D'r was de hele dag leven, er werd alleen niet gepostquote:
wat deed je dan?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:06 schreef es70 het volgende:
[..]
D'r was de hele dag leven, er werd alleen niet gepost.
Lurkenquote:
Dan had ik het ook niet dicht gegooid, want daar zie ik geen reden voor. Ik word zelf echter ook niet vrolijk van de reacties die er gegeven worden.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 08:33 schreef Frutsel het volgende:
[..]
heeeej
jammer dat je geen mod bent in GC... kan je dat kut-katten-topic dichtgooien..![]()
mjah.. onderdeel van de nieuwe policy... "alles mag, alles kan"... Maar ja, idd zullen de kattenliefhebbers dit wel weer aanstotend vinden. Het gaat goed met fok...quote:Op woensdag 16 augustus 2006 08:43 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dan had ik het ook niet dicht gegooid, want daar zie ik geen reden voor. Ik word zelf echter ook niet vrolijk van de reacties die er gegeven worden.
Zelfs als je geen kattenliefhebber ben zou je imo tot de conclusie moeten komen dat een kat net zo goed leeft..quote:Op woensdag 16 augustus 2006 08:46 schreef Frutsel het volgende:
[..]
mjah.. onderdeel van de nieuwe policy... "alles mag, alles kan"... Maar ja, idd zullen de kattenliefhebbers dit wel weer aanstotend vinden. Het gaat goed met fok...![]()
Schop naar ONZ was misschien beter... jammer dat er van die 'gezwellen' rondlopen...
Ach jah...het siert alle debielen wel daar...quote:Op woensdag 16 augustus 2006 09:00 schreef Alicey het volgende:
[..]
Zelfs als je geen kattenliefhebber ben zou je imo tot de conclusie moeten komen dat een kat net zo goed leeft..
nee, al een tijd niet meerquote:Op woensdag 16 augustus 2006 09:12 schreef Alicey het volgende:
Je hebt er veel zin in zo te zien Frutsel
Dat was idd een goede zet geweest, dan was gelijk voor iedereen duidelijk dat het nonsens was...quote:Op woensdag 16 augustus 2006 08:46 schreef Frutsel het volgende:
Schop naar ONZ was misschien beter... jammer dat er van die 'gezwellen' rondlopen...
hoi hoi hoiquote:Op woensdag 16 augustus 2006 09:23 schreef _Cara_ het volgende:
Goedemorgen..allemaal![]()
Géén zin.. koffie dan maar? iikke iig wel..![]()
Ach het mag zelfs in F&F... daar begon de rel immers mee... dus waarom niet in GCquote:Op woensdag 16 augustus 2006 09:26 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Dat was idd een goede zet geweest, dan was gelijk voor iedereen duidelijk dat het nonsens was...
( maar dan nog, kun je overdrijven....en mensen tegen je in het harnas drijven..)
denk ik...
Weet ik veel, ben geen mod..(maar ik denk dat de mensen in F&F gewoon heel serieus met hun beesten en zo zijn, vandaar de verhitte reacties, in ONZ .. verwacht je andere reacties..denk ikquote:Op woensdag 16 augustus 2006 09:28 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ach het mag zelfs in F&F... daar begon de rel immers mee... dus waarom niet in GC![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |