Nee, als er ook aparte dopingtopicverhalen voor het wierennen komen, dan ook in andere sporten eerlijk is eerlijk. puhquote:Op maandag 14 augustus 2006 23:18 schreef Eppie_NL het volgende:
lopen nu 2 topics kan deze niet dicht en verder gaan in EK atletiek. Gothenbörg, Zweden. Deeltje 5
tsja bij wielrennen zijn er 3 topics ofzo met doping verhalen maar goed...tong is weer eens goed bezig zo te zien.quote:Op maandag 14 augustus 2006 23:27 schreef maril het volgende:
[..]
Nee, als er ook aparte dopingtopicverhalen voor het wierennen komen, dan ook in andere sporten eerlijk is eerlijk. puh![]()
![]()
Goed zo Tong![]()
Er stonden Russische teksten op.quote:Op maandag 14 augustus 2006 23:31 schreef Eppie_NL het volgende:
[..]
tsja bij wielrennen zijn er 3 topics ofzo met doping verhalen maar goed...tong is weer eens goed bezig zo te zien.
is het zeker dat het Rusland is? volgens mij niet en denkt iedereen maar aan Rusland...denk eerder Spanje.
Die ook maar niet via die tas maar Fuetes altans dat was de bedoeling.quote:Op maandag 14 augustus 2006 23:31 schreef Eppie_NL het volgende:
[..]
tsja bij wielrennen zijn er 3 topics ofzo met doping verhalen maar goed...tong is weer eens goed bezig zo te zien.
is het zeker dat het Rusland is? volgens mij niet en denkt iedereen maar aan Rusland...denk eerder Spanje.
Dit gaat verder dan het EK alleen. Snap je punt niet eigenlijk.quote:Op maandag 14 augustus 2006 23:18 schreef Eppie_NL het volgende:
lopen nu 2 topics kan deze niet dicht en verder gaan in EK atletiek. Gothenbörg, Zweden. Deeltje 5
Met El Pais erbij is dat niet verrassendquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 01:18 schreef One_of_the_few het volgende:
De volgende grote sportwedstrijd met kans op doping is de Vuelta?
Kan Rabo niet gewoon gelijk stoppen. Geen gezeik, zeker geen doping geval, met een beetje geluk nog eindwinnaar ookquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 01:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Met El Pais erbij is dat niet verrassend
Misschien wel dichter bij huis, Enecotourquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 01:18 schreef One_of_the_few het volgende:
De volgende grote sportwedstrijd met kans op doping is de Vuelta?
Dat is van 10 augustusquote:Op maandag 14 augustus 2006 22:54 schreef tong80 het volgende:
"VEEL ATLETEN OP EK GEBRUIKEN DOPING"
Dopingexperts vermoeden dat een groot
aantal atleten op het EK in Göteborg
doping gebruikt. Dat zegt El Pais.
Die atleten zouden gebruik maken van
minidosissen epo die niet opgespoord
kunnen worden. El Pais wijst met een
beschuldigende vinger naar de Russische
atleten. "De Russinnen komen van een
andere planeet", zegt de Spaanse 800
meterloper Mayte Martinez. Vooral de
naam van Inga Abitova, die goud won op
de 10 kilometer, wordt genoemd.
El Pais is de Spaanse krant die als
eerste uitpakte met de dopingzaak rond
de Spaanse dokter Fuentes
Het lijkt me ook wel erg sterk dat mensen zo dom geweest zijn. Zo wel, dan zit er een flink schandaal aan te komen.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:56 schreef thaleia het volgende:
Het zou wel echt sukkelig zijn om zo'n tas boordevol belastend materiaal te laten slingeren zeg
quote:Op maandag 14 augustus 2006 23:17 schreef Heero87 het volgende:
Het is trouwens echt zover gekomen dat ik tegenwoordig bij zowat elke mooie prestatie van één van mijn landgenoten (Belgen dus) echt denk van: 'God wat hoop ik dat hij/zij niets pakt'.
Fiets ze, en kus de rondemiss voor mijquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 17:51 schreef horstjan het volgende:
jawel, Marilleke 'tis wel effen wennen hoor. Maar ik moet snel wegwezen ....koers...
Gelukkig maar.quote:Geen doping, maar vitamines
De zak met 'verdacht materiaal' die vlakbij het hotel werd gevonden waar veel atleten verbleven die aan het EK atletiek in Göteborg meededen bevat waarschijnlijk niets anders dan vitaminepreparaten en hartmedicijnen. Dit maakte de Zweedse politie dinsdag bekend. Aanvankelijk werd gedacht dat het om verboden stimulerende middelen ging.
'Het ziet er steeds meer naar uit dat dit helemaal geen politiezaak is,' aldus politiewoordvoerder Mats Glansberg. Wat er precies in de deels lege ampullen met Russische opschriften zit of heeft gezeten is pas over ongeveer twee weken bekend.
SportOnequote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:09 schreef Eppie_NL het volgende:
[..]
![]()
bron?
vindt het toch weer schitterend dat mensen een stukje tekst neerzetten zonder bron.
thnxquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:14 schreef sportfreak het volgende:
[..]
SportOne
http://www.sportone.nl/At(...)-maar-vitamines.html
Die russen hebben dat netjes opgelost.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 03:23 schreef tong80 het volgende:
Het bleken trouwens vitamine ampulen te zijn
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |