D'r was de hele dag leven, er werd alleen niet gepostquote:
wat deed je dan?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:06 schreef es70 het volgende:
[..]
D'r was de hele dag leven, er werd alleen niet gepost.
Lurkenquote:
Dan had ik het ook niet dicht gegooid, want daar zie ik geen reden voor. Ik word zelf echter ook niet vrolijk van de reacties die er gegeven worden.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 08:33 schreef Frutsel het volgende:
[..]
heeeej
jammer dat je geen mod bent in GC... kan je dat kut-katten-topic dichtgooien..![]()
mjah.. onderdeel van de nieuwe policy... "alles mag, alles kan"... Maar ja, idd zullen de kattenliefhebbers dit wel weer aanstotend vinden. Het gaat goed met fok...quote:Op woensdag 16 augustus 2006 08:43 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dan had ik het ook niet dicht gegooid, want daar zie ik geen reden voor. Ik word zelf echter ook niet vrolijk van de reacties die er gegeven worden.
Zelfs als je geen kattenliefhebber ben zou je imo tot de conclusie moeten komen dat een kat net zo goed leeft..quote:Op woensdag 16 augustus 2006 08:46 schreef Frutsel het volgende:
[..]
mjah.. onderdeel van de nieuwe policy... "alles mag, alles kan"... Maar ja, idd zullen de kattenliefhebbers dit wel weer aanstotend vinden. Het gaat goed met fok...![]()
Schop naar ONZ was misschien beter... jammer dat er van die 'gezwellen' rondlopen...
Ach jah...het siert alle debielen wel daar...quote:Op woensdag 16 augustus 2006 09:00 schreef Alicey het volgende:
[..]
Zelfs als je geen kattenliefhebber ben zou je imo tot de conclusie moeten komen dat een kat net zo goed leeft..
nee, al een tijd niet meerquote:Op woensdag 16 augustus 2006 09:12 schreef Alicey het volgende:
Je hebt er veel zin in zo te zien Frutsel
Dat was idd een goede zet geweest, dan was gelijk voor iedereen duidelijk dat het nonsens was...quote:Op woensdag 16 augustus 2006 08:46 schreef Frutsel het volgende:
Schop naar ONZ was misschien beter... jammer dat er van die 'gezwellen' rondlopen...
hoi hoi hoiquote:Op woensdag 16 augustus 2006 09:23 schreef _Cara_ het volgende:
Goedemorgen..allemaal![]()
Géén zin.. koffie dan maar? iikke iig wel..![]()
Ach het mag zelfs in F&F... daar begon de rel immers mee... dus waarom niet in GCquote:Op woensdag 16 augustus 2006 09:26 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Dat was idd een goede zet geweest, dan was gelijk voor iedereen duidelijk dat het nonsens was...
( maar dan nog, kun je overdrijven....en mensen tegen je in het harnas drijven..)
denk ik...
Weet ik veel, ben geen mod..(maar ik denk dat de mensen in F&F gewoon heel serieus met hun beesten en zo zijn, vandaar de verhitte reacties, in ONZ .. verwacht je andere reacties..denk ikquote:Op woensdag 16 augustus 2006 09:28 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ach het mag zelfs in F&F... daar begon de rel immers mee... dus waarom niet in GC![]()
hier kletsen is véél leuker dan rellen...wij zijn allemaal aardig...en méér..quote:Op woensdag 16 augustus 2006 09:45 schreef Frutsel het volgende:
Ach, ga d'r gewoon wat meer rellen, is ut topic sneller vol![]()
Met dank aan jou op de vroege morgen..quote:Op woensdag 16 augustus 2006 09:51 schreef dolle_hond het volgende:
ff een leuke link van onze vriend KQ
Welke film heb jij vandaag/pas gezien? Deel XCII
en als KQ het al gruwelijk vindt......quote:Op woensdag 16 augustus 2006 09:54 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Met dank aan jou op de vroege morgen..![]()
Ik weet niet goed wat ik daar mee moet... nu heb ik zoiets van..jakkes...ik denk niet dat ik die wil zien..
das waar... maarja, nieuwe policy hequote:Op woensdag 16 augustus 2006 09:52 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
hier kletsen is véél leuker dan rellen...wij zijn allemaal aardig...en méér..![]()
Hoi Dolle..![]()
nix nieuwe policy.. jij blijft lekker hier kletsen..quote:Op woensdag 16 augustus 2006 09:57 schreef Frutsel het volgende:
[..]
das waar... maarja, nieuwe policy he![]()
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 09:55 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
en als KQ het al gruwelijk vindt......
hij is de trash en gore koning van fok (en verder een lieve user)
tijd zat...en ze waren om 08.01 uur hier op de zaak al aan het rellen...quote:Op woensdag 16 augustus 2006 10:00 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
nix nieuwe policy.. jij blijft lekker hier kletsen..én als je tijd over hebt.. mag je gaan rellen..
![]()
hehehequote:Op woensdag 16 augustus 2006 10:07 schreef _Cara_ het volgende:
Ik zit alleen..bléh...niemand die ik kan vervelen...niemand ie mij kan vervelen..![]()
hoezo mis jij je mannen? je hebt mij, en Dolle zit hier, en Marc, Qu, Indah en weet ik wie allemaal nog meer...quote:Op woensdag 16 augustus 2006 10:18 schreef _Cara_ het volgende:
Ik zit vaak alleen.. en dan mis ik mijn mannen...![]()
En roken is vies! rook jij?
Geestelijk misschien niet?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 10:32 schreef dolle_hond het volgende:
ik hier?
Iedereen rookt gezamelijk bij jullie?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 10:15 schreef Frutsel het volgende:
en nu ben ik weer alleen....
voor drie minuten....
rookpauze voor de dames....
de twee dames hier op de afdeling wel... ^^ De rest van het bedrijf niet, denk ik... heb er geen overzicht over, boeit me ook niet zoveel, zolang ze niet hier gaan zitten rokenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 10:38 schreef Alicey het volgende:
[..]
Iedereen rookt gezamelijk bij jullie?
Ah je merkt neit wat er op andere afdelingen gebeurt.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 10:43 schreef Frutsel het volgende:
[..]
de twee dames hier op de afdeling wel... ^^ De rest van het bedrijf niet, denk ik... heb er geen overzicht over, boeit me ook niet zoveel, zolang ze niet hier gaan zitten roken![]()
krijg je idd weinig van mee, zijn aparte kantoortjes/hokjes... en ik zit strategisch gezien het bestequote:Op woensdag 16 augustus 2006 10:46 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ah je merkt neit wat er op andere afdelingen gebeurt.
je hebt gelijk.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 10:25 schreef Frutsel het volgende:[quote]
hoezo mis jij je mannen? je hebt mij, en Dolle zit hier, en Marc, Qu, Indah en weet ik wie allemaal nog meer...
quote:En nee, ik rook al mijn hele leven niet![]()
Ik heb het hier ook.. Altijd al een beetje een aparte afdeling geweest.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 10:49 schreef Frutsel het volgende:
[..]
krijg je idd weinig van mee, zijn aparte kantoortjes/hokjes... en ik zit strategisch gezien het beste![]()
Mjah, je hoort wel veel.... met name van bepaalde roddelsauriers... maar verder is ut wel relaxed... 'geen overlast' van andere kantoren zeg maarquote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:55 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik heb het hier ook.. Altijd al een beetje een aparte afdeling geweest.Maar tegenwoordig hoor ik wel alles.
tja ik kan moeilijk wéér in mn eentje de boel volkletsen...quote:
Dat hier ook niet, einde van de ruimte hier.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:57 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Mjah, je hoort wel veel.... met name van bepaalde roddelsauriers... maar verder is ut wel relaxed... 'geen overlast' van andere kantoren zeg maar![]()
roddelen in je eentje.. lukt niet..quote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:59 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat hier ook niet, einde van de ruimte hier.
Roddelsauriers hebben we hier niet.
Hier wel... nieuwsgierig aagjes ook, bemoeials en gereformeerden die je naar de hel sturen en dat in combinatie met roddelsauriërs heb je een leuke 'club'...quote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:59 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat hier ook niet, einde van de ruimte hier.
Roddelsauriers hebben we hier niet.
Hier allemaal geen last van.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:03 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Hier wel... nieuwsgierig aagjes ook, bemoeials en gereformeerden die je naar de hel sturen en dat in combinatie met roddelsauriërs heb je een leuke 'club'...
Hmm..dat rotterdam is zo slecht nog niequote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:06 schreef Alicey het volgende:
[..]
Hier allemaal geen last van.Gereformeerden en moslima's wel gehad hier, maar die waren niet zo van de hel en verdoemenis.
mjah, deze heeft ut denk ik goed verborgen, heeft vast contractquote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:07 schreef Alicey het volgende:
Oh, en een bemoeial ook een paar dagen gehad, maar daar bestaat proeftijd dus voor.
Dat zegt niet per se iets over Rotterdam hoor.. Hoewel, die gereformeerde kwam wel ergens uit het Oosten.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:07 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Hmm..dat rotterdam is zo slecht nog nie![]()
Ik denk dat zijn proeftijd dan al een paar jaar verlopen is.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:08 schreef Frutsel het volgende:
[..]
mjah, deze heeft ut denk ik goed verborgen, heeft vast contract
of zou het de leeftijd zijn? 50+
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:08 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat zegt niet per se iets over Rotterdam hoor.. Hoewel, die gereformeerde kwam wel ergens uit het Oosten.
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:21 schreef Alicey het volgende:
[..]
Je wilt meer gereformeerden in Rotterdam?
Beterquote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:26 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Nee dat niet... al met al denk ik wel dat ik de leukste en lekkerste afdeling heb... vergeleken met de rest van de toko, dat dan weer wel..
aha.. er wandelt een hoop vrouwelijk schoon ..quote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:26 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Nee dat niet... al met al denk ik wel dat ik de leukste en lekkerste afdeling heb... vergeleken met de rest van de toko, dat dan weer wel..
etenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:41 schreef _Cara_ het volgende:
Ik geloof dat ik iets moet gaan eten...
Zit je d'r alleen dan? of hoeveel naaste collega's heb je dan?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:28 schreef Alicey het volgende:
[..]
Beter
Hier geldt dat ook wel een beetje.. Maar heeft er ook mee te maken dat het totaal ander werk is dan op andere afdelingen.
een 'hoop'? Het zijn er maar twee hoorquote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:35 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
aha.. er wandelt een hoop vrouwelijk schoon ..![]()
en met alleen mannen werken is ook leuk.. tenminste vind ik dan..![]()
Saucijzenbroodjesquote:
cup-a-soup..quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |