Nooit van gehoord, maar is zeer plausibel! Maar dan zou er nog altijd íets van een steen zijn geweest, die al minimaal 2 eeuwen geleden vervangen is door een egale vloer...quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:10 schreef Mas het volgende:
Even voor de duidelijkheid, is de onduidelijheid omtrent zijn graf ontstaan doordat hij aan het eind van zijn leven geen rode cent meer had, en dus geen uitgebreide steen en mausoleum kreeg? Dat staat me namelijk bij, maar dat weet ik eerlijk gezegd niet zeker.
Trouwens, hai, aangezien ik niet slapen kan ben ik er ook weer bij, dus kom maar op met die Beatles vragen.
Ja inderdaad Dr.Aart, kom maar met die Beatles vraagquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:10 schreef Mas het volgende:
Even voor de duidelijkheid, is de onduidelijheid omtrent zijn graf ontstaan doordat hij aan het eind van zijn leven geen rode cent meer had, en dus geen uitgebreide steen en mausoleum kreeg? Dat staat me namelijk bij, maar dat weet ik eerlijk gezegd niet zeker.
Trouwens, hai, aangezien ik niet slapen kan ben ik er ook weer bij, dus kom maar op met die Beatles vragen.
prima hoor daarom ook mijnquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:10 schreef lienelien het volgende:
[..]
shit, ja. Ik heb de post van fotoloog helemaal gemist... Sorry!
En nu, -1 voor brennie, en +1 voor fotoloog?
Zo laten.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:12 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Wat doe ik met mijn vraag die Mr.Aart goed had?
Zo lang denken is het niet toch? Gewoon de eerste Beatles vraag die bij je op komtquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:13 schreef Dr.Aart het volgende:
fn denken hoor, vraag komt eraan
Volgens mij moet foto nu een vraag stellen toch?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:13 schreef Dr.Aart het volgende:
fn denken hoor, vraag komt eraan
Ojee, inderdaad, ik moet duidelijk gaan slapen, stom van me. Nouja, ik vind het zo verder wel oké, als iedereen er vrede mee heeftquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:12 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
prima hoor daarom ook mijnbij mijn post. Overigens heb je de post van foto niet gemist want je hebt m nog gequote
Nee want dat gaat over meer dan een vraag terug, daarom gewoon Dr.Aart om het niet verwarrend te makenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:14 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Volgens mij moet foto nu een vraag stellen toch?
Goede vraag, ik heb ook geen idee..quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:14 schreef Supersheep het volgende:
Beetje verkeerde plaats om dit te vragen, maar doe t toch maar. Waar en hoe open ik een fotoboek?
Deze vraag levert geen punten op!
Op iemand fotoboek klikken, en daar op aanpassen oid klikken aan de linkerkantquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:14 schreef Supersheep het volgende:
Beetje verkeerde plaats om dit te vragen, maar doe t toch maar. Waar en hoe open ik een fotoboek?
Deze vraag levert geen punten op!
http://www.oleswanson.com/beatles_trivia_lyrics.htmquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:14 schreef MaJo het volgende:
[..]
Zo lang denken is het niet toch? Gewoon de eerste Beatles vraag die bij je op komt
ah, thx! lienelien +1000quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:15 schreef lienelien het volgende:
[..]
Op iemand fotoboek klikken, en daar op aanpassen oid klikken aan de linkerkant
dacht ik.
Jawel, aanwezig, hier.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:15 schreef Mas het volgende:
Het impliceert van wel, maar geeft geen zekerheid. Zijn er geen Rembrandt-experts in da house?
Dat is de zwarte markt.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:17 schreef MaJo het volgende:
Beverwijk dacht ik?
Danku, ik heb weer de closure die Dr. Phil zo hoog aanslaat.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:17 schreef lienelien het volgende:
[..]
Jawel, aanwezig, hier.
Ik heb diverse documenten waarin dat staat, en ook dat hij in de noord-westelijke hoek ligt, ergens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |