quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 10:29 schreef Grumpey het volgende:
ja, bondscoachmet zun allen op SW stemmen
kijken of je het verder schopt dan SD of mijmijn stem heb je al
Wat is je inlognaam bij hattrick? Mijn stem heb je!quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 10:33 schreef SuperWeber het volgende:
[..]Ik ga op mezelf stemmen...
Vanavond even een speech schrijven
al je het prijs effect niet wil, kan je beter wachten tot +/- week 6. Sowieso zie ik niet in waarom je perse NU nieuwe trainies zou willen, die 6 weken zullen geen verschil gaan maken. Je had beter vorige week kunnen inslaan, of over 6 weken weer.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 10:33 schreef Outpost76 het volgende:
Grumpey heb jij t al eens eerder mee gemaakt? Is t verstandig om een week te wachten met nieuwe trainies aan te kopen of zijn de prijzen dan nog hoger??
Dezelfde als op Fok!quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 10:34 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Wat is je inlognaam bij hattrick? Mijn stem heb je!![]()
Nou ik heb gewacht met inkopen tot de leeftijden werden aan gepast. Zodat ik 17 jarigen heb met redelijk verdedigen ipv 18 jarige. Voor mn B team heb ik nog 4 verdedigers nodig dus als ik niet te veel druk wil zetten qua blesures op mn A verdediging zal ik toch wel moeten straks. Liefst voor de 1e oefenwed van t nieuwe seizoen.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 10:37 schreef Grumpey het volgende:
[..]
al je het prijs effect niet wil, kan je beter wachten tot +/- week 6. Sowieso zie ik niet in waarom je perse NU nieuwe trainies zou willen, die 6 weken zullen geen verschil gaan maken. Je had beter vorige week kunnen inslaan, of over 6 weken weer.
Ja, heb zelf al eens meegedaan met de verkiezingen en mede dankzij geweldig werk van deze gasten op dit forum heb ik het destijds tot een 3e plek gered met 297 stemmen. SD heeft een keer meegedaan en heeft 91 stemmen weten te vergaren (geloof ik) met zijn anti-campagne
Op dit moment zou ik het niet meer willen overigens
Ok mijn stem heb je! Wanneer is dat precies??quote:
ik zou nu je speech schrijven, en even iedereen hier op je laten stemmen, als je na dag 2 nog niet in de top 10 staat wordt het lastig om veel stemmen te krijgenquote:
Ik vind het gevaarlijker als je wel een keuze maakt tussen defensive of offensive, dan als je gewoon voor neutraal kiest aangezien er altijd ook nadelen aan zitten. Als je perse toch een richting wil geven aan je coach zou ik voor aanvallend gaan, omdat dit heel bruikbaar is voor AO en ook bij 4-5-1 wel handiger is dan verdedigend.quote:Ik had nog een vraagje openstaan. Ik ga een nieuwe coach aanstellen en twijfel of het een defensive, neutal of offensive coach moet worden. Heb nu een offensive coach trouwens.
VOor mijn 352 AO en 451 ratings verwijs ik naar mijn laatste wedstrijd. 451 was met een rotte TS en verwarring omdat ik XP aan het opbouwen ben met deze opstelling. Graag een advies
Als je op mij wilt stemmen moet je even SuperWeber in het vakje onder de top10 invullen... Als genoeg mensen dat doen, dan komt ik vanzelf in het rijtjequote:Op dinsdag 15 augustus 2006 11:23 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Waarom zie ik je er niet tussen staan dan ben ik nou gek of........![]()
Ok gedaan!quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 11:33 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Als je op mij wilt stemmen moet je even SuperWeber in het vakje onder de top10 invullen... Als genoeg mensen dat doen, dan komt ik vanzelf in het rijtje
Ik intereseer me er ook niet voor, maar als ik hem met mn stem kan helpen waarom niet toch?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 11:59 schreef Lennox het volgende:
Mijn stem krijg je ook wel, maar ik moet zeggen dat het nationale team van hattrick mij echt 0,0 interesseert. Sommige mensen die gaan die wedstrijd zitten volgen op zaterdag? ....
vrijdag toch?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 11:59 schreef Lennox het volgende:
Mijn stem krijg je ook wel, maar ik moet zeggen dat het nationale team van hattrick mij echt 0,0 interesseert. Sommige mensen die gaan die wedstrijd zitten volgen op zaterdag? ....
Maar wel ff stemmen op SW toch?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 12:03 schreef nicomart het volgende:
bij mij ook totaal geen interesse.. misschien als ik zelf spelers ervoor zou leveren of zo, maar daarvoor speel ik nog te laag
Daarom geef ik mijn stem toch ook.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 12:01 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik intereseer me er ook niet voor, maar als ik hem met mn stem kan helpen waarom niet toch?
Dat weet ik was ff een bericht mede voor de anderen om toch ook ff te gaan stemmen. Tis een kleine moeite en als hij dat graag wil heeft ie mijn zege.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 12:06 schreef Lennox het volgende:
[..]
Daarom geef ik mijn stem toch ook.
Ik heb dat zelfde probleem. Van aankopen dan. Ik wil wel maar ze zijn te duur. Ik ben nu aan t kijken naar 18 jarigen met redelijk redelijk die hoog zitten maar ook dat valt nog niet mee.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 12:10 schreef Lennox het volgende:
Die prijzen zijn trouwens aardig gek nu. Volgende week krijg ik 3 stijgers waar ik vanaf wil (20 Briljant, 19 Uitmuntend en 20 Uitmuntend). De enige in mijn team die geen passen hebben en die ik kwijt wil, maar 17 goed verdedigen, redelijk passen kost gewoon 8 ton nu. Misschien 1 goed kopen en die andere vullen met 2x hoog redelijk/redelijk.
Haha ja dat heeft voor mij geen nut mn opleiding staat op rampzalig.quote:
Waarom is ie bij mij niet veranderd dan? Er staat ook niets in de geschiedenis bij de club. Of is bedaard standaard? ik dacht dat dat content was?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 12:41 schreef -J-D- het volgende:
Zondag 13 Augustus 2006
- Teamgeest, Zelfvertrouwen, supportersmood en sponsormood worden gereset tijdens de economische update.
- Vanaf 19.45 uur kan je weer je jeugdpull doen. Deze pull veroudert niet bij de leeftijdsupdate op maandag.
quote:
Beetje jammer heb ik weer zittenquote:
quote:18 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Loon: 744 ¤/week inclusief een 20% bonus
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: redelijk
Vleugelspel: slecht Verdedigen: redelijk
Scoren: matig Spelhervatting: slecht
Idd maar 17 is op t moment niet te betalen ik zag er een aantal weg gaan varierend van 200 tot 650k en dat heb ik niet.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 13:02 schreef Vicente het volgende:
Jammer dat ie geen 17 is Outpost :p maar voor de rest prima toch
quote:18 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die temperamentvol en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider.
Loon: 620 ¤/week
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Vleugelspel: slecht Verdedigen: redelijk
Scoren: matig Spelhervatting: goed
Das mooi!quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 13:16 schreef Bonobo11 het volgende:
Stadion is af
precies voor de cupwedstrijd, morgen volle bak
18000 man
Je kan het alleen zien van de top 15 per divisie dacht ik.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 13:40 schreef Lennox het volgende:
Hoe kan je zien hoeveel geld iemand in je competitie heeft? (omdat sommigen het van Jonks bijvoorbeeld kunnen zien).
Ik zit namelijk met een ploeg die 1 speler heeft met dit loon: 52 920 ¤/week inclusief een 20% bonus
Nou vraag ik me af hoe lang hij dit vol gaat houden, vooral omdat zijn stadion maar 7000 plaatsen heeft.
kostte 631 k , voor 6000 plaatsen.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 13:38 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Das mooi!Mag ik vragen hoeveel t je gekost heeft? Had je al eerder uitgebreid?
Het enige wat je denk ik kan doen is kijken bij zn transvers. Mischien heeft ie wel dik verkocht en dan weet je dus ongeveer hoeveel hij plus of min heeft qua transver verschil. Is all1 een indicatie je weet nooit wat ie daarvoor op zn rekening had.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 13:40 schreef Lennox het volgende:
Hoe kan je zien hoeveel geld iemand in je competitie heeft? (omdat sommigen het van Jonks bijvoorbeeld kunnen zien).
Ik zit namelijk met een ploeg die 1 speler heeft met dit loon: 52 920 ¤/week inclusief een 20% bonus
Nou vraag ik me af hoe lang hij dit vol gaat houden, vooral omdat zijn stadion maar 7000 plaatsen heeft.
Ok das geen kattepis. Ik moet maar eens gaan sparen dan.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 13:50 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
kostte 631 k , voor 6000 plaatsen.
M'n eerste uitbreiding van 12 naar 18000. geheel volgens de stadioncalculator (62,5 , 25 , 10, 2,5).
Dus ik ga het het zwaarste krijgenquote:Op maandag 14 augustus 2006 22:13 schreef Grumpey het volgende:
even opmerking over conditie trainen, omdat dat nu het moment is om even bij stil te staan.
iedereen krijgt stamina dalingen. En raad eens wie het meest geteisterd hierdoor zullen worden, ondanks dat anderen dat anders doen voorkomen --> juist, iedereen die middenveld belangrijk vind, met name aanvaltrainers zullen het lastig krijgen, maar ook playmakers.
Want? Vertel, grump, vertel! Desnoods betalen we bij (quizvraag, welke cabaretier was dit?)
Nou, omdat conditie voor goede middenveld rating heel belangrijk is. Dat zie je nu niet zo terug, omdat iedereen ervoor gezorgd heeft dat ie spelers met uitstekend conditie op middenveld heeft. Maar dat gaat dus weer opvallen.
3-4-3 spelers zullen het lastig krijgen --> ze hebben immers maar 4 man op middenveld! dus elke vermindering hierop door het seizoen heen zal erg vervelend worden
3-5-2 spelers zullen dit minder hard voelen, maar --> zij zullen om geld te verdienen op hun middenveld of winger training 4 weken stamina per seizoen moeten trainen! (vormcrisis?)
De grote winnaars zijn dus (indirect) CA teams, die minder zwaar leunen op stamina. Als je 3-5-2 speelt is het een goede overweging om te denken aan 1 week stamina ergens halverwege het seizoen, om zo juist dat extra overwicht in de rest van het seizoen op het middenveld te houden en omdat je toch veel conditie zal moeten trainen. Dit kan een mooi taktisch voordeel opleveren! Voor 3-4-3 teams (de grootste verliezers) is dit misschien te gevaarlijk gezien hun kwestbaarheid voor dalende vorm op het middenveld (een 3-5-2 team heeft meer reserves) waardoor de extra conditie geen effect heeft netto.
Overall effecten zullen worden:
--> Meer CA teams
--> meer middenvelders op de markt zonder conditie
--> conditie-trainers zullen er komen, die daar speciaal op trainen (geldmarkt voor de mensen die zin hebben in een leuk avontuur?)
--> prijzen zullen stijgen, omdat meer teams training kwijt zullen zijn aan stamina en daardoor mainskills minder hoog opgetraint zullen worden (minimaal 2 weken van de 16 meer kwijt eraan, per seizoen)
--> percentages balbezit in wedstrijd zal 2e helft variabel worden.
tot zover even een gedachtengang. Iemand die iets hieraan wil toevoegen? zou tof zijn
Nu nog een uurtje wachten en dan weet ik of mn 4e trainie binnen is en zijn we weer klaar voor t komende seizoen.quote:18 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die evenwichtig en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Loon: 696 ¤/week inclusief een 20% bonus
Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Vleugelspel: zwak Verdedigen: redelijk
Scoren: zwak Spelhervatting: slecht
Ik begrijp t. Dan maar geen popper ik heb toch trainies nodig. Deze zou in een week of 5 gaan denk ik. Vind ik niet zo erg. Maar daarom heb ik ook maar 20k betaald geen 30k zoals die andere 2quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 15:17 schreef maniack28 het volgende:
oei.. die zit niet zo hoog... let je op de lonen? 620 excl en 744 incl als je een hoge speler wilt (als ze kaal zijn, dus met passing nog iets hoger).
Oei, dan had je beter in de laatste week een hoge 17 jarige kunnen kopen voor 40kquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 15:34 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik begrijp t. Dan maar geen popper ik heb toch trainies nodig. Deze zou in een week of 5 gaan denk ik. Vind ik niet zo erg. Maar daarom heb ik ook maar 20k betaald geen 30k zoals die andere 2
quote:18 jaar, zwak in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die evenwichtig en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een goed leider.
Specialiteit: Onvoorspelbaar
Nationaliteit: Nederland
Loon: 660 ¤/week
Eigenaar: Deen United
Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: redelijk
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: redelijk
Scoren: matig Spelhervatting: slecht
Volgens mij niet voor en redelijk bijstat gaat er nog eens 20 euro loon of dus die zal op 3/4 trainingen zittenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:02 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Die zal ongeveer 1 week nodig hebben of niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |