Ze staan op de camera en die heb ik door prive omstandigheden ff niet bij de hand... Ding ligt bij m'n ouders en na 5 maanden daar was ik het zo zat dat ik nu elders bivakeer met minimale bagage...quote:Op maandag 14 augustus 2006 23:38 schreef Triangeljosti het volgende:
ons een beetje lekker maken door te zeggen dat je foto's hebt, maar ze niet plaatsen?
Eerlijk gezegt heb ik nog niet echt een idee wara het nu vandaan komt. In eerst einstantie dacht ik aan slecht loodwerk, loodslabben die te kort waren en bij deze regen val het niet aankunnen.quote:Op maandag 14 augustus 2006 23:53 schreef Marsepein het volgende:
Heb je de bron van het kwaad ook al te pakken, of is dat nog zoeken. Komt het door de regen, of door een leiding die een eigen leven is gaan leiden?
Maar zeker wel balen zeg ... pffff, dan kun je wel ff hardop janken.
Volgens mij heb je alleen een VVE als je een appartementen complex hebt en volgens mij is dit gewoon een gezamelijk dak wat gedeeld wordt met een buurmanquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 14:17 schreef sanger het volgende:
Kun je hem dan niet dwingen die verzekering samen te voegen uit hoofde van de VVE? En hem aansprakelij stellen vanwege onwil. Hij is medeeigenaar van het dak namelijk.
Gompy heeft het zelf over de VVE, dus die zal wel degelijk aanwezig zijnquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 18:11 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Volgens mij heb je alleen een VVE als je een appartementen complex hebt en volgens mij is dit gewoon een gezamelijk dak wat gedeeld wordt met een buurman
Als je het zelf hersteld, kun je ook een bedrag per uur voor jezelf berekenen.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:04 schreef Gompy58 het volgende:
[..]
Als ik alleen wat geld voor materiaal krijg en het dan toch weer zelf moet doen dan pas krijg ik tranen in d eogen. De stres en paniek fase ben ik na 5 maanden wel voorbij... Enig ewara ik aan dacht toen ik de stral water uit het plafond zag komen was "is de emmer groot genoeg"![]()
Misschien heeft Tnimble hier wel een puntquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:42 schreef tnimble het volgende:
Oh gompies, wat erg Gompy58. Ik leef met je mee. Wat een nare buurman toch. Als het nog eens regent een klein gaatje boren en de tuin slang er op. Ding dong hee buurman heb al weer lekkage wat een rot dak! Oh bij jouw staat de boel nu ook blank. Nieuw dak zegt U? Nou dat weet ik nu zo even niet, is al een boel aan gelapt, dat zou zonde zijn. O u veerdronk bijna, naja ik denk er nog even over na.
Ja absoluut die sugestie heb ik al vaker gekregen. Ik weet nu in ieder geval dat ZIJN mannetje dat eerst zei dat mijn wens van een nieuw dak niet nodig is nu toch wel hier op terug aan het komen is.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 09:03 schreef sanger het volgende:
[..]
Misschien heeft Tnimble hier wel een punt![]()
Goh buurman lekt u dak van de slaapkamer?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 09:47 schreef Gompy58 het volgende:
[..]
Ja absoluut die sugestie heb ik al vaker gekregen. Ik weet nu in ieder geval dat ZIJN mannetje dat eerst zei dat mijn wens van een nieuw dak niet nodig is nu toch wel hier op terug aan het komen is.
Daarnaast heeft buurman ok de wens dat het plattedak van zijn slaapkamer aan te laten pakken. Das mijn dakterras. Kan nu wel stellen dat als hij deze houding heeft ik voor dat dakje toch echt een bekende vinger rechtop ga zetten. Precies waterpas voor zijn oogjes.
asje buurman, hier heeft u een zeiltje, slaapt u daar toch lekker droog onder.
maar zonder dollen. Ik heb het geheel bij de rb neergelegt. Ze snappen heel goed dat er grenzen zijn aan het claimen van zaken door achterstallig onderhoud. De houding van buurman mbt dat claimen zegt hun ook wel wat.... We wachten even hun reactie af.
Eerst een voorstrijkmiddel erop (exacte naam weet ik niet maar dat weten ze wel in de verfwinkel)quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:43 schreef Gompy58 het volgende:
PArty time, de rb verzekering heeft hem per ongeluk gebeld... De behandelaar had ff niet gekeken of hij de gegevens van 112 of 112bis voor zich had....
Hallo meneer, met de RB u had problemen ?
maar ff in klussen en wonen blijven. Hoe groot is de kan sdat ik dit plafond weer moet slopen ? Op di tmoment zitten er 6 hele klein e5 mm gaatjes in van de boormachine. Die plamuur ik uiteraard zo weg. De hamvraag is alleen, aan de binnenzijde is dat gipsplaat natuurlijk zeiknat geworden.
Stel dat ik wat bruine kringen zou krijgen, of dat gebeurt weet ik niet, misschien. Stel dat ik ze krijg, kan ik ze dan overschilderen en ben ik er dan vanaf of blijft dat steeds weer terug komen ?
Lekkage is al verholpen, was ene gebroken dakpan waar het water4 afgelopen dagen massaal onderwas gestroomd en op die manier onder het lood door naar binnen was gekomen.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:50 schreef klipper het volgende:
[..]
Eerst een voorstrijkmiddel erop (exacte naam weet ik niet maar dat weten ze wel in de verfwinkel)
en dan pas overnieuw verven, anders komen de vlekken erdoorheen.
Op zich hoef je je plafond niet te slopen deze droogt wel weer op, mits je de lekkage wel aanpakt.
Dat durf ik je niet te zeggen, mijn schoonouders hebben het een paar jaar geleden gehad ( een lekkage zoals bij jouw).quote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:01 schreef Gompy58 het volgende:
[..]
Lekkage is al verholpen, was ene gebroken dakpan waar het water4 afgelopen dagen massaal onderwas gestroomd en op die manier onder het lood door naar binnen was gekomen.
Dat voorstrijk spul waar jij op doelt, is dat hetzelfde wat je gebruikt als je op een nieuwe muur gaat smeren als je wilt texxen ? Om te voorkomen dat je latex de muur wordt ingezogen ?
Waarschinlijk is dat er neit voor geschikt. Kom zo ook even niet op de naam.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:01 schreef Gompy58 het volgende:
Dat voorstrijk spul waar jij op doelt, is dat hetzelfde wat je gebruikt als je op een nieuwe muur gaat smeren als je wilt texxen ? Om te voorkomen dat je latex de muur wordt ingezogen ?
Eventueel de kachel aanzetten in de kamer. Op een temp van ca. 22-24 graden. Niet warmer! De platen moeten echt goed droog zijn.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 08:57 schreef Marsepein het volgende:
Nee, je moeten een vlekken isoleermiddel hebben. De zuiging is wel weg nu![]()
Maar eerst laten drogen he voordat je gaat smeren!
Het zou een idee kunnen zijnquote:Op donderdag 17 augustus 2006 18:07 schreef THA-PIETERT het volgende:
mischien kan je renovatie verf gebruiken dat dekt 9 van de 10 keer wel![]()
http://www.praxis.nl/uplo(...)=%22renovatieverf%22
hier wat meer informatie
heb je wel ff afgeklopt?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 00:40 schreef Gompy58 het volgende:
Zou ik dan toch nog een beetje mazzel op de plank gehad hebben?
Misschien overleggen met IP??quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 00:40 schreef Gompy58 het volgende:
Ik twijfel best wel of ik dat plafond eruit trek of juist helemaal niets doe anders dan ff een nieuwe laag verf.
Wat mijn mazzel is geweest vermoed ik dat ik hoorde en voelde(koud) dat er water op lag. De gaatjes die ik toen heb geboord hebben al het water doen laten weglopen.
Ik had het er vandaga ff over bij de verfvakhandel. Die gaven aan dat ik een goede kans had dat er geen plekken zoudne komen. Het water was namelijk niet door het gips heengekomen dmv druppels ofzo. Ze waren dara van mening dat omdat het compleet nieuw was allemaal. Het best mogelijk zou zijn dat het water OP het karton is blijven liggen en niet in de plaat is doorgedrongen.
Waar ik nu dus WEL over tob is wat ik met de verzekerring ga doen. Als het alleen ff over texen is hoef ik er geen geld voor te hebben. Anders wordt het echter als na een paar maandne opeen salles bruin wordt... Dan wil ik dat mannetje...
Zou ik dan toch nog een beetje mazzel op de plank gehad hebben?
Dit is niet altijd zo.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 18:11 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Volgens mij heb je alleen een VVE als je een appartementen complex hebt en volgens mij is dit gewoon een gezamelijk dak wat gedeeld wordt met een buurman
Goed puntquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 10:32 schreef Marsepein het volgende:
Ik zou ook de latex claimen hoor, anders is er geen enkel iets om de vve mee te slaan.
Dat doe ik sowieso. Ik mag materiaal en tijd claimen. Maar als ik kosten van een nieuw plafond claim en dit niet op dit moment als schade heb pleeg ik in principe fraude. Doe ik het niet en beperk ik me tot de latex en krijg late rwel gedoe dan kan ik niet opeen smet een grotere claim komen.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 10:32 schreef Marsepein het volgende:
Ik zou ook de latex claimen hoor, anders is er geen enkel iets om de vve mee te slaan.
Ah ok, ik begreep dat je helemaal niets ging claimen. n dan heb je niets naar de vve toe om aan te geven dat je er elke keer een zaak van moet maken.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 11:23 schreef Gompy58 het volgende:
[..]
Dat doe ik sowieso. Ik mag materiaal en tijd claimen. Maar als ik kosten van een nieuw plafond claim en dit niet op dit moment als schade heb pleeg ik in principe fraude. Doe ik het niet en beperk ik me tot de latex en krijg late rwel gedoe dan kan ik niet opeen smet een grotere claim komen.
Ga zo wel ff met IP bellen, zij zijn toch de enige die hier ene fatsoenelijk en sluitend antwoord op kunnen geven.
Dit is inderdaad het middel wat mijn schoonvader ook aangeraden was, en het werkt perfect.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |