maandag 14 augustus 2006 23:46 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Die stomme dingen overkomen hem ook áltijd hè?
Maar ze voetbalt dus... lijkt me?quote:Op maandag 14 augustus 2006 23:44 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ach, beetje hooghouden is op zich wel voldoende. Laat de andere truukjes maar aan haar over.
Nu alleen nog voor de lol, vroeger op hoog niveau.quote:Op maandag 14 augustus 2006 23:52 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Maar ze voetbalt dus... lijkt me?
Ieuw. Mijn zusjequote:Op maandag 14 augustus 2006 23:53 schreef Misstique het volgende:
Ik verander de TT zo even in het "pimp hier met je zusje" topic..
Doe maar niet. Dan komen er horde's van die koters die ergelijke posts maken, zonder PI. En soms zelfs, met alleen een smiley erin.quote:Op maandag 14 augustus 2006 23:53 schreef Misstique het volgende:
Ah, je gaat pics posten.quote:Op maandag 14 augustus 2006 23:53 schreef Misstique het volgende:
Ik hoor zojuist van z'n broertje dat hij helemaal geen piemel heeftquote:Op maandag 14 augustus 2006 23:53 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Whehehe.
Het is idd wel waar. Nu nog een antenne. Whehe ik zei antenne.
Heeft zijn broertje helemaal geen piemel?quote:Op maandag 14 augustus 2006 23:55 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik hoor zojuist van z'n broertje dat hij helemaal geen piemel heeft.
Dat is waar. Je waarschuwing komt net op tijd.quote:Op maandag 14 augustus 2006 23:55 schreef ehqo het volgende:
[..]
Doe maar niet. Dan komen er horde's van die koters die ergelijke posts maken, zonder PI. En soms zelfs, met alleen een smiley erin.
Ja. Nee. Weet ik niet. Het ging iig over lits. Misschien is het genetisch.quote:Op maandag 14 augustus 2006 23:58 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Heeft zijn broertje helemaal geen piemel?
wat spook zegtquote:Op maandag 14 augustus 2006 23:58 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dat is waar. Je waarschuwing komt net op tijd.
Van lits weet ik dat ie een piemel heeft, dus wees maar niet bang.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:00 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja. Nee. Weet ik niet. Het ging iig over lits. Misschien is het genetisch.
Ouwe rellert van me.quote:
Dat snap ik en nee, ik zie het niet.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:04 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nee nee dit was een grap
En zie jij een tepel dan?
Gaat over een ander subforum waar ik tijdelijk oppas.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:05 schreef ehqo het volgende:
Ik ben de draad kwijt.
Waarom zie ik het wel weer danquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:05 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dat snap ik en nee, ik zie het niet.
Ja ik post krossed evenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:05 schreef ehqo het volgende:
Ik ben de draad kwijt.
Omdat je een zieke geest hebt.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:06 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Waarom zie ik het wel weer dan![]()
Mên, innerlijke strijd hier. Homograppen of vragen naar verdere details. Lástig.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:01 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Van lits weet ik dat ie een piemel heeft, dus wees maar niet bang.
Nahquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:07 schreef Misstique het volgende:
[..]
Omdat je een zieke geest hebt..
Maar ik vind je toch wel lief hoor.quote:
Ja jij valt op zieke geesten he'quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:08 schreef Misstique het volgende:
[..]
Maar ik vind je toch wel lief hoor..
Vraag anders lits hoe ìk dat weet.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:07 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Mên, innerlijke strijd hier. Homograppen of vragen naar verdere details. Lástig.
Je hebt em door.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:09 schreef Ghostbuster het volgende:
Zieke geest hoe goed gevonden ook trouwens
Ja truste Slaridingesquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:10 schreef Slarioux het volgende:
Maar ik ga pitten.
Dat sowieso.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:09 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Vraag anders lits hoe ìk dat weet.
Zo ben ik.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:10 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Duurde wel 5 minuten![]()
Maar vrij scherp wel mevrouw
Da's frans voor voorlopige belasting teruggave.quote:
Frankrijkquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:31 schreef cerror het volgende:
[..]
Da's frans voor voorlopige belasting teruggave.
Schaamhaar.quote:
Nodig toe aan een doorsmeerbeurt.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:40 schreef clumsy_clown het volgende:
Goddomme, ik ben echt ziek. Ik kan geeneens meer 'stokbrood met kruidenboter' zeggen zonder vuige dingen te denken.
Bedankt, die kilo zout in die gapende wond was nét wat ik nodig had.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 01:14 schreef ehqo het volgende:
[..]
Zie Litso er effectief overheen lezen.
De associaties die deze post bij me oproept.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 01:16 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Bedankt, die kilo zout in die gapende wond was nét wat ik nodig had.
Ach toe, zonder dalen geen pieken.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 01:16 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Bedankt, die kilo zout in die gapende wond was nét wat ik nodig had.
Je quote haar niet eens. Bikkelhard.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 01:19 schreef Litso het volgende:
Verwaarlozing is okay.
Há, en ik maar denken dat ik de enige was die zo ziek is.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 01:19 schreef kLowJow het volgende:
[..]
De associaties die deze post bij me oproept.![]()
![]()
Gedeelde smart...quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 01:21 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Há, en ik maar denken dat ik de enige was die zo ziek is.
Als je een beetje afstandelijk doet willen ze je alleen maar meerquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 01:21 schreef ehqo het volgende:
[..]
Je quote haar niet eens. Bikkelhard.
Dit verklaart een hoop.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 01:30 schreef Litso het volgende:
[..]
Als je een beetje afstandelijk doet willen ze je alleen maar meer
Vice versa ook niet.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 01:35 schreef Litso het volgende:
[..]
Je kan niet ontkennen dat het werkt
Wie?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 01:44 schreef Litso het volgende:
Ohja, dit topic ging over jou he.
Je moet dus ook aan de vrouw om dit soort ongein te kunnen posten.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 01:43 schreef kLowJow het volgende:
Ik negeer jullie.
Ik voel me ineens weer een stuk beter.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 01:45 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Je moet dus ook aan de vrouw om dit soort ongein te kunnen posten.
Ik heb nog een vriendin in de aanbiedingquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 01:53 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Ik voel me ineens weer een stuk beter..
Heu, die hadden we al weggegeven!quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 01:54 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik heb nog een vriendin in de aanbieding [afbeelding]
Je weet wel! Daar!quote:
Welnee! Hoezo?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 10:52 schreef Chowi het volgende:
Ik krijg toch geen boze menigte met hooivorken en fakkels achter me aan, hè?
Je comprends ma chère.quote:
Hm, ik dacht dat misschien, nou ja, laat ook maar.quote:
Nachtmerries gehad?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 10:55 schreef Chowi het volgende:
[..]
Hm, ik dacht dat misschien, nou ja, laat ook maar.
Ik heb immer nachtmerries.quote:
Aaawwquote:
*op schouder uithuiltquote:
Ik zal je missen.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 10:59 schreef Chowi het volgende:
Oh! Ik ga! Veel plezier met, eh, vervelen..
Nog steeds geen Bayer gekocht?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 11:39 schreef clumsy_clown het volgende:
Muggen zijn stomme dingen.
Van pharmaceut Bayer neem ik dan maar aan.quote:
Je doet me denken aan Donkey in Shrek 2quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 12:13 schreef clumsy_clown het volgende:
Mer.
Ik voel me gevleid.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 12:13 schreef Litso het volgende:
We hebben een nieuw broodje bij de Mac, de Chicken Mythic. Maar iedereen die er werkt is dom en noemt hem de Chicken Mystic. Waardoor ik steeds aan je moet denken, MT
Dat was ook mijn insteek. Ik moet nog altijd lachen als ik dat stukje zie.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 12:14 schreef Litso het volgende:
[..]
Je doet me denken aan Donkey in Shrek 2
Dago haat me en wil me niet als collega, daar kan ik toch niets aan doen?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 12:14 schreef Misstique het volgende:
Jammer dat c_c geen mod is, dan was deze hele pagina blauw gebleven.
Ik ook. Zie, er zijn wel animatiefilms die we allebei leuk vindenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 12:15 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dat was ook mijn insteek. Ik moet nog altijd lachen als ik dat stukje zie.
Het leven is hard.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 12:15 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dago haat me en wil me niet als collega, daar kan ik toch niets aan doen?
nou , bedankt dan maarquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 12:14 schreef Misstique het volgende:
Jammer dat c_c geen mod is, dan was deze hele pagina blauw gebleven.
Ik moet je wel hebben vandaag, of niet?quote:
Jouw kapper knipt 's nachts?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 13:00 schreef kLowJow het volgende:
Zo, ik ben vannacht naar de kapper geweest, en heb Nederland achter de schermen vertegenwoordigd in een internationale conforentie voor wapenhandelaars. Jullie nog iets interessants meegemaakt?
Goed punt. Heeft het geholpen?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 13:10 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Tja, je haar moet natuurlijk wel goed zitten op zo'n conferentie.
Ik denk het wel... Ik heb in ieder geval goede zaken gedaan. Het scenario was trouwens best grappig. Aan de ene kant heb je de officiële zaal. Daar zitten de 'gezichten' van de diverse vertegenwoordigde landen. Deze 'gezichten' bestaan uit (voormalige) Miss Worlds/Miss Universes enz. Voor de camera houden ze om beurten een praatje over hun land, hun officiële positie t.a.v. internationale wapenhandel en hoe zeer zij zich inzetten voor wereldvrede. In een achteraf zaaltje met uitzicht op deze zaal zitten wij, de echte wapenhandelaren om een grote ronde tafel met groen vilt. Een soort grote pokertafel.quote:
Naast het feit dat ik de wereld weer gered heb door veel demonen te verslaan? Nee, daarna ben ik gaan slapen.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 13:00 schreef kLowJow het volgende:
Zo, ik ben vannacht naar de kapper geweest, en heb Nederland achter de schermen vertegenwoordigd in een internationale conforentie voor wapenhandelaars. Jullie nog iets interessants meegemaakt?
Pheno the Phampire Slayer?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 13:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Naast het feit dat ik de wereld weer gered heb door veel demonen te verslaan? Nee, daarna ben ik gaan slapen.
Al 5 jaar langquote:
Heb je ook een Scooby gang?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 13:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Al 5 jaar lang
En het helpt geen aars. Verslaafd noemen ze het ook wel
Als ik op mijn wellustige grijns af mag gaan denk ik dat ik in ieder geval een flinke commissie opstrijk. Het overige zal wel naar de staat gaan. Het verhaal met de Miss Worlds heb ik verder helaas niet bewust meegemaakt. Ik leek hier ook een stuk minder in geïnteresseerd dan de zaken die in Nederland natuurlijk voor het meisje gaan.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 13:27 schreef Misstique het volgende:
En? Goeie zaken gedaan?
In welk gat verdwijnt dat geld eigenlijk?
En met welke Miss Worlds heb jij het bed gedeeld?
en een busjequote:
Weer je kansen op een beurt verspeeld dus.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 13:39 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Als ik op mijn wellustige grijns af mag gaan denk ik dat ik in ieder geval een flinke commissie opstrijk. Het overige zal wel naar de staat gaan. Het verhaal met de Miss Worlds heb ik verder helaas niet bewust meegemaakt. Ik leek hier ook een stuk minder in geïnteresseerd dan de zaken die in Nederland natuurlijk voor het meisje gaan.
Hoe übertof!quote:
Prioriteiten.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 14:02 schreef Misstique het volgende:
[..]
Weer je kansen op een beurt verspeeld dus.
Hoog tijd dat je die anders gaat stellen!quote:
zijn er hogere prioriteiten dan?quote:
Je hebt gelijk. Ik ga zo eerst ff trainen, dan douchen... en dan gelijk hard aan de slag.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 14:19 schreef Misstique het volgende:
[..]
Hoog tijd dat je die anders gaat stellen!
Het komt nooit meer goed met jou.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 15:15 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Ik ga zo eerst ff trainen, dan douchen... en dan gelijk hard aan de slag.
Hey! Dat alles 'in het teken van' hè.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 15:16 schreef Misstique het volgende:
[..]
Het komt nooit meer goed met jou..
Hmm vooruit, ik was wellicht wat te snel met mn oordeel.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 15:20 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Hey! Dat alles 'in het teken van' hè.
We wachten even de reactie van Litso af.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:25 schreef clumsy_clown het volgende:
Hallo. Aanbid mij.
Die is werken.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:30 schreef Misstique het volgende:
[..]
We wachten even de reactie van Litso af.
Maarmaar. Dan loop je winkels mis! Is het er zó erg? Ik bedoel. We hebben het over de stad! Daar hebben ze uitverkoop enzo!quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:35 schreef Chowi het volgende:
Hallo, ik ga nooit meer naar de stad.
Ik wóú helemaal geen 200 euro uitgeven.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:36 schreef Misstique het volgende:
Why not?
Dat is het probleem. Ik koop nooit dingen die in de uitverkoop zijn.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:37 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Maarmaar. Dan loop je winkels mis! Is het er zó erg? Ik bedoel. We hebben het over de stad! Daar hebben ze uitverkoop enzo!
Ah. Ja. Nee. Duidelijk.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:38 schreef Chowi het volgende:
[..]
Dat is het probleem. Ik koop nooit dingen die in de uitverkoop zijn..
Ik kom ook nooit bij de Wibra. Puur omdat ik de geur die daar hangt niet kan identificeren.quote:
Wat heb je allemaal gekocht?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:37 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik wóú helemaal geen 200 euro uitgeven.
Dat kan niet, dat ben ik al.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:40 schreef Slarioux het volgende:
Het is mij!
quote:
Een broek en een paar truien. Maar het was een Levi's broek. Dus dan loopt het bedrag al snel op, hm?quote:
Och, er is wel een verschil tussen uitverkoop en de Wibra. Van uitverkopen wil ik nog wel 's profiterenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:40 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik kom ook nooit bij de Wibra. Puur omdat ik de geur die daar hangt niet kan identificeren.
quote:
Ik wou al vragen of ik woensdag watten in m'n neus moet stoppen ja.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:42 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Ik heb gedouched, want ik moet c_c meeten.
Mooi, mooi... ik lees er vast alles over op haar blog.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:42 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Trouwens. Moet? Heeftie je gedwongen? Hm? Nou? Nee hè?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:42 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Gaan jullie hoofddoekjes passen bij de V&D?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:42 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Nee. Ik heb daar wel ooit de hele hoedencollectie opgehad.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:46 schreef Chowi het volgende:
[..]
Gaan jullie hoofddoekjes passen bij de V&D?
Sociale verplichting. Vraag maar aan lits.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:45 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Trouwens. Moet? Heeftie je gedwongen? Hm? Nou? Nee hè?
Oh pff. Nou. Dan hoeft het al niet meer! Puh! Enzo!quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:48 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Sociale verplichting. Vraag maar aan lits.
Nee, c_c wordt binnenkort uitgehuwelijkd en ik wil haar graag een keertje meet voor ze naar Kraplachiztan verhuisd.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:46 schreef Chowi het volgende:
[..]
Gaan jullie hoofddoekjes passen bij de V&D?
Vind je me stom als ik je d/t-fout en meet/meeten-fout verbeter?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:49 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Nee, c_c wordt binnenkort uitgehuwelijkd en ik wil haar graag een keertje meet voor ze naar Kraplachiztan verhuisd.
Nou, dan blijf ik lekker thuis! Het is toch kutweer!quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:48 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Oh pff. Nou. Dan hoeft het al niet meer! Puh! Enzo!
De dt fout komt door te snel schrijven, en ik kan niet editten want ik zit met de nieuwe versie van Replique te posten en daar is dat stuk.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:50 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Vind je me stom als ik je d/t-fout en meet/meeten-fout verbeter?.
Niet blauw aanlopen. Sorry. Het spijt me. Ik wil je keigraag zien. Echt.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:50 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Nou, dan blijf ik lekker thuis! Het is toch kutweer! [afbeelding]
Aha. Ok. Ik geloof je. Nee echt. Foutje. Kan gebeuren. Je had het door. Editten doet het niet. Uhuh. Tis al goed.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:51 schreef Slarioux het volgende:
[..]
De dt fout komt door te snel schrijven, en ik kan niet editten want ik zit met de nieuwe versie van Replique te posten en daar is dat stuk..
Ik wil jou ook wel heul graag zien!quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:52 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Niet blauw aanlopen. Sorry. Het spijt me. Ik wil je keigraag zien. Echt.
Komt mooi uit, ik heb lits vandaag beloofd vreemd te gaan met één van z'n beste vrienden.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:53 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Ik wil jou ook wel heul graag zien!
Je bent nog erger dan Litso. Heerlijkquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:53 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Aha. Ok. Ik geloof je. Nee echt. Foutje. Kan gebeuren. Je had het door. Editten doet het niet. Uhuh. Tis al goed.
Je PI doet anders vermoeden.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:54 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Je bent nog erger dan Litso. Heerlijk
Drietug dat je me niet geloofde.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:57 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Je PI doet anders vermoeden.
Heb je niet genoeg pillen gehad voor vandaag? Hmm?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:59 schreef kLowJow het volgende:
Ik ben een zeef.
Ik wristslap mezelf even. Stoute Turk. Beetje de taalpurist uithangen. Bah.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:58 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Drietug dat je me niet geloofde.
Ik heb geen idee waarom, maar ik moest lachen. Fuck. Ik ben melig.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:59 schreef kLowJow het volgende:
Ik ben een zeef.
Doe maar naar mij, dan duik ik Dago's account wel ff in.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 17:00 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik ga maar 's naaktfoto's van Lits mailen naar Dago. Kijken of dat me wel een kleurtje bezorgt.
Kutbuitenlanders ook altijd. Nu schrijven ze nog beter ook.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 17:00 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik wristslap mezelf even. Stoute Turk. Beetje de taalpurist uithangen. Bah.
Als hij idd een piemel heeft, welkom en succes!quote:Ik ga maar 's naaktfoto's van Lits mailen naar Dago. Kijken of dat me wel een kleurtje bezorgt.
*stuurt derde_tepel.rarquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 17:00 schreef Misstique het volgende:
[..]
Doe maar naar mij, dan duik ik Dago's account wel ff in.
Nee, ik ging even in het fotoboek van c_c kijken.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 17:00 schreef Misstique het volgende:
[..]
Heb je niet genoeg pillen gehad voor vandaag? Hmm?
Nekschot moeten ze! Allemaal!quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 17:01 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Kutbuitenlanders ook altijd. Nu schrijven ze nog beter ook.
Ohja, hij had geen idee waar je het over had, dus uitleg bitte.quote:Als hij idd een piemel heeft, welkom en succes!
En dan ben je een zeef. Hm. Is dit positief op te vatten?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 17:02 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Nee, ik ging even in het fotoboek van c_c kijken.
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 17:03 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nekschot moeten ze! Allemaal!
Ik hoopte op iets anders.quote:
Ja joh, die jongen heeft het telkens over z'n derde tepel, blijkt een codenaam te zijn voor een heel ander extra lichaamsdeel.quote:
Ik laat mij immer slechts negatief over mijzelf uit.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 17:04 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
En dan ben je een zeef. Hm. Is dit positief op te vatten?
Uitleg graag!quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 17:05 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja joh, die jongen heeft het telkens over z'n derde tepel, blijkt een codenaam te zijn voor een heel ander extra lichaamsdeel.
Op zoek naar een plekje in mijn hemelse harem mmmh?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 17:05 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Zullen we hand in hand tegen de muur staan en tegelijk elkaar een nekschot geven?.
Kleed hem uit tot z'n boxershort en laat hem met z'n heupen zwaaien. En vraag naar de ex bij hem in huis, iets met zoenen en terugzoenen. Het is geen spijkerhard (whehe) bewijs maar ik was overtuigdquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 17:03 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nekschot moeten ze! Allemaal!
[..]
Ohja, hij had geen idee waar je het over had, dus uitleg bitte.
Who needs 70 maagden when you have Mer hm?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 17:09 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Op zoek naar een plekje in mijn hemelse harem mmmh? [afbeelding]
Ik kan niet wachten je af te schieten.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 17:12 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Who needs 70 maagden when you have Mer hm? [afbeelding].
Bah, heeft hij al 's verteld hoe extreem nieuwsgierig ik ben?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 17:11 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Kleed hem uit tot z'n boxershort en laat hem met z'n heupen zwaaien. En vraag naar de ex bij hem in huis, iets met zoenen en terugzoenen. Het is geen spijkerhard (whehe) bewijs maar ik was overtuigd.
Tsja, ik ben nou eenmaal rétecool.quote:
Wat zeg je dat zwoelquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 17:13 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten je af te schieten..
Nouhou. Als je tequila had, was ik even langsgekomen om achteraf de gordijnen onder te kotsen.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:07 schreef Misstique het volgende:
Nee, alleen wijn en bier.
Ik heb een zweetbandje van Palm!quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:04 schreef ehqo het volgende:
Palm. Nog.
Dan ben ik blij dat ik geen tequila in huis heb.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:07 schreef Chowi het volgende:
[..]
Nouhou. Als je tequila had, was ik even langsgekomen om achteraf de gordijnen onder te kotsen.
Je wil niet dat ik langskom?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:08 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dan ben ik blij dat ik geen tequila in huis heb.
Kopen? Het zweetbandje, bedoel ik, hè. Niet mijn voeten, die zijn heilig.quote:
Ik wil niet dat je in mn huis kotst.quote:
Oh. Uit het raam dan!quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:12 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik wil niet dat je in mn huis kotst.
Nah, ik ben niet van de zweetbandjes. Ik zweet nooit.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:11 schreef Chowi het volgende:
[..]
Kopen? Het zweetbandje, bedoel ik, hè. Niet mijn voeten, die zijn heilig.
Ook niet in de buurt van mn huis. Ik heb een hekel aan kotsen, kan het niet horen of zien.quote:
Ah, we hebben je zwaktepunt gevonden.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:22 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ook niet in de buurt van mn huis. Ik heb een hekel aan kotsen, kan het niet horen of zien..
Misschien kunnen we zo aan naaktfoto's en/of -filmpjes komen!quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:24 schreef ehqo het volgende:
"Ik steek mijn vinger in mijn keel hoor! Ik meen het!"
Inlikkers.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:28 schreef Chowi het volgende:
Mja, ik ga toch weg nu. Echt gek mên, mijn sociale leven is verbeterd sinds ik mod ben.
Nee.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:38 schreef clumsy_clown het volgende:
Is het erg dat ik gedroomd heb dat ik Johnny Depp ontmoette?.
Dus nu heb je ander beddengoed dan gister rond deze tijd. Is de conclusie?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:44 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Pfoe, gelukkig maar. In dat geval: ik heb over Johnny gedroomd.
Iedereen is niemand niet hè.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:55 schreef kLowJow het volgende:
Och, iedereen droomt weleens over Johnny Depp.
Je droomt ook al over Johnnyquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:55 schreef kLowJow het volgende:
Och, iedereen droomt weleens over Johnny Depp.
Nou ja, ik heb weleens gedroomd dat ik Johnny was.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:03 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Je droomt ook al over Johnny. Tjonge, dat jij nog vrijgezel bent is een enorm raadsel.
Nee nee! Het was haske braaf! Het was zoals het in het echt zou gaan, ik was verlegen en hij deed lief en toen gingen we koffie drinken en kwebbelen en toen en toenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:46 schreef ehqo het volgende:
[..]
Dus nu heb je ander beddengoed dan gister rond deze tijd. Is de conclusie?
Okquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:41 schreef cerror het volgende:
Eindelijk een tweede nummer af onder het pseudoniem Rugkut!
Luister hier naar het "inspirerende" nummer: Drugs (volle titel: Born to be on drugs).
Volgende gaat over dwergen, travestieten of bier.quote:
Dwergen graagquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:44 schreef cerror het volgende:
[..]
Volgende gaat over dwergen, travestieten of bier.
Het word waarschijnlijk polka-muziek.quote:
Vet heftige gabber sjid deze, of weet ik veel hoe je het noemt.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:47 schreef cerror het volgende:
[..]
Het word waarschijnlijk polka-muziek.
I know, komt omdat ik geniaal ben.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:48 schreef SPK het volgende:
[..]
Vet heftige gabber sjid deze, of weet ik veel hoe je het noemt.
Het on drugs gevoel komt best over![]()
Mt.!!!!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |