Ze zorgen maar voor een nieuwe en onbeschadigde, heb hier fotos gemaakt van de inhoud. Vond het al zo vreemd dat ik houtschilfers zat in een ongeopende verpakking. Aansluiten lukte ook niet, de subwoofer kreeg geen stroom.quote:Op maandag 14 augustus 2006 20:22 schreef Klonk het volgende:
of het is gewoon een kutwebshop die op een makkelijke manier van een kapot ding af wou
quote:Op maandag 14 augustus 2006 20:24 schreef veldmuis het volgende:
Alsof ze kunnen lezen wat er op dat pakketje staat..
Geboortekaarttjes moet je dan ook niet in de bus gooin, maar ze apart inleveren bij een groot postkantoor. Heb ik ook gedaan, de andere dag had bijna iedereen ons kaartje binnen!quote:Op maandag 14 augustus 2006 22:08 schreef Blue Thunder het volgende:
Vindt de TPG hard achteruit gaan.
Wij hebben laatst geboortekaartjes op de bus gedaan. Op zaterdag.. Pas op de woensdag daarna kwamen ze bij sommige mensen binnen. Anderen (in dezelfde stad) kregen ze DONDERDAG pas....
Agree, agree. Je schijnt tegenwoordig gestraft te worden als je werkt. Zelfde geldt voor allerlei winkels. Gooi die meuk op maandag dicht, maar doe het op zaterdag en zondag openquote:Op maandag 14 augustus 2006 22:20 schreef BobbyB het volgende:
TPG sowieso... komen ze een pakketje brengen (overdag, als normale mensen gewoon aan het werk zijn dus) douwen ze een briefje in de bus dat ze morgen opnieuw langskomen... ook overdag als mensen aan het werk zijn, daarna kan je het ophalen bij het postkantoor... ook overdag als mensen aan het werk zijn, maar dicht gaan als de meesten ook klaar zijn met werken. Je moet dus tot zaterdag wachten, en dan moet je ook nog vroeg je nest uit want om half 1 zijn ze alweer dicht, stelletje ambtenaren.
![]()
weet je je hebt deels gelijk maar deels niet nagedacht, er zijn mensen die in ploegendienst werken, er zijn mensen die alleen 's avonds werken, en dan, wat is de normale nederlander.quote:Op maandag 14 augustus 2006 22:20 schreef BobbyB het volgende:
TPG sowieso... komen ze een pakketje brengen (overdag, als normale mensen gewoon aan het werk zijn dus) douwen ze een briefje in de bus dat ze morgen opnieuw langskomen... ook overdag als mensen aan het werk zijn, daarna kan je het ophalen bij het postkantoor... ook overdag als mensen aan het werk zijn, maar dicht gaan als de meesten ook klaar zijn met werken. Je moet dus tot zaterdag wachten, en dan moet je ook nog vroeg je nest uit want om half 1 zijn ze alweer dicht, stelletje ambtenaren.
![]()
Wat denk je wat ik gedaan heb?quote:Op maandag 14 augustus 2006 22:11 schreef Djeez het volgende:
[..]
Geboortekaarttjes moet je dan ook niet in de bus gooin, maar ze apart inleveren bij een groot postkantoor. Heb ik ook gedaan, de andere dag had bijna iedereen ons kaartje binnen!
Volgens mij werkt het meerendeel nog altijd gewoon van 9 tot 5, maar goed wat jij wilt. Als je 's avonds werkt, heb je nog altijd de kans dat je de postbode treft, en anders kan je het 1 dag later gewoon ophalen op het postkantoor 's ochtends. Als je 's ochtends werkt, idem, maar als je "normale" werktijden hebt, ben je dus altijd de lul. Daarbij; ik laat mijn post niet bezorgen bij de nieuwsgierige receptionistes bij ons. Ook ken ik verder niemand die wel thuis is overdag, iedereen in mijn vrienden/kennissen kring werkt gewoon voor zijn geld.quote:Op maandag 14 augustus 2006 22:22 schreef Klonk het volgende:
[..]
weet je je hebt deels gelijk maar deels niet nagedacht, er zijn mensen die in ploegendienst werken, er zijn mensen die alleen 's avonds werken, en dan, wat is de normale nederlander.
de normale nederlander kan ook nadenken en de zooi op z'n werk of bij iemand laten bezorgen die wel thuis is.
Tja, als het stukken goedkoper is maar wel ver weg is dan bestel ik liever vanuit mijn luie stoelquote:Op maandag 14 augustus 2006 21:48 schreef bsp het volgende:
Daarom haal ik dat soort dingen lekker ouderwets in de winkelKom je ook nog eens onder de mensen
![]()
Fred
Dat is ook het hele idee achter postorderquote:Op maandag 14 augustus 2006 22:30 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
Tja, als het stukken goedkoper is maar wel ver weg is dan bestel ik liever vanuit mijn luie stoel![]()
Jammer alleen dat het nu een keer four gaat. Hiervoor is alles altijd perfect gegaan. Nu maar hopen dat de webshop coulant is.quote:Op maandag 14 augustus 2006 22:32 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat is ook het hele idee achter postordermaar sommigen snappen dat niet.
Dat blijkt jaquote:Op maandag 14 augustus 2006 22:58 schreef Nega het volgende:
Ik werk er, en wij doen echt niet voorzichtig met pakketjes, ook al heb je die sticker erop, er wordt rustig een worp mee gedaan in de kar, en soms vallen ze ook wel is op de grond.
Zie het zo, zo een sticker zit alleen om de doos beter dicht te maken.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |