Datum is nog niet zeker, maar vóór september iig, aangezien er die maand veel te weinig gidsen zijn/het erg druk is.quote:
=======================|===================quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:28 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja nu snap ik het maar net even niet
eh. dat moet helpen?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:29 schreef AntonDingeman het volgende:
[..]
=======================|===================
____ergens_anders_____2006__lichtenvoorde__
Als je mijn post goed leest weet je dat ik het nu wel snapquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:29 schreef AntonDingeman het volgende:
[..]
=======================|===================
____ergens_anders_____2006__lichtenvoorde__
Dat is een tijdlijn.quote:
JA! Dat klinkt Bennie-Jolink-achtig.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:30 schreef Jostie het volgende:
Varsseveld dan?
Jovink is de band van zijn zoonquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:31 schreef AntonDingeman het volgende:
[..]
JA! Dat klinkt Bennie-Jolink-achtig.
Oh ja.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:31 schreef MaJo het volgende:
[..]
Als je mijn post goed leest weet je dat ik het nu wel snap![]()
"gemeente"? Bronckhorst is een STAD! Weliswaar de kleinste van Nederland, maar hoe dan ook een stad.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:31 schreef Dr.Aart het volgende:
nee,
het ligt in de gemeente bronckhorst. Maar of dit helpt weet ik niet![]()
Ja, en dan kan je ook niet de gemeente Bronckhosrt hebben?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:33 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
"gemeente"? Bronckhorst is een STAD! Weliswaar de kleinste van Nederland, maar hoe dan ook een stad.
daar dus vlakbijquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:34 schreef Jostie het volgende:
Hengelo (GLD)?
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:34 schreef Jajong het volgende:
Ik ben trouwens blij dat ik dit niet weet. De Zwarte Cross is de meest kansloze tentoonstelling van een gebrek aan chromosomen ooit, NOFI..
Da's niet waar, dat is de Jostiband.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:34 schreef Jajong het volgende:
Ik ben trouwens blij dat ik dit niet weet. De Zwarte Cross is de meest kansloze tentoonstelling van een gebrek aan chromosomen ooit, NOFI..
was dat lowlands niet al? voor de vieze stinkhippies?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:34 schreef Jajong het volgende:
Leuke vervolgvraag.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:35 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Da's niet waar, dat is de Jostiband.
of was dat juist een teveel aan chromosomen?
heej, loop me niet af te zeiken!quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:35 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Da's niet waar, dat is de Jostiband.
of was dat juist een teveel aan chromosomen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |