quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:22 schreef MacMauser het volgende:
15-08-2006 Je bent van training veranderd.
![]()
![]()
feli komradquote:
mijn concurrent heeft al 2 spelers te koop staan omdat hij het loon niet kan betalenquote:
lekker aanhouden, coach pas vervangen als nog geen goed coach hebt. of wanneer je een coach wilt met meer leiderschap. (matig of hoger)quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:48 schreef Swennus het volgende:
Mijn trainer is gezakt in leiderschap van slecht naar waardeloos, kan ik deze nog een jaar aanhouden of kan ik beter een nieuwe coach aanschaffen?
quote:Hallo allemaal,
Allereerst natuurlijk allemaal hartelijk bedankt voor de aandacht. Mijn naam is SuperWeber, Mental coach binnen de Fok!Federatie. Na alle idiotie in de speeches van de overige kandidaten heb ik besloten mezelf beschikbaar te stellen. Immers als de Duitsers kampioen kunnen wij dat zeker. Het hele probleem dat Duitsland kampioen is geworden en wij niet ligt natuurlijk doodeenvoudig aan de incompetentie van het huidige bondscoach team. Waar ik voor pleit is complete vervanging van het huidige team. Uit deze data blijkt gewoon dat BC-Redeker en zijn team gewoon domweg incompetent zijn. Weg met incompetentie, weg met vriendjespolitiek!!
Uw Bondscoach
SuperWeber
quote:
heb op dit moment een redelijk coach:quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:55 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
lekker aanhouden, coach pas vervangen als nog geen goed coach hebt. of wanneer je een coach wilt met meer leiderschap. (matig of hoger)
Mijn scherpe geest laat mijn nimmer in de steekquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:11 schreef Daemon19 het volgende:
Trouwens, geweldig nieuw persbericht JD!
Vernieuwend, baanbrekend en een frisse kijk op alle feiten en gebeurtenissen!![]()
Maar hij heeft wel formidabel ervaring!quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:14 schreef Yankee_One het volgende:
lol de gast die nu 2e staat voor bondscoach is echt een complete noob. redelijk coach/zwak leiderschap
joh allang gedaan hoor.. wat denk jij nouquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 12:05 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Maar wel ff stemmen op SW toch?
zinloosquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:20 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Maar hij heeft wel formidabel ervaring!![]()
d0h!quote:
Hij speelt woensdag in de beker, dus hij heeft zo goed als slecht ervaring en +1 week (eigen) training extra...quote:Rob Hunt (68632952)
22 jaar, redelijk in vorm, gezond
5,5* midfielder, PM: +1, almost poor experience (25 exp. points)!
Will play in the cupmatch. So extra exp.points + 1 week training!!
Een sympathiek persoon die temperamentvol en berucht is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een zwak leider.
Nationaliteit: England
Total Skill Index (TSI): 15 650
Loon: 9 960 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Red Daemons
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: wonderbaarlijk +1 Passen: slecht
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: matig
Scoren: waardeloos Spelhervatting: slecht
Deadline:16-08-2006 om 21:01
Vraagprijs: 1 350 000 ¤