Ze zorgen maar voor een nieuwe en onbeschadigde, heb hier fotos gemaakt van de inhoud. Vond het al zo vreemd dat ik houtschilfers zat in een ongeopende verpakking. Aansluiten lukte ook niet, de subwoofer kreeg geen stroom.quote:Op maandag 14 augustus 2006 20:22 schreef Klonk het volgende:
of het is gewoon een kutwebshop die op een makkelijke manier van een kapot ding af wou
quote:Op maandag 14 augustus 2006 20:24 schreef veldmuis het volgende:
Alsof ze kunnen lezen wat er op dat pakketje staat..
Geboortekaarttjes moet je dan ook niet in de bus gooin, maar ze apart inleveren bij een groot postkantoor. Heb ik ook gedaan, de andere dag had bijna iedereen ons kaartje binnen!quote:Op maandag 14 augustus 2006 22:08 schreef Blue Thunder het volgende:
Vindt de TPG hard achteruit gaan.
Wij hebben laatst geboortekaartjes op de bus gedaan. Op zaterdag.. Pas op de woensdag daarna kwamen ze bij sommige mensen binnen. Anderen (in dezelfde stad) kregen ze DONDERDAG pas....
Agree, agree. Je schijnt tegenwoordig gestraft te worden als je werkt. Zelfde geldt voor allerlei winkels. Gooi die meuk op maandag dicht, maar doe het op zaterdag en zondag openquote:Op maandag 14 augustus 2006 22:20 schreef BobbyB het volgende:
TPG sowieso... komen ze een pakketje brengen (overdag, als normale mensen gewoon aan het werk zijn dus) douwen ze een briefje in de bus dat ze morgen opnieuw langskomen... ook overdag als mensen aan het werk zijn, daarna kan je het ophalen bij het postkantoor... ook overdag als mensen aan het werk zijn, maar dicht gaan als de meesten ook klaar zijn met werken. Je moet dus tot zaterdag wachten, en dan moet je ook nog vroeg je nest uit want om half 1 zijn ze alweer dicht, stelletje ambtenaren.
![]()
weet je je hebt deels gelijk maar deels niet nagedacht, er zijn mensen die in ploegendienst werken, er zijn mensen die alleen 's avonds werken, en dan, wat is de normale nederlander.quote:Op maandag 14 augustus 2006 22:20 schreef BobbyB het volgende:
TPG sowieso... komen ze een pakketje brengen (overdag, als normale mensen gewoon aan het werk zijn dus) douwen ze een briefje in de bus dat ze morgen opnieuw langskomen... ook overdag als mensen aan het werk zijn, daarna kan je het ophalen bij het postkantoor... ook overdag als mensen aan het werk zijn, maar dicht gaan als de meesten ook klaar zijn met werken. Je moet dus tot zaterdag wachten, en dan moet je ook nog vroeg je nest uit want om half 1 zijn ze alweer dicht, stelletje ambtenaren.
![]()
Wat denk je wat ik gedaan heb?quote:Op maandag 14 augustus 2006 22:11 schreef Djeez het volgende:
[..]
Geboortekaarttjes moet je dan ook niet in de bus gooin, maar ze apart inleveren bij een groot postkantoor. Heb ik ook gedaan, de andere dag had bijna iedereen ons kaartje binnen!
Volgens mij werkt het meerendeel nog altijd gewoon van 9 tot 5, maar goed wat jij wilt. Als je 's avonds werkt, heb je nog altijd de kans dat je de postbode treft, en anders kan je het 1 dag later gewoon ophalen op het postkantoor 's ochtends. Als je 's ochtends werkt, idem, maar als je "normale" werktijden hebt, ben je dus altijd de lul. Daarbij; ik laat mijn post niet bezorgen bij de nieuwsgierige receptionistes bij ons. Ook ken ik verder niemand die wel thuis is overdag, iedereen in mijn vrienden/kennissen kring werkt gewoon voor zijn geld.quote:Op maandag 14 augustus 2006 22:22 schreef Klonk het volgende:
[..]
weet je je hebt deels gelijk maar deels niet nagedacht, er zijn mensen die in ploegendienst werken, er zijn mensen die alleen 's avonds werken, en dan, wat is de normale nederlander.
de normale nederlander kan ook nadenken en de zooi op z'n werk of bij iemand laten bezorgen die wel thuis is.
Tja, als het stukken goedkoper is maar wel ver weg is dan bestel ik liever vanuit mijn luie stoelquote:Op maandag 14 augustus 2006 21:48 schreef bsp het volgende:
Daarom haal ik dat soort dingen lekker ouderwets in de winkelKom je ook nog eens onder de mensen
![]()
Fred
Dat is ook het hele idee achter postorderquote:Op maandag 14 augustus 2006 22:30 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
Tja, als het stukken goedkoper is maar wel ver weg is dan bestel ik liever vanuit mijn luie stoel![]()
Jammer alleen dat het nu een keer four gaat. Hiervoor is alles altijd perfect gegaan. Nu maar hopen dat de webshop coulant is.quote:Op maandag 14 augustus 2006 22:32 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat is ook het hele idee achter postordermaar sommigen snappen dat niet.
Dat blijkt jaquote:Op maandag 14 augustus 2006 22:58 schreef Nega het volgende:
Ik werk er, en wij doen echt niet voorzichtig met pakketjes, ook al heb je die sticker erop, er wordt rustig een worp mee gedaan in de kar, en soms vallen ze ook wel is op de grond.
Zie het zo, zo een sticker zit alleen om de doos beter dicht te maken.quote:
Jij snapt het.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 01:06 schreef nlboy het volgende:
http://kassa.vara.nl/portal?_scr=prodpeil_actueel_a&ppid=2621741
Bij TPG gooien ze met elk soort pakketjes met/zonder sticker. De meesten letten er gewoon niet op en willen z.s.m. thuis zijn.
Ja, had laatst ook een computer naast de deur staan. Nog geluk dat het niet regende. Blijkbaar hoef je tegenwoordig ook niet te tekenen.quote:Op maandag 14 augustus 2006 23:07 schreef Wickedangel het volgende:
Ooit heeft een postbode een pakketje (ik dacht een boek) tegen mijn voordeur aangezetIedereen had 't kunnen meenemen
![]()
TNT = TPG of TPG = TNT (hoe je het ook wil) maar goed, heb wel het idee dat UPS en DHL beter met de spulletjes omgaan. Heb van hun nog nooit beschadigde pakketjes gehad.quote:
idd ik kreeg mijn nieuwe digicam met fedex..... vuile flikker geeft hem aan mijn buurvrouw...die die middag op vakantie ging... moest naar de buren daarnaast om een sleutel van hun huis te halen....quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 01:38 schreef nlboy het volgende:
[..]
Duur en zijn soms ook niet echt al te best (ligt echt aan de chauffeur zelf).![]()
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 08:58 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
idd ik kreeg mijn nieuwe digicam met fedex..... vuile flikker geeft hem aan mijn buurvrouw...die die middag op vakantie ging... moest naar de buren daarnaast om een sleutel van hun huis te halen....![]()
TNT is Zakelijke pakketdienst.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 08:55 schreef BobbyB het volgende:
[..]
TNT = TPG of TPG = TNT (hoe je het ook wil) maar goed, heb wel het idee dat UPS en DHL beter met de spulletjes omgaan. Heb van hun nog nooit beschadigde pakketjes gehad.
idd.... dan had ik echt wel een ruitje ingetiktquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 09:44 schreef nlboy het volgende:
[..]
Dat is mooi kut als ze geen sleutel hadden.
[..]
TNT is Zakelijke pakketdienst.
TPG heet nu gewoon TNT hoor. TPG staat overigens voor TNT Post Groepquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 09:44 schreef nlboy het volgende:
[..]
Dat is mooi kut als ze geen sleutel hadden.
[..]
TNT is Zakelijke pakketdienst.
haha, dat is wel humorquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 10:22 schreef Funksoldier het volgende:
bij mij hebben ze weleens op een leuke manier een pakketje bezorgd...door het open raam naar binnen gegooid. (woonde op de eerste verdieping). pakket lag op mijn bed, meter verder stond een vitrinekast....
He?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 10:12 schreef BobbyB het volgende:
[..]
TPG heet nu gewoon TNT hoor. TPG staat overigens voor TNT Post Groep
Groetjes,
Veldmuis
Postbode's brengen geen pakjes meer rond, dat doet de pakketdienst.quote:
Hey mamquote:
Ze dumpen misschien dat pakket, want als je namelijk over hebt moet je 's avonds weer naar het soteer centrum die pakketjes die je over hebt weer inleveren. En dat is voor sommige een stuk rijden en kost weer tijd.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 08:55 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, had laatst ook een computer naast de deur staan. Nog geluk dat het niet regende. Blijkbaar hoef je tegenwoordig ook niet te tekenen.
Den Helder heeft een traag postsysteemquote:Op maandag 14 augustus 2006 22:08 schreef Blue Thunder het volgende:
Vindt de TPG hard achteruit gaan.
Wij hebben laatst geboortekaartjes op de bus gedaan. Op zaterdag.. Pas op de woensdag daarna kwamen ze bij sommige mensen binnen. Anderen (in dezelfde stad) kregen ze DONDERDAG pas....
Zo heb ik ooit een radio finaal aan gort gekregen via de tpg, met de letters breekbaar erop die je van 15 meter nog kon lezen.quote:Op maandag 14 augustus 2006 20:17 schreef Black-Hole het volgende:
Ja, bedankt voor het gooien met mijn pakket![]()
Hoe krijgen ze het voor elkaar om een pakketje met daarop de sticker 'voorzichtig breekbaar' zo te verkloten dat:
- Heb binnenwerk van een speakerset naar de klote is
- De zekeringen los door de verpakking zwierven
- De houtsplinters werkelijk overal lagen behalve op de plek waar ze hoorden
Nogmaal bedankt, zorgen jullie voor de afhandeling bij de webshop?
Teringzooi![]()
Dus gewoon je werk doen hoeft tegenwoordig niet meer?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 12:46 schreef nlboy het volgende:
[..]
Ze dumpen misschien dat pakket, want als je namelijk over hebt moet je 's avonds weer naar het soteer centrum die pakketjes die je over hebt weer inleveren. En dat is voor sommige een stuk rijden en kost weer tijd.
Ze krijgen betaald per afgeleverd pakket hoorde ik afgelopen week.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 13:14 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dus gewoon je werk doen hoeft tegenwoordig niet meer?
Dan ga ik daar ook maar werken. Lijkt wel een sociale werkplaats op zo'n manier.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 13:28 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Ze krijgen betaald per afgeleverd pakket hoorde ik afgelopen week.
1 + 1 = 2 ....
dat en dat de hoge heren zitten pushen over het halen van je hitrate, minimaal 90% van het aantal pakketen anders zitten ze te zeiken.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 13:28 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Ze krijgen betaald per afgeleverd pakket hoorde ik afgelopen week.
1 + 1 = 2 ....
Is al geregeldquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 13:29 schreef miss_schaapje het volgende:
terug sturen en zeggen dat het kapot geleverd is
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |