Dan moeten jullie afspraken maken wanneer wie zn allstars aan mag. Duh.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:17 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Nou
All Stars zijn best prima, maar je moet niet als je met vrienden rondhangt allemaal dezelfde schoenen hebben
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:19 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Dan moeten jullie afspraken maken wanneer wie zn allstars aan mag. Duh.
Hoezo niet?! Teeeering, als ik een groep jongens tegen kom met allemaal all stars.. Goshgoshgoshquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:17 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Nou
All Stars zijn best prima, maar je moet niet als je met vrienden rondhangt allemaal dezelfde schoenen hebben
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:19 schreef booo het volgende:
[..]
Hoezo niet?! Teeeering, als ik een groep jongens tegen kom met allemaal all stars.. Goshgoshgosh
Nee maar.. Kom op zeg, ze hebben zat kleurtjes![]()
Als je maar geen leren gaat kopen. En al helemaal geen neppe![]()
Begin maar gewoon met zwarteDe rest volgt vanzelf, ghehe
![]()
Ik ga 'ns All Stars kopen.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:19 schreef booo het volgende:
[..]
Hoezo niet?! Teeeering, als ik een groep jongens tegen kom met allemaal all stars.. Goshgoshgosh
Nee maar.. Kom op zeg, ze hebben zat kleurtjes![]()
Als je maar geen leren gaat kopen. En al helemaal geen neppe![]()
Begin maar gewoon met zwarteDe rest volgt vanzelf, ghehe
![]()
Hmm, goed ideequote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:19 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Dan moeten jullie afspraken maken wanneer wie zn allstars aan mag. Duh.
En gangbangen is not donequote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:19 schreef booo het volgende:
[..]
En lichte?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:22 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Zwart is goed, maar alle donkere kleuren met iets stoers erop ook!
Kan wel, maar zijn zo lastig om schoon te houden. Ik heb gele gehad, maar dat was een regelrechte hel. Ik ben met die dingen in bad geweest na een hockeyfeestquote:
Haha, hockeyfeestenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:25 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Kan wel, maar zijn zo lastig om schoon te houden. Ik heb gele gehad, maar dat was een regelrechte hel. Ik ben met die dingen in bad geweest na een hockeyfeest![]()
Hahaha, geweldigquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:27 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Haha, hockeyfeesten![]()
Zo'n gast heeft toen ie lam was op een hockeyfeest zijn All Stars verkocht
Haha idd. Jammer dat ik op voetbal zit anders zou ik er wel vaker heen gaanquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:28 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Hahaha, geweldig![]()
Hockeyfeesten zijn mooi, maar meestal weet ik er niet zo veel meer van de volgende dag![]()
Héhéhé. Niks tegen hockeyfeestenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:27 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Haha, hockeyfeesten![]()
Zo'n gast heeft toen ie lam was op een hockeyfeest zijn All Stars verkocht
Eens!quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:36 schreef booo het volgende:
[..]
Héhéhé. Niks tegen hockeyfeesten
Maar oke.. Ik zal het eens even uitleggen
All stars voor jongens. Zónder figuurtjes/tekentjes of iets dergelijks. Dus gewoon een egale kleur. Mét een stofje. Dus geeeeun leer of bont. Ook géén hoge all stars. Lage, of 'gewone'.
En dan.. Alle kleuren kunnen opzich wel. Beige, zwart, rood, donkerblauw vind ik dus wel het meest tof. Maar opzich kan het allemaal. Ze hoeven in principe ook nooit in de was. Misschien heeul soms. Probeer ze ook níét schoon te houden, want dat is dus niet bedoeling. Maaaar je moet ook weer niet de eerste dag dat je ze hebt, in de modder gaan dansen, want dan gaat het fout. Voorderest uhm.. Zoveel mogelijk verzamelenMaar dat komt vanzelf
DusJongens met all stars zijn tof
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:08 schreef Borkydude het volgende:
Hey Zonnebril, Merel, Booo, wat voor schoenen vinden jullie nou sexy bij een man?![]()
Bikkembergs voor vrouwen.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:40 schreef Zonnebril het volgende:
[..]
[afbeelding]
![]()
En lacoste! maar daar kan ik even geen plaatje van vinden..
Hmm, ik ben toch meer van de niet-opdrukken bij jongensquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:38 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Eens!![]()
Maar sommige opdrukken enzo zijn wel tof!
[afbeelding]
Schat, wat zeg je nou!quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:42 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Bikkembergs voor vrouwen.![]()
Bikkembergs voor mannen.![]()
![]()
![]()
heeeeft bikkembergsquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:42 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Bikkembergs voor vrouwen.![]()
Bikkembergs voor mannen.![]()
![]()
![]()
Hockeyfeeeesten!!quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:25 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Kan wel, maar zijn zo lastig om schoon te houden. Ik heb gele gehad, maar dat was een regelrechte hel. Ik ben met die dingen in bad geweest na een hockeyfeest![]()
Hockeyfeesten zijn zoooooo alles!quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:56 schreef Zonnebril het volgende:
[..]
Hockeyfeeeesten!!![]()
![]()
![]()
Hockeytoernooi!![]()
Ja uhm, tof. Nu nog foto'squote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:57 schreef ArendBarend het volgende:
Boo, ik heb speciaal voor jou een FoBo aangemaakt
mwah, meestal zijn er dan in de wc van die viertienjarige breezers die de wc bezet houden omdat ze niet tegen drank kunnenquote:
Hahaha, jaa, bij ons is alles apartquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:04 schreef Zonnebril het volgende:
[..]
mwah, meestal zijn er dan in de wc van die viertienjarige breezers die de wc bezet houden omdat ze niet tegen drank kunnen
hockeytoernooi doet veel harder!!![]()
![]()
3dagen 24uur perdag hockeyfeest![]()
Dronken worden is voor paupers. Keihard aangeschoten is gewoon het briljantst. Dan is iedereen op z'n leukst en haal je er de beste grappenmakers zo uit!quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:04 schreef Zonnebril het volgende:
[..]
mwah, meestal zijn er dan in de wc van die viertienjarige breezers die de wc bezet houden omdat ze niet tegen drank kunnen
hockeytoernooi doet veel harder!!![]()
![]()
3dagen 24uur perdag hockeyfeest![]()
Juist, jij snapt het!quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:09 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Dronken worden is voor paupers. Keihard aangeschoten is gewoon het briljantst. Dan is iedereen op z'n leukst en haal je er de beste grappenmakers zo uit!![]()
Nee, dan word ik herkend op straatquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:13 schreef booo het volgende:
[..]
Ahhw
Je moet gewoon even een foto plaatsen waar je hoofdje ook op staatZeg maar
Uhm. Nee, niet dusquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:24 schreef ArendBarend het volgende:
[..]
Nee, dan word ik herkend op straat![]()
Snel kijken!quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:27 schreef booo het volgende:
[..]
Uhm. Nee, niet dus
Mij herkennen ze niet in ieder geval.
Gewoon op tijd je haren verven!
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |