Ok mww jammer. Volgens http://www.avsoftware.org/hattrick/index.php is ie op 100%.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:09 schreef stefmans het volgende:
[..]
Volgens mij niet voor en redelijk bijstat gaat er nog eens 20 euro loon of dus die zal op 3/4 trainingen zitten
Zoals stefmans zei.. ongeveer 3/4.. dus nog 2 weken..quote:
Mijn team is na de update niet meer zo lean qua salarisquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:24 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Zoals stefmans zei.. ongeveer 3/4.. dus nog 2 weken..
@Komrad: Zit nu op 112k loon per week en heb nu ook 40k stadion, dus de loon wordt straks beter gecompenseerd dan vorig seizoen... heb ook geen aankopen gedaan dit seizoen (behalve 2x 23 jaar maar die blijvendus hetzelfde qua loon). Het zijn enkel mn trainees+reservekeep die voor deze loonstijging zorgen. Laastgenoemde ga ik overigens latten poppen, dan is ie goed/matig en kan ie als future coach gebruikt worden!
Dat begrijp ik maar goed voor dat ze goedkoper worden zijn we weer 5 a 6 weken verder en ik heb ze binnenkort wel nodig. En ik had vandaag niets anders te doen en dan kan ik me niet inhouden.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 17:19 schreef Bonobo11 het volgende:
Outpost:
je hoeft natuurlijk je trainees niet allemaal op 1 dag te kopen. Als je wat beter zoekt, kun je wel koopjes vinden of mensen die hoger in hun stats zitten
Ik ook niet...quote:
Jezus zeg, vind je het gek dat ie niet verder komt dan de 7e klasse, gozer heeft enkelt een paar verdedigers een een leuke aanvallende middenvelder, verder niks..quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 17:23 schreef Ruudt het volgende:
Vriend van me heeft heel z'n team voor 0 euro te koop gezet.
Misschien dat er voor mensen hier wat tussen zit; Helmond 1876 (364188).
Hij is al 1.5 seizoen niet meer serieus bezig en verkoopt nu alles.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 18:53 schreef Daemon19 het volgende:
Ik heb op SW gevote!! SW 4 BC!!
[..]
Jezus zeg, vind je het gek dat ie niet verder komt dan de 7e klasse, gozer heeft enkelt een paar verdedigers een een leuke aanvallende middenvelder, verder niks..
Btw, de wedstrijdprogramma's zijn eindelijk gemaakt..
Als iemand geld heeft (250k) en een verdedigende mid nodig heeft dan zou ik echt even gaan kijken naar deze speler:quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 17:23 schreef Ruudt het volgende:
Vriend van me heeft heel z'n team voor 0 euro te koop gezet.
Misschien dat er voor mensen hier wat tussen zit; Helmond 1876 (364188).
Misschien kan je hem voor weinig strikken. Hij is sowiezo altijd (ongeacht hoeveel zijn skills dalen) nog ongeveer 250k waard als hij gepopt is in ervaring (goed/redelijk). Je kan zo eentje erg goed als future coach gebruiken, temeer omdat hij nog niet zo oud is. Dus ik zou zeggen sla je slag (ik ben er niet bij de deadline, anders had ik hem zelf als backup/future coach/fok!cup hoer gekochtquote:Piet Leunissen (17048571) [Deze speler toevoegen aan je favorieten.]
28 jaar, matig in vorm, gezond
Een gemeen persoon die temperamentvol en oneerlijk is.
Zijn ervaring is redelijk en zijn leiderschap redelijk.
Nationaliteit: flag Nederland
Total Skill Index (TSI): 2 430
Loon: 1 160 ¤/week
Eigenaar: Helmond 1876
Waarschuwingen: 0
Gezondheid: in orde
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Spelmaken: uitstekend Passen: zwak
Vleugelspel: slecht Verdedigen: redelijk
Scoren: waardeloos Spelhervatting: slecht
Zn beste speler, Timo Marker ofzo staat niet te koopquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 18:58 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Hij is al 1.5 seizoen niet meer serieus bezig en verkoopt nu alles.
Ik weet ook niet wat hij allemaal aan het doen is maar hij vertelde me wel dat hij 1 miljoen op de bank heeft.
Misschien dat ie een heel nieuw team gaat samenstellen of nog andere mensen "blij" wil maken.
Waarschijnlijk verkoopt ie al zijn spelers, en met dat geld en wat ie al heeft, zal die een nieuw team op willen gaan bouwen.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:01 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Zn beste speler, Timo Marker ofzo staat niet te koop
Neem dan ook iets meer psychologen aan... heb je een hoger zelfvertrouwenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:07 schreef MacMauser het volgende:
Nope, mijn vorm is echt drama en ik wil niet weer -11 ofzo hebben net als vorige week. Ik moet zondag goed starten in mijn comp. En heb wedstrijd 2, 3 en 4 een loodzwaar programma. Tegen degradatie knokken zie ik echt niet zitten en dan offer ik dus graag 1 training daar voor op. Heb ook gelezen dat dit jaar zelfvertrouwen een belangrijkere rol gaat spelen. Als ik nog 1x conditie ga trainen is mijn vorm helemaal bagger. Nu kan ik het wellicht 1x een boost(je) geven. Conditie schiet niet op door de dalingen. Mijn middenvelders en trainees hebben nu allen goed of uitstekend. Ik heb even gedacht aan SP, maar dat is t ook niet en om nu voor die paar spelers POS te gaan trainen. Nee, ook dus niet.
Alles afgewogen: Algemeen
dat 2e zou ik nu helemaal niet overwegen, gezien zijn vormvrisisquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:12 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Neem dan ook iets meer psychologen aan... heb je een hoger zelfvertrouwen
Je kan ook nog eenmalig je trainingintensiteit verlagen om een hogere TS te krijgen
Haha..quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:11 schreef Lennox het volgende:
Zoekt naar knopje om award nominatie ongedaan te maken![]()
![]()
![]()
Gaat vorm omlaag dan? Ik dacht dat vorm door een eenmalige intensiteitsdaling juist omhoog ging... maar goed, kan het mis hebben hahaquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:13 schreef Grumpey het volgende:
[..]
dat 2e zou ik nu helemaal niet overwegen, gezien zijn vormvrisis
Ik zou gewoon je normale training trainen, is ook goed voor je vorm als je iedereen laat spelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |