Nou ja... weet je wat het is... Een beetje hooghouden met een bal lukt me wel, maar wanneer het dan tijd wordt gericht op het achtereinde van een minderbegaafd hooghouder te schieten ga ik altijd de mist in.quote:
Ok die was wel slecht, maar ik weet niks beters dan dat en ".." kut, nou ben ik die ookal kwijt.quote:
Ach, beetje hooghouden is op zich wel voldoende. Laat de andere truukjes maar aan haar over.quote:Op maandag 14 augustus 2006 23:43 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Nou ja... weet je wat het is... Een beetje hooghouden met een bal lukt me wel, maar wanneer het dan tijd wordt gericht op het achtereinde van een minderbegaafd hooghouder te schieten ga ik altijd de mist in.
Goeie TT..
Mja, hij is al een uur klaar geloof ik, maar z'n fiets is gejat dus moet met de trein terug.quote:Op maandag 14 augustus 2006 23:38 schreef Slarioux het volgende:
Is die lange weer hamburgers bakken, cc?
Die stomme dingen overkomen hem ook áltijd hè?quote:Op maandag 14 augustus 2006 23:45 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Mja, hij is al een uur klaar geloof ik, maar z'n fiets is gejat dus moet met de trein terug.
En jij maakt daar geen probleem van?quote:Op maandag 14 augustus 2006 23:43 schreef Ghostbuster het volgende:
Welke vrouw wilt er nou een Klowjow als man
Disclaimer
(behalve die van mij natuurlijk)
Ik nietquote:Op maandag 14 augustus 2006 23:46 schreef kLowJow het volgende:
[..]
En jij maakt daar geen probleem van?
Het is je vergeven. Ik ben ook nooit grappig, dus dat komt mooi uit.quote:Op maandag 14 augustus 2006 23:44 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Ok die was wel slecht, maar ik weet niks beters dan dat en ".." kut, nou ben ik die ookal kwijt.
Tis net B100.quote:Op maandag 14 augustus 2006 23:46 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Die stomme dingen overkomen hem ook áltijd hè?
Maar ze voetbalt dus... lijkt me?quote:Op maandag 14 augustus 2006 23:44 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ach, beetje hooghouden is op zich wel voldoende. Laat de andere truukjes maar aan haar over.
Nu alleen nog voor de lol, vroeger op hoog niveau.quote:Op maandag 14 augustus 2006 23:52 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Maar ze voetbalt dus... lijkt me?
Ieuw. Mijn zusjequote:Op maandag 14 augustus 2006 23:53 schreef Misstique het volgende:
Ik verander de TT zo even in het "pimp hier met je zusje" topic..
Doe maar niet. Dan komen er horde's van die koters die ergelijke posts maken, zonder PI. En soms zelfs, met alleen een smiley erin.quote:Op maandag 14 augustus 2006 23:53 schreef Misstique het volgende:
Ah, je gaat pics posten.quote:Op maandag 14 augustus 2006 23:53 schreef Misstique het volgende:
Ik hoor zojuist van z'n broertje dat hij helemaal geen piemel heeftquote:Op maandag 14 augustus 2006 23:53 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Whehehe.
Het is idd wel waar. Nu nog een antenne. Whehe ik zei antenne.
Heeft zijn broertje helemaal geen piemel?quote:Op maandag 14 augustus 2006 23:55 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik hoor zojuist van z'n broertje dat hij helemaal geen piemel heeft.
Dat is waar. Je waarschuwing komt net op tijd.quote:Op maandag 14 augustus 2006 23:55 schreef ehqo het volgende:
[..]
Doe maar niet. Dan komen er horde's van die koters die ergelijke posts maken, zonder PI. En soms zelfs, met alleen een smiley erin.
Ja. Nee. Weet ik niet. Het ging iig over lits. Misschien is het genetisch.quote:Op maandag 14 augustus 2006 23:58 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Heeft zijn broertje helemaal geen piemel?
wat spook zegtquote:Op maandag 14 augustus 2006 23:58 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dat is waar. Je waarschuwing komt net op tijd.
Van lits weet ik dat ie een piemel heeft, dus wees maar niet bang.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:00 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja. Nee. Weet ik niet. Het ging iig over lits. Misschien is het genetisch.
Ouwe rellert van me.quote:
Dat snap ik en nee, ik zie het niet.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:04 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nee nee dit was een grap
En zie jij een tepel dan?
Gaat over een ander subforum waar ik tijdelijk oppas.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:05 schreef ehqo het volgende:
Ik ben de draad kwijt.
Waarom zie ik het wel weer danquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:05 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dat snap ik en nee, ik zie het niet.
Ja ik post krossed evenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:05 schreef ehqo het volgende:
Ik ben de draad kwijt.
Omdat je een zieke geest hebt.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:06 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Waarom zie ik het wel weer dan![]()
Mên, innerlijke strijd hier. Homograppen of vragen naar verdere details. Lástig.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:01 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Van lits weet ik dat ie een piemel heeft, dus wees maar niet bang.
Nahquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:07 schreef Misstique het volgende:
[..]
Omdat je een zieke geest hebt..
Maar ik vind je toch wel lief hoor.quote:
Ja jij valt op zieke geesten he'quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:08 schreef Misstique het volgende:
[..]
Maar ik vind je toch wel lief hoor..
Vraag anders lits hoe ìk dat weet.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:07 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Mên, innerlijke strijd hier. Homograppen of vragen naar verdere details. Lástig.
Je hebt em door.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:09 schreef Ghostbuster het volgende:
Zieke geest hoe goed gevonden ook trouwens
Ja truste Slaridingesquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:10 schreef Slarioux het volgende:
Maar ik ga pitten.
Dat sowieso.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:09 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Vraag anders lits hoe ìk dat weet.
Zo ben ik.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:10 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Duurde wel 5 minuten![]()
Maar vrij scherp wel mevrouw
Da's frans voor voorlopige belasting teruggave.quote:
Frankrijkquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:31 schreef cerror het volgende:
[..]
Da's frans voor voorlopige belasting teruggave.
Schaamhaar.quote:
Nodig toe aan een doorsmeerbeurt.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:40 schreef clumsy_clown het volgende:
Goddomme, ik ben echt ziek. Ik kan geeneens meer 'stokbrood met kruidenboter' zeggen zonder vuige dingen te denken.
Bedankt, die kilo zout in die gapende wond was nét wat ik nodig had.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 01:14 schreef ehqo het volgende:
[..]
Zie Litso er effectief overheen lezen.
De associaties die deze post bij me oproept.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 01:16 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Bedankt, die kilo zout in die gapende wond was nét wat ik nodig had.
Ach toe, zonder dalen geen pieken.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 01:16 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Bedankt, die kilo zout in die gapende wond was nét wat ik nodig had.
Je quote haar niet eens. Bikkelhard.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 01:19 schreef Litso het volgende:
Verwaarlozing is okay.
Há, en ik maar denken dat ik de enige was die zo ziek is.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 01:19 schreef kLowJow het volgende:
[..]
De associaties die deze post bij me oproept.![]()
![]()
Gedeelde smart...quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 01:21 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Há, en ik maar denken dat ik de enige was die zo ziek is.
Als je een beetje afstandelijk doet willen ze je alleen maar meerquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 01:21 schreef ehqo het volgende:
[..]
Je quote haar niet eens. Bikkelhard.
Dit verklaart een hoop.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 01:30 schreef Litso het volgende:
[..]
Als je een beetje afstandelijk doet willen ze je alleen maar meer
Vice versa ook niet.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 01:35 schreef Litso het volgende:
[..]
Je kan niet ontkennen dat het werkt
Wie?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 01:44 schreef Litso het volgende:
Ohja, dit topic ging over jou he.
Je moet dus ook aan de vrouw om dit soort ongein te kunnen posten.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 01:43 schreef kLowJow het volgende:
Ik negeer jullie.
Ik voel me ineens weer een stuk beter.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 01:45 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Je moet dus ook aan de vrouw om dit soort ongein te kunnen posten.
Ik heb nog een vriendin in de aanbiedingquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 01:53 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Ik voel me ineens weer een stuk beter..
Heu, die hadden we al weggegeven!quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 01:54 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik heb nog een vriendin in de aanbieding [afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |