quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:01 schreef fotoloog het volgende:
Westerkerk,ze hebben alleen de exacte locatie nooit kunnen vinden
Voor beide: omdat?quote:Op maandag 14 augustus 2006 23:59 schreef AntonDingeman het volgende:
En het bijzondere aan het graf is dat het niet opvalt.
Stad is niet zo moeilijk te raden als jij het bent..quote:Op maandag 14 augustus 2006 23:55 schreef lienelien het volgende:
Waar is schilder Rembrandt begraven (stad+locatie binnen die stad) en wat is het bijzondere aan dit graf?
hèhè...is ook m'n derde Amsterdamvraag ofzoquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:02 schreef geenaam het volgende:
[..]
Stad is niet zo moeilijk te raden als jij het bent..![]()
Ja volgens mijn weet je ondertussen alles van Amsterdam. Als ik ooit uit ga in Amsterdam zal ik wel aan jou vragen waar ik heen moet..quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:03 schreef lienelien het volgende:
[..]
hèhè...is ook m'n derde Amsterdamvraag ofzo
Komt nog altijd door m'n aanstaande examen, dus ik breng jullie nog wel meer leuke grachten/Amsterdamweetje bij, hoor![]()
er is geen steen... slechts de stenen vloer.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:03 schreef AntonDingeman het volgende:
Er staat geen naam op de steen.
Inderdaad. Uit enkele bronnen blijkt dat het de noord-westelijke hoek moet zijn, maar bij het opnieuw leggen van de vloer, enkele tientallen jaren na zijn dood, is er geen register bijgehouden van de begraven personen en waar die te vinden zijn.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:03 schreef BwennieBren het volgende:
Het onbekend is waar hij begraven is?
haha, ik drukte op reageren en tegelijk deed jij een edit, tegelijk dus, zag er heel rar uit. Maar dat is zelfs waarschijnlijk óók nog het geval!quote:
Als ze het echt zouden willen weten hoeven ze alleen maar grafschennis te plegenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:06 schreef lienelien het volgende:
Inderdaad. Uit enkele bronnen blijkt dat het de noord-westelijke hoek moet zijn, maar bij het opnieuw leggen van de vloer, enkele tientallen jaren na zijn dood, is er geen register bijgehouden van de begraven personen en waar die te vinden zijn.
Daarmee wil je zeggen dat mijn antwoord completer was en ik dus het puntje had moeten krijgen?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:07 schreef lienelien het volgende:
[..]
haha, ik drukte op reageren en tegelijk deed jij een edit, tegelijk dus, zag er heel rar uit. Maar dat is zelfs waarschijnlijk óók nog het geval!
BwennieBren en fotoloog zeiden precies hetzelfde ...quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:06 schreef lienelien het volgende:
[..]
er is geen steen... slechts de stenen vloer.
en daarom gaat het puntje naar:
[..]
Inderdaad. Uit enkele bronnen blijkt dat het de noord-westelijke hoek moet zijn, maar bij het opnieuw leggen van de vloer, enkele tientallen jaren na zijn dood, is er geen register bijgehouden van de begraven personen en waar die te vinden zijn.
BwennieBren +1
Ja want er zijn inderdaad tandartsgegevens van Dhr. Rembrandtquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:08 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Als ze het echt zouden willen weten hoeven ze alleen maar grafschennis te plegen
Dr.Aart +1quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:09 schreef Dr.Aart het volgende:
wenen
shit, ja. Ik heb de post van fotoloog helemaal gemist... Sorry!quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:08 schreef AntonDingeman het volgende:
[..]
BwennieBren en fotoloog zeiden precies hetzelfde ...
Ja, maar dan vet.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:10 schreef lienelien het volgende:
[..]
shit, ja. Ik heb de post van fotoloog helemaal gemist... Sorry!
En nu, -1 voor brennie, en +1 voor fotoloog?
mjah, misschien een beetje kort door de bocht antwoord van mequote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:09 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ja want er zijn inderdaad tandartsgegevens van Dhr. Rembrandt![]()
En na 340 jaar is het sws lastig zoeken naar ongeconserveerde botten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |