Sjee, dat is echt toeval. Ik voerde een minuut geleden exact dezelfde handelingen uit en nu lees ik toevallig dit topic. Hoogst irritant inderdaad. Mail dat verdomde wachtwoord gewoon.quote:Op maandag 14 augustus 2006 23:22 schreef SterkStaaltje het volgende:
Ik moest wat regelen bij de IB-Groep en dacht: Zow, das handig dat kan allemaal online tegenwoordig![]()
Dus ik wil inloggen, heb je natuurlijk een paswoord nodig. Ik paswoord proberen wat ik in 99% van de gevallen gebruik, doet het nietdamn.
Hebben ze een ontzettende handige "wachtwoord vergeten" optie! Yes!!![]()
Wat is de 2e naam van je vader: "dat is dat en dat" Klopt
Vul hier je 06 nummer in: 06 123456789 U krijgt een nieuwe inlogcode per sms
Blieb Blieb! Die IB-Groep is echt vooruit gegaan dacht ik nog
Uw inlogcode is: 5ak8y34
Ik dat invullen op de site: Uw nieuwe wachtwoord wordt binnen enkele dagen per post verstuurd.
WTFWAAROM AL DIE MOEITE? nu moet ik dus weer wachten tot ik het kan regelen.
![]()
Prutsers!![]()
Denk je dat ik dat bewaarquote:Op maandag 14 augustus 2006 23:30 schreef Neuralnet het volgende:
Veiligheid. Als je het goed is heb je de eerste brief nog met je wachtwoord.
Jouw smsjes kan elke willekeurige idioot lezen als je je telefoon ergens achterlaat...quote:Op maandag 14 augustus 2006 23:36 schreef SterkStaaltje het volgende:
[..]
Denk je dat ik dat bewaar![]()
En daarnaast zou ik het veiliger vinden als ze het gewoon het wachtwoord SMS-en. Mijn post kan elke willekeurige idioot zo uit de brievenbus jatten.
Mwah, bij mij worden die smsjes van de IB-groep standaard op m'n hoofd-scherm weergegeven zeg maar. Dus hij komt niet in je inbox terecht, maar verschijnt rechtstreeks op je scherm (en wordt dus ook niet bewaard!)quote:Op maandag 14 augustus 2006 23:39 schreef Molluck het volgende:
[..]
Jouw smsjes kan elke willekeurige idioot lezen als je je telefoon ergens achterlaat...
In dat geval is het je eigen schuld als iemand er achter komt, in geval van de post heb je er zelf geen zicht op.quote:Op maandag 14 augustus 2006 23:39 schreef Molluck het volgende:
[..]
Jouw smsjes kan elke willekeurige idioot lezen als je je telefoon ergens achterlaat...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |