Het is niet zo dat ik nu ook naar rechts pies hoorquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 13:26 schreef oldenzaaltjuh het volgende:
[..]
Heb je dan 2 wc's nodig om te plassen?
Ja hoor,altijd weerquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 14:44 schreef Evil-Cherry het volgende:
[..]
Nou, ik hoop dat Menn0 er iig wel om heeft kunnen lachen![]()
Ik heb er ook 1, vind m zelf ook supervet, en ook ieder1 die m gezien heeft vind t ook heel erg tofquote:Op maandag 14 augustus 2006 21:09 schreef Boombastic het volgende:
Mmhhh een Industrial Piercing lijkt me wel vet, heb nu een Tong Piercing en wil er nog een bij alleen ben bang dat het lelijk zal gaan staan bij mij
Waarcshijnlijk ga ik nu hele gekke dingen vragen, maar zit dat nu niet verschrikkelijk in de weg allemaal. Ik vind het zeker weten gewaagd maar het lijkt me zo lastig met eten en praten enz enzquote:Op maandag 14 augustus 2006 23:22 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Ok, foto's![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Ja, nu wel evenquote:Op maandag 14 augustus 2006 23:23 schreef m.gluteus het volgende:
[..]
Waarcshijnlijk ga ik nu hele gekke dingen vragen, maar zit dat nu niet verschrikkelijk in de weg allemaal. Ik vind het zeker weten gewaagd maar het lijkt me zo lastig met eten en praten enz enz
Vergeet niet dat er ééntje redelijk dicht bij de punt van de tong zit, en dat je tong daar altijd wat dunner is, kan gewoon zo lijken dusquote:Op maandag 14 augustus 2006 23:28 schreef WaSTeiL het volgende:
Die staafjes zijn toch ook al veel te lang zo vlak na het zetten. Ze moeten iets langer zijn voor het zwellen, maar dit is wel erg lang. Zo lang heb ik ze bij niemand nog gezien.
Waarom over 2 maandjes pas?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:09 schreef DanielBo het volgende:
[..]
Vergeet niet dat er ééntje redelijk dicht bij de punt van de tong zit, en dat je tong daar altijd wat dunner is, kan gewoon zo lijken dus
Nog maar 2 maandjes, dan komt nummer 2 d'r hier in![]()
Heb nu even het geld en tijd er niet voor en ik ga over een maandje ongeveer (als het nu wel meezit) op kamers... Dus eerst even die zaakjes op orde, daarna die piercingquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:40 schreef HeaRt_woRm het volgende:
[..]
Waarom over 2 maandjes pas?![]()
Maar inderdaad, heb bij allemaal van die lange staafjes gehad hoor![]()
Die gast zei dat dat moestquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 01:46 schreef Twisted_fok het volgende:
Wel vet hoor H_w, maar zoals al gezegt, lijkt me lastig
Waarom heb je in de eerste 2 geen kortere dan, of lijken ze op de foto gewoon langer dan ze zijn?
3 weken? Ik had er maar 5 dagen last van... En ging pas na 3 weken t staafje wisselen, terwijl t na een week al kan, maar ik had steeds geen zin/tijdquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 02:42 schreef HeaRt_woRm het volgende:
[..]
Die gast zei dat dat moestAch ja, is maar voor drie weekjes
![]()
Ja, inderdaadquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 11:25 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
3 weken? Ik had er maar 5 dagen last van... En ging pas na 3 weken t staafje wisselen, terwijl t na een week al kan, maar ik had steeds geen zin/tijd
Lees nou eens een aantal posts, buiten alleen naar de foto's gluren. Er zijn meerdere verklaringen gegeven waarom ze zo lang zijn.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 11:44 schreef dazzled het volgende:
lijkt mij ook wel apart, 3 van die dingen in je mond,, ik hou het wel lekker bij 1tje.
en idd, ik vind de staafjes errug lang... maar jah, wie ben ik?? hehe
Kijk dat lijkt me nu vetquote:Op maandag 14 augustus 2006 23:22 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Ok, foto's![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Je mag niet roken zolang het nog geneest. Mooi moment om te stoppen dusquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 15:44 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Ik heb een uurtje gewacht met rokenMaar volgens mij wordt aangeraden om een dag niet te roken ofzow
Of je stopt met roken, want roken is slecht hey
![]()
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:04 schreef Evil-Cherry het volgende:
[..]
Je mag niet roken zolang het nog geneest. Mooi moment om te stoppen dus![]()
Ja vaak is het best pijnlijk. IJsklontjes vreten. Als ik me ergens geen zorgen om maak is het wel opzwellen. Maar ik ben dan ook een keer op mijn kin gevallen en toen sloegen er drie tanden en twee kiezen door mijn tong heen. Zóveel pijn kan het nooit niet doenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 15:01 schreef Menn0 het volgende:
Zeg,mensen met tongpiercing... het verschilt nogal per persoon of je tong opzwelt na het piercen of niet.
Dat opzwellen weerhoudt mij er tot op heden nog van. Is dat pijnlijk?
Hoe komt het nou dat de één het wel heeft en de ander niet?
Roken? Tell me!
Tijd voor een nieuw shoppie. Je mag in principe wel roken hoor, als je daarna maar spoelt. En niet te veel roken, want je mag ook niet te veel spoelen. Dus ja.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:06 schreef HeaRt_woRm het volgende:
[..]
Echt, de piercingshop waar ik normaal kom, zei altijd dat je het eerste uur niet mocht roken
![]()
Ja, die vrouw die spoort ook niet helemaal hoorquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:07 schreef Evil-Cherry het volgende:
[..]
Tijd voor een nieuw shoppie. Je mag in principe wel roken hoor, als je daarna maar spoelt. En niet te veel roken, want je mag ook niet te veel spoelen. Dus ja.
ik heb alle posts gelezen, en heb daar dus mijn mening over gegeven. Zelfs met het zwellingsverhaal vind ik ze nog super lang.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 13:14 schreef DanielBo het volgende:
[..]
Lees nou eens een aantal posts, buiten alleen naar de foto's gluren. Er zijn meerdere verklaringen gegeven waarom ze zo lang zijn.
Zolang een tong zo dik kan worden, zal het verstandig zijn om ze zo te dragen. Lmd.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 17:48 schreef dazzled het volgende:
[..]
ik heb alle posts gelezen, en heb daar dus mijn mening over gegeven. Zelfs met het zwellingsverhaal vind ik ze nog super lang.
Nah ik rook niet en hij werd heel dik en ging bloeden, maar dat kwam omdat ik aardig had gezopen ervoor, dus dat raad ik niet aanquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 15:01 schreef Menn0 het volgende:
Zeg,mensen met tongpiercing... het verschilt nogal per persoon of je tong opzwelt na het piercen of niet.
Dat opzwellen weerhoudt mij er tot op heden nog van. Is dat pijnlijk?
Hoe komt het nou dat de één het wel heeft en de ander niet?
Roken? Tell me!
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:45 schreef Boombastic het volgende:
[..]
Nah ik rook niet en hij werd heel dik en ging bloeden, maar dat kwam omdat ik aardig had gezopen ervoor, dus dat raad ik niet aan![]()
Als het mondje te klein is, is het best ongemakkelijk... Maar op hoe of wat ik dat weet, gaan we even niet in, ok? Sommige meiden zijn echt k*twijvenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 08:11 schreef ParanoidEv het volgende:
Ik vraag me af of ik wat merk van m'n piercings tijdens..euh..zoenen en andere dingen
Kickquote:Op maandag 14 augustus 2006 23:22 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Ok, foto's![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Niet krabben hehquote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:04 schreef ParanoidEv het volgende:
Ewh gore korstjes aan m'n bek, heel charmant.
Dat denk je..quote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:36 schreef Noisekick het volgende:
M'n tepelpiercing is na 1,5 week echt al bijna genezen, beter![]()
Op mijn oor nu ookquote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:04 schreef ParanoidEv het volgende:
Ewh gore korstjes aan m'n bek, heel charmant.
Nee hoor, als het een beetje schuurderig wordt dan ga ik het netjes met m'n aftercarespul schoonmaken. Bleg! Lekker voor de mensen die tegen me moeten praten voordat ik dat gedaan heb.quote:
Ja, dat weet ik, ik bedoelde meer voor mezelf, dat het niet erg pijnlijk meer aan voelt en het er goed uitziet, geen plekjes ofzo... had verwacht dat het echt wekenlang pijnlijk zou zijn.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 08:26 schreef WaSTeiL het volgende:
Dat denk je..
Compleet genezen sowieso niet, maar op dit moment is de irritatie pas weg. Voor complete genezing mag je nog wel even paar maandjes wachten. Of je moet natuurlijk een super genezing hebben, maar voor een tepelpiercing staat ongeveer 6 maanden en uit ervaring weet ik dat dit zeker kan kloppen.
Ziet er inderdaad mooi uit. Moet je alleen wel een geschikte navel voor hebben.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:07 schreef Little_Angel het volgende:
Ik wil ook een tongpiercing, maar ik druf het niet.. En een dubbele navelpiercing lijkt me ook wel vet, zoals dit: [afbeelding]
Arrgg!.
En eh, ziet er wel apart uit btw, HeaRt_woRm.
Ah, bedankt. Dat wist ik niet. Heb er één besteld, ben benieuwd.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 18:28 schreef Evil-Cherry het volgende:
www.cheappiercings.com
En eventjes, als dat staafje nog úít je piercing is, het balletje erop draaien. Krijg je vanzelf een schroefje.
Makkelijkste is trouwens om eventjes te oefenen voordat je hem op maat knipt, als dat mogelijk isquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 18:17 schreef MissLuna het volgende:
Ah, bedankt. Dat wist ik niet. Heb er één besteld, ben benieuwd.
Mijne was na 2 maanden pas echt goed genezen.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 14:16 schreef AntiChrist het volgende:
kan iemand mij een genezingstijd van een lip piercing vertellen? (ringetje om de lip) ik zit er zelf aan te denken om er eentje te nemen, al moet ik ff bij de baas checken of ie me dan niet helemaal zat is![]()
Geen listerine!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:58 schreef oldenzaaltjuh het volgende:
ff goed spoelen nu met Listerine of iets dergelijks
I beg to differ. Ik vind juist (vooral door het vaker naar achter plaatsten van een tongpiercing tegen zichtbaarheid) dat het bij zoenen niet zo merkbaar ik, maar bij orale sex juist meer.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:38 schreef WaSTeiL het volgende:
Ik moet zeggen dat ik tijdens orale sex niets meer of minder merk van de piercing. Tijdens zoenen voel je het wel, maar ik kan niet echt zeggen dat het er super lekker door wordt.
ik ben nog steeds geheel verliefd op mijn inverse navelpiercing ^^quote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:16 schreef BloodyLotte het volgende:
Mijn inverse navelpiercing idee komt weer een beetje omhoog borrelen. Maar ik durf niet/ben bang voor ranzige littekens als ik het ooit zat ben/weet niet hoe het met zwangerschapscomplicaties zit (mocht ik ooit willen werpen).
Het is aan jullie om mij te overtuigen.Want stiekem wil ik wel. Oh mijn vriendje is zo anti bodymods, dit wordt leuk.
Dit werkt dus niet...heb net 2 verschillende staafjes korter geknipt en krijg er echt geen nieuw schroefdraaidje in als ik er een balletje op probeer te draaien hoor. Kan beide staafjes nu dus helemaal niet meer gebruiken helaasquote:Op donderdag 17 augustus 2006 18:28 schreef Evil-Cherry het volgende:
www.cheappiercings.com
En eventjes, als dat staafje nog úít je piercing is, het balletje erop draaien. Krijg je vanzelf een schroefje.
Had WaSTeiL het wel over een tongpiercing? Ik dacht een lipringetje...quote:Op donderdag 24 augustus 2006 17:36 schreef DJQuickFix het volgende:
I beg to differ. Ik vind juist (vooral door het vaker naar achter plaatsten van een tongpiercing tegen zichtbaarheid) dat het bij zoenen niet zo merkbaar ik, maar bij orale sex juist meer.
Je moet natuurlijk wel een partner treffen die er gebruik van maakt!![]()
Fotoquote:Op donderdag 24 augustus 2006 18:00 schreef toetsel het volgende:
[..]
ik ben nog steeds geheel verliefd op mijn inverse navelpiercing ^^
en mocht ik er ooit een litteken aan over houden vind ik het het waard!
overigens ken ik veel mensen die piercings eigenlijk niet echt super vinden maar deze wel mooi vinden..helaas zijn mijn ouders niet van dat soort![]()
(besides tis je vriendje, hij blijft je toch wel leuk vinden)
Een wek vloeibaar eten is inderdaad een beetje overdreven, al is het bij iedereen weer anders. Ik kon 's avonds wel voorzichtig een patatje eten, maar je tong zal even opzwellen waardoor het eten de eerste dag wel een beetje moeizaam gaat. Verder valt het allemaal reuze mee, het was in ieder geval mijn minst pijnlijke piercingquote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:34 schreef Kalladar het volgende:
Voor de mensen met verstand van piercings..
Ik zit er al lang over na te denken om een tongpiercing te nemen. Wat zijn de risico's hiervan? Volgens een collega die er een heeft gehad zit ik meerdere dagen tot een week aan vloeibaar eten. Is dit zwaar overdreven?
Doet het verder veel pijn(het schieten, de nazorg) en hoe lang heb je er ongeveer last van?
Alvast bedankt!
Hoe dan? Het balletje krijg ik niet meer recht op het staafje en als ik draai zit hij gewoon muurvast. Kan hem op geen enkele mogelijkheid draaien...quote:Op donderdag 24 augustus 2006 18:37 schreef Evil-Cherry het volgende:
Hoe denk jij dat je piercer het doet? Ook gewoon zo hoor. Het moet lukken.
foto?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:34 schreef oldenzaaltjuh het volgende:
Ik heb een staafje met een puntje in de tragus nu ipv dat k*tringetje. Erg mooi
Het genas goed volgens de piercer
Hai, ik heb ook een clithood, wel een verticaal staafje.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 14:05 schreef snakelady het volgende:
Even voor de mensen met verstand van piercings.
Ik zou graag een clithood piercing willen hebben maar wil weten wat de risico's ervan zijn en wat de ervaringen zijn.
Van de een hoor ik namenlijk dat er een kans is dat je geen orgasmes meer kan krijgen en de ander zegt dat die kans echt extreem klein is omdat de piercing niet door de clitoris zelf gaat en er alleen een balletje op rust.
Het gaat hier dus op een horizontaal ringetje.
Het gaat hier dus niet (alleen) om het sexuele aspect maar om de risico's die er aan vast zitten.
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:53 schreef saaw het volgende:
[..]
foto?
ik vind in een tragus over het algemeen een ringetje uist veel mooier dan een staafje [heb zelf ook een ringetje]
Thnxquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 13:43 schreef parselmouth het volgende:
[..]
Hai, ik heb ook een clithood, wel een verticaal staafje.
Maar de kans dat je orgasmes er beter op worden is een flink stuk groter dan de kans dat je ze niet meer krijgt.
Het zou wel kunnen dat jij de druk van het bolletje op je clitoris wat minder aangenaam vindt voelen, maar dat hangt af van hoe ie zit, of je clitoris er geschikt voor is (niet iedereen kan namelijk een verticale hebben), en persoonlijke smaak.
Bij mij is het genot er in elk geval op vooruit gegaan
En je hoeft niet bang te zijn dat ie het niet meer 'doet', want zoals je zelf zegt: de piercing zit door het kapje en niet door de clitoris zelf (vrijwel geen enkele shop piercet door de clitoris zelf, omdat dit wel risico's met zich meebrengt).
Verder is het echt een geweldige piercing qua genezing. Sommige mensen kunnen de avond na het zetten al seks hebben of 'ermee aan de slag gaan', bij mij duurde het een klein weekje voordat dat helemaal pijnloos ging.
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 14:48 schreef snakelady het volgende:
[..]
Thnxvan dat genezen heb ik idd ook gehoord, dat is wel fijn, loop ik tenminste niet een paar manden als een vent rond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |