Dat snap ik ja. Maar niet ten koste van het risico als landverrader geexecuteerd te worden. Ze zijn wel dom, maar niet gek. Om maar te zwijgen over de duizenden mensen die betrokken hadden moeten zijn.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 10:39 schreef UncleScorp het volgende:
Mensen die alles hebben qua geld en macht willen gewoon nog meer geld en nog meer macht.
Zo simpel is het .
quote:What's more, the "small conspiracy" argument also ignores what's supposed to be a huge coverup. Have you ever looked at the list of people involved in the FEMA and NIST WTC reports, for instance? What's the explanation for these academics, engineers and scientists producing something that others would have us believe is an incompetent tissue of lies? Why they've been "leaned on", of course, or they're scared of speaking out. In which case they're now also a part of the conspiracy, if only after the fact, and have to be included in the total.
What is the total? It's hard to say, not least because some people could have more than one conspiracy or coverup-related task. Still, here are some of the people who have very useful knowledge about 9/11 events (assuming you accept all the 9/11 conspiracy theories; cross off names here for the ones you don’t)
CIA agent Larry Mitchell for meeting with bin Laden in the months before 9/11, and everyone else in the CIA who knows they're not actually trying to capture him after all
GW Bush and various family members (if you're to believe the relevance of Bush family members being involved with the WTC security company Stratesec)
Condoleezza Rice (if you believe she had enough knowledge to warn Willie Brown that he might be in danger)
John Ashcroft (if you believe he had enough knowledge to decide not to fly commercial flights)
Larry Silverstein (if you believe he knew 9/11 was coming and that there were explosives in WTC7)
The 19 people who played the part of the hijackers, if you believe they were just their to play a role and were never on the planes
Enough senior people at the FBI to block progress in the Moussaoui case, ensure the Phoenix memo was ignored, and more
Ahmad Umar Sheikh for funding the hijackers, General Mahmoud Ahmad for ordering him to do so, and enough of the ISI to get the money and cover up that they were doing this for the US
Everyone who found out about the attacks in advance, and chose not to go into work rather than warn anyone else, and didn't mention this after the fact (thousands of Israelis in the towers, and so on), and everyone who warned them
Everyone responsible for the insider trading before the attacks, the CIA for supposedly monitoring these transactions but doing nothing about them, and enough of the SEC and FBI to ensure that the report was a whitewash
The members of Bush’s secret service team on 9/11 (who presumably either knew in advance that he was safe, or haven’t spoken out about their surprise about what happened subsequently)
The five "dancing Israelis" who filmed the attack "as it happened", and presumably many others in Israeli Intelligence, and enough people in the police or FBI to cover up the details of the case and get them shipped out
Everyone responsible for planting evidence in the hijackers cars, bags and so on
Everyone responsible for planting evidence in the WTC wreckage (passports etc), or removing it (WTC black boxes)
Air Traffic Control and flight schedulers at the takeoff airports (to cope with the double flights), and to make sure they didn't follow procedure in reporting the hijackings promptly
Whoever prepared the "special" planes swapped for the real flights, complete with "missile pod" for firing into the towers just before impact, and the ATC and Norad staff who didn't mention the swap
Norad and senior officers working at the day (so they could lie about the war games and their lack of response)
Fighter pilots who deliberately flew too slowly so they wouldn't reach the aircraft in time
Whoever shot down Flight 93, and the senior officers who helped cover it up
Everyone who researched the passengers, then all the actors who used that research to make fake mobile calls to their relatives, and either the phone company or the FBI for covering up the phone records
Everyone involved in killing hundreds of passengers, assuming they didn't die in the crashes and were killed later
Everyone involved in transporting their bodies to the various scenes if they did, or faking the DNA evidence if they didn't
The people who researched the WTC to find out the best place to place explosives
The people who planted the explosives through the WTC towers and WTC7
Whoever detonated the WTC explosives at various different times of the day
Enough of the New York Fire and Police Departments to shut up everyone else and make sure they didn't try to investigate why all their friends and colleagues died
Everyone who prepared the remote control plane that really flew into the Pentagon, and whoever remote-controlled it, and the Washington Air Traffic Controllers who aren't allowed to talk about the extra radar blip they saw over the Pentagon (if Flight 77 really flew over it)
The Sheraton hotel staff who reportedly saw the video of the plane as it flew past to the Pentagon, but have never said that it wasn't the "official" flight
The people who ensured the Pentagon missile defence systems were disabled to the plane could hit
The people who planted the fake Pentagon evidence, from body parts to black boxes, and those who prepared it
The people who faked additional evidence around the Pentagon, bringing down lampposts etc in an effort to make it look like a large winged plane carried out the attack
Rudolph Giuliani for having advance knowledge that the WTC was going to collapse, and for helping to ensure that the steel was disposed of quickly
Enough people at American and United Airlines to keep quiet about the absence of the hijackers names from the passenger manifests
Enough people at CNN not to question the absence of the hijackers names from the flight manifests, if you believe that's what their victims lists really are
Enough people at FEMA and NIST to ensure any reports and analyses produced were whitewashes
Enough senior officials at the many WTC insurance companies to ensure the doubts were ignored and claims were paid
Everyone involved in producing the fake bin Laden "confession" video(s)
Khalid Al-Sheikh Mohammed and Ramzi Bin Al-Sheeba for discussing how they planned 9/11 on audio tape even though this didn’t happen, and perhaps al Jazeera reporter Yosri Fouda for getting the interview (if we assume he knows it isn't true)
All the other Al Qaeda members who've either implicitly or explicitly accepted responsibility for 9/11, even when they know it was carried out by someone else
The staff of the 9/11 Commission for deliberately obscuring the truth
Sounds reasonable, I think, but this is only the start. If you discuss 9/11 conspiracies online anywhere, try keeping your own list, and add to it everyone someone implies that another person or group was “in on it”. Then produce the list after a month or two and see just how realistic it looks...
Dat is een misvatting. Er hoeven helemaal geen duizenden mensen betrokken te zijn. Slechts een aantal mensen hoeven er van te weten, en die zorgen vervolgens dat zij, plus hun volgelingen, incompetent lijken.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 10:43 schreef klez het volgende:
Dat snap ik ja. Maar niet ten koste van het risico als landverrader geexecuteerd te worden. Ze zijn wel dom, maar niet gek. Om maar te zwijgen over de duizenden mensen die betrokken hadden moeten zijn.
Das allemaal interessant, maar hoe "hoger" je op de ladder staat, hoe minder risico je neemt en hoeft te nemen. Dat is simpele logica.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 10:44 schreef Hallulama het volgende:
Klez, het menselijk instinct heeft geen aan/uit knopje, het staat altijd aan, en als je het niet onder controle houdt, zal het altijd snakken naar meer. Dit is niet een vage theorie, dit is biologie.
Wellicht dat het blijven streven naar meer verbonden is met de angst om te verliezen wat je hebt, immers, je bouwt zo extra veiligheid in. Angst is een slechte raadgever, dus men zal risico's nemen, no doubt.
Emoties zorgen er sowieso voor dat een mens niet helder kan denken.
Zie The Human Instinct van de BBC, razend interessant![]()
Jaja, het is elke keer wat anders, dat weet ik. Van Hologrammen tot geen vliegtuig in het Pentagon tot...wat eigenlijk?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 10:48 schreef Hallulama het volgende:
[..]
Dat is een misvatting. Er hoeven helemaal geen duizenden mensen betrokken te zijn. Slechts een aantal mensen hoeven er van te weten, en die zorgen vervolgens dat zij, plus hun volgelingen, incompetent lijken.
Verder zijn er een aantal mensen betrokken die DENKEN dat ze slechts in naam van Islam of de strijd tegen het "perfide westen" een aanval uitvoeren, maar ondertussen, dertig opdrachtgevers verder, via via, blijkt er dus meer achter te zitten.
Het zijn natuurlijk wel boze, gefrustreerde jongetjes, in staat tot weet ik veel wat.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 10:53 schreef klez het volgende:
Das allemaal interessant, maar hoe "hoger" je op de ladder staat, hoe minder risico je neemt en hoeft te nemen. Dat is simpele logica.
En al die duizenden betrokkenen, collectieve verstandsverbijstering voor zo iets idioots? Ik geloof er echt geen bal van. Religieuze waanzin of totalitaire systemen kunnen dat teweeg brengen bij mensen. Twee zaken waar de meeste evt. betrokken, hoog opgeleide Amerikaanse functionarissen vrij ongevoelig voor zijn.
En zelfs dan nog zou 90% gewetenswroeging krijgen bij een aanslag op "eigen volk".
lol, ik vind dat zo'n onzin he, dan heb je intelligent buitenaards leven wat technologisch eeuwen (of misschien wel verder) op ons vooruit loopt, en dan zouden ze zich tegen laten houden door de egoistisch en uit eigenbelang handelende amerikaanse overheid. Dat rijmt totaal niet. Alsof zo'n ras wat het beste met ons voorheeft zich laat tegenhouden.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 11:23 schreef Hallulama het volgende:
Uiteindelijk gaat het er om dat er intelligent buitenaards leven bestaat en contact met ons wil, en dat dit verdoezeld moet worden.
Dat is wat anders dan een aanslag plegen op je eigen volk met alle risico's van dien, zonder dat het nodig was. Er zijn talloze bewijzen dat terroristen het op de VS gemunt hadden en hebben...quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 11:25 schreef Hallulama het volgende:
[..]
Het zijn natuurlijk wel boze, gefrustreerde jongetjes, in staat tot weet ik veel wat.
Mensen met een psychische aandoening zijn toch onvoorspelbaar, kunnen rare sprongen maken, welnu, die mensen zitten heus niet alleen bij Groen Links hoor, die zitten ook op de hoogste posities, waarom denk je dat het anders zo'n rotzooitje is op aarde? Omdat er intelligente gebalanceerde, liefdevolle mensen regeren in harmonie?
Hoe hoger je op de ladder staat, hoe minder je hoeft te verantwoorden:quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 10:53 schreef klez het volgende:
Das allemaal interessant, maar hoe "hoger" je op de ladder staat, hoe minder risico je neemt en hoeft te nemen. Dat is simpele logica.
quote:President Bush: "I do not need to explain why I say things. — That's the interesting thing about being the President. — Maybe somebody needs to explain to me why they say something, but I don't feel like I owe anybody an explanation."
http://www.cbsnews.com/st(...)tes/main529657.shtml
Vroeg of laat gaan er wel; mensen praten, als ze zolang blijven leven:quote:J. Edgar Hoover once said: “The individual is handicapped by coming face-to-face with a conspiracy so monstrous- he simply cannot believe it exists"
Nu 's ff wat lezen over de onlangs vrijgegeven tapes:quote:The cover story that a Boeing 757 crashed into the Pentagon on September 11, 2001 is being discredited by private contractors who say that Douglas A-3 Sky Warriors were retrofitted with missiles, remote control systems, transponders, and new navigation systems by secret military teams working at at Fort Collins - Loveland Municipal Airport, writes investigative journalist Tom Flocco, citing new information from defense contractor Karl Schwarz, CEO of a company that designs remote control aircraft for the U.S. Army.
Schwarz told Flocco that witnesses to this retrofitting were afraid because of "suicides, car wrecks, mysterious deaths,directly related to the aviation experts working on the systems installed on the A-3’s."
"There are about 150 retired and active U.S. military and federal intelligence officers who will come forward and testify regarding government involvement in the September 11 attacks -- but only if there is a serious criminal grand jury," Schwarz said.
http://www.conspiracyplanet.com/channel.cfm?channelid=89&contentid=2246
Dat komt omdat het geen wetenschappelijk fenomeen zal worden, maar een spiritueel fenomeen. Er gelden daar andere wetten, het gaat dan niet van "Koekoek, hier zijn we!", nee, het gaat zo van "Goed gedaan, jullie zijn gegroeid, geslaagd, en zijn nu klaar voor een volgende stap."quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 11:27 schreef haaahaha het volgende:
lol, ik vind dat zo'n onzin he, dan heb je intelligent buitenaards leven wat technologisch eeuwen (of misschien wel verder) op ons vooruit loopt, en dan zouden ze zich tegen laten houden door de egoistisch en uit eigenbelang handelende amerikaanse overheid. Dat rijmt totaal niet. Alsof zo'n ras wat het beste met ons voorheeft zich laat tegenhouden.
Nee, de Amerikaanse overheid is in dat geval slechts een scapegoat, een marionet, de werkelijke krachten achter het gebeuren op aarde zijn natuurlijk de illuminati, of de reptillians, weet ik veel, laten we dit pad maar niet verder opgaanquote:Het is typisch, alles wat het goed met ons voorheeft wordt even tegengehouden door de amerikaanse overheid. Al het kwade komt van die amerikaanse overheid. Niemand kan daar tegen op, de amerikaanse overheid controleert alles.
Al es een stuk van gezien ... lol, hoeveel keer vernoemen ze niet dat Loose CHange kutmuziek heeft als achtergrond ?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 11:37 schreef Drugshond het volgende:
Screw Loose Change
Leuk veldwerk van deze dudes. Zowaar een kritisch tegengeluid (direct en alleen gericht op LC-2nd).
Ben nog e.e.a. aan het converteren naar DVD, maar ziet er veel belovend (qua previews) uit.
Ja, joh, ik heb toch ook geen flauw idee, beide verhalen zouden me niets verbazen, wanneer ze uitkomen, I simply don't know, ik vind de ontwikkelingen echter wel razend interessant, en hier en daar kom ik wat tegen, wat beide verhalen betreft, waarbij ik denk: "Hmm, valt wat voor te zeggen!".quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 11:28 schreef klez het volgende:
Dat is wat anders dan een aanslag plegen op je eigen volk met alle risico's van dien, zonder dat het nodig was. Er zijn talloze bewijzen dat terroristen het op de VS gemunt hadden en hebben...
Dat Bush dat denkt zegt iets over hem, en zijn incompetentie om een dergelijk complot te beramen laat staan uit te laten voeren.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 11:35 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Hoe hoger je op de ladder staat, hoe minder je hoeft te verantwoorden:
[..]
Dan was het allang gebeurd.quote:Vroeg of laat gaan er wel; mensen praten, als ze zolang blijven leven:
[..]
Ik stel voor dat je die andere conspiracyplanet rotzooi achterwege laat; dit is geen TRU.quote:Nu 's ff wat lezen over de onlangs vrijgegeven tapes:
http://www.vanityfair.com/features/general/060801fege01
quote:When I asked Nasypany about the conspiracy theories—the people who believe that he, or someone like him, secretly ordered the shootdown of United 93 and covered it up—the corners of his mouth began to quiver. Then, I think to the surprise of both of us, he suddenly put his head in his hands and cried. "Flight 93 was not shot down," he said when he finally looked up. "The individuals on that aircraft, the passengers, they actually took the aircraft down. Because of what those people did, I didn't have to do anything."
lol, omdat het een zwaar irritant muziekje is achter loosechange wat bijdraagt aan het misterieuze van loosechange.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 11:40 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Al es een stuk van gezien ... lol, hoeveel keer vernoemen ze niet dat Loose CHange kutmuziek heeft als achtergrond ?
Wtf doet dat nu terzake ?
Wel s op het knopje van je DVD speler gedrukt waarmee je 'n ander audiospoor kunt kiezen?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 11:44 schreef haaahaha het volgende:
[..]
lol, omdat het een zwaar irritant muziekje is achter loosechange wat bijdraagt aan het misterieuze van loosechange.
lol, je denkt dat ik de dvd in mijn bezit heb? Ik heb enkel loose change via het internet bekeken, daar zit nergens een knop voor een ander audiospoor.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 11:49 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Wel s op het knopje van je DVD speler gedrukt waarmee je 'n ander audiospoor kunt kiezen?
Ik zou er geen DVD aan verspillen...quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 11:58 schreef haaahaha het volgende:
[..]
lol, je denkt dat ik de dvd in mijn bezit heb? Ik heb enkel loose change via het internet bekeken, daar zit nergens een knop voor een ander audiospoor.
En het muziekje draagt wel bij aan de geloofwaardigheid van loosechange?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:07 schreef UncleScorp het volgende:
Wel 'n beetje belachelijk dat ze dat 'n paar keer moeten vermelden in hun reportage ... draagt niet bij tot de geloofwaardigheid van de reportage.
Nee joh, als de Amerikaanse overheid en Fox het doen is het "propaganda", voor conspiristen is echter alles geoorloofd.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:09 schreef haaahaha het volgende:
[..]
En het muziekje draagt wel bij aan de geloofwaardigheid van loosechange?
Heb ik dat gezegd ? Ik hoop dat het een retorische vraag was ...quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:09 schreef haaahaha het volgende:
En het muziekje draagt wel bij aan de geloofwaardigheid van loosechange?
Lol, grappig dat je de de geloofwaardigheid van zo'n film op zoiets pietluttigs gooit terwijl je de loosechange films een warm hart toedraagt. Het is wel weer typisch hoor.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:13 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Heb ik dat gezegd ? Ik hoop dat het een retorische vraag was ...
Maar het gaat hier over feiten van 911 ... dan begint ge toch niet over de muziek van een reportage te lullen ?
Wss bij gebrek aan verdere argumenten![]()
Echt vette onzin , zeggen dat je een paspoort van een terrorist gevonden hebt onderaan de wtc'squote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:08 schreef SPK het volgende:
Echt vette onzin, die theorie stemvervormers om telefoontjes na te bootsen
Wist je dat de wormen die voor experimenten aan boord van de ontplofte space shuttle Columbia zaten op de grond levend uit de niet vuurvaste blikjes kwamen gekropen waar ze inzaten?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:18 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Echt vette onzin , zeggen dat je een paspoort van een terrorist gevonden hebt onderaan de wtc's![]()
of een koran in een auto met het boek " boeing besturen voor dummy's) LOLquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:18 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Echt vette onzin , zeggen dat je een paspoort van een terrorist gevonden hebt onderaan de wtc's![]()
Niet dat we het er niet eerder over hebben gehad, maar het paspoort is toch niet het enige wat is teruggevonden in het wtc puin?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:18 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Precies. er waren geen vliegtuigen, geen kapers, niets van dat alles. Het was allemaal een droom, door Bush in ons hoofd gepland...quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:53 schreef huupia34 het volgende:
[..]
of een koran in een auto met het boek " boeing besturen voor dummy's) LOL![]()
hou het maar bij je wormen, of is dat ook een droom van jequote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:56 schreef klez het volgende:
[..]
Precies. er waren geen vliegtuigen, geen kapers, niets van dat alles. Het was allemaal een droom, door Bush in ons hoofd gepland...
![]()
![]()
![]()
![]()
http://www.space.com/missionlaunches/sts107_worms_030501.htmlquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:01 schreef huupia34 het volgende:
[..]
hou het maar bij je wormen, of is dat ook een droom van je![]()
Net als de verwijzing naar de passagierslijsten waar een hoop mensen niet opquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:56 schreef klez het volgende:
[..]
Precies. er waren geen vliegtuigen, geen kapers, niets van dat alles. Het was allemaal een droom, door Bush in ons hoofd gepland...
![]()
![]()
![]()
![]()
Grappig wel ... op de post hierboven komt geen enkele reactie ... zeg ik zoiets, dan regent het commentaar ... typisch weerquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:08 schreef SPK het volgende:
Echt vette onzin, die theorie stemvervormers om telefoontjes na te bootsen
Boehoehoequote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:11 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Grappig wel ... op de post hierboven komt geen enkele reactie ... zeg ik zoiets, dan regent het commentaar ... typisch weer
Nee gelukkig maar, anders was het compleet belachelijk geweest.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:54 schreef haaahaha het volgende:
Niet dat we het er niet eerder over hebben gehad, maar het paspoort is toch niet het enige wat is teruggevonden in het wtc puin?
Dat lijkt me niet zo moeilijk. Of zaten er 300 Arabieren aan boord van elk vliegtuig?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:13 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Nee gelukkig maar, anders was het compleet belachelijk geweest.
Hoe wisten ze trouwens dat dat een paspoort van een terrorist was ? Kon toch evengoed een toerist geweest zijn ?
Al bij al wisten ze heel snel wie er allemaal achter zat.
Lol, en leg nu eens uit WAAROM dat raar is? Waarom is het raar dat ze 'heel snel' wisten wie er allemaal achter zat?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:13 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Nee gelukkig maar, anders was het compleet belachelijk geweest.
Hoe wisten ze trouwens dat dat een paspoort van een terrorist was ? Kon toch evengoed een toerist geweest zijn ?
Al bij al wisten ze heel snel wie er allemaal achter zat.
Leuk voorstel, maar dit is i.m.o. geen conspiracy site, CBS,CNN, ABC, Weekly Standard, etc. daarentegen.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 11:43 schreef klez het volgende:
Ik stel voor dat je die andere conspiracyplanet rotzooi achterwege laat; dit is geen TRU.
Ja, dat klinkt als 'n echte conspiracy nut.quote:Karl Schwarz is running for President of the United States in 2008, representing a brand new independent third political party, and he intends to win.
http://www.karlschwarz.com/
quote:The Bush Administration's War on Terror is also based upon a pack of lies.
Schwarz sees both the Republicans and the Democrats as two-sides of the same rotten coin.
They have run the U.S. as a business for the elite, and have bankrupted our Nation, and their policies have bankrupted many Americans.
quote:He appears to have uncovered an insurance scam involving the WTC towers where in June or July of 2001 the insurance was increased by at least 300% and the beneficiaries of those additional insurance payments are 1.) major American names; and 2.) directly tied to the Bush Administration and New World Order proponents; and 3.) are apparently US firms not involved in US intelligence and had foreknowledge of 9-11 happening.
http://www.karlschwarz.com/111804.html
quote:out of Canada I have been provided information that could explain the technology sources that made 9-11 possible, including a company that was doing business with the State of New York in a service area that would have made it easy to have installed a ground station in or around WTC to where flying planes remotely as UAV [unmanned aerial vehicles] could be done easily.
This company is owned by a Bush Pioneer and a Canadian firm that has major US investors that are directly tied to either GHWB or GWB.
Maar dat doen sommige mensen dan weer heel makkelijk af als conspiracy sites.quote:The Internet, of course, has played a primary role in this awakening, and provides beautiful evidence of how great we, as a people, can be, when provided with such a medium of total free speech and information.
Nogal ja... Wat een berg radicale onzin. Pim Fortuyn is er niets bij. Werp het systeem omver!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:18 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Leuk voorstel, maar dit is i.m.o. geen conspiracy site, CBS,CNN, ABC, Weekly Standard, etc. daarentegen.
Karl Schwarz zijn info is gewoon te checken hoor, ik heb hem in levende lijve ontmoet en twijfel (nog) niet aan zijn integriteit. Maar mail hem 's zou ik zo zeggen.
[..]
Ja, dat klinkt als 'n echte conspiracy nut.![]()
Maar dat doen sommige mensen dan weer heel makkelijk af als conspiracy sites.
De Amerikaanse Hildebrand Nawijn.quote:[b]Op dinsdag 22 augustus 2006 13:18 schreef Resonancer het volgende
[quote]Karl Schwarz zijn info is gewoon te checken hoor, ik heb hem in levende lijve ontmoet en twijfel (nog) niet aan zijn integriteit.
BG is er niks bij.quote:“I want to wake up the American people to the truth that neither of the major political parties represents anyone but the corporate elite
Vind ik 'n totaal niet kloppende vergelijking, het zijn beide mensen maar dan houd de vergelijking echt op i.m.o.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:28 schreef Incomplete het volgende:
De Amerikaanse Hildebrand Nawijn.![]()
![]()
BG is er niks bij.![]()
interessant , had nog nooit van de man gehoord. hij heeft iig goede aandachtspunten in mijn optiekquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:18 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Leuk voorstel, maar dit is i.m.o. geen conspiracy site, CBS,CNN, ABC, Weekly Standard, etc. daarentegen.
Karl Schwarz zijn info is gewoon te checken hoor, ik heb hem in levende lijve ontmoet en twijfel (nog) niet aan zijn integriteit. Maar mail hem 's zou ik zo zeggen.
[..]
Hij plaatst ook wel veel linkjes naar de zgn "conspiracy sites"he? Rense enzo..
http://www.karlschwarz.com/links.html
Hij doet i.m.o. opzienbarende uitspraken:
9-11 werd o.a. gefinancierd door Amerikanen:
http://video.google.nl/videoplay?docid=-6032507852941583054
[..]
![]()
mooie site hoor:
[..]
[..]
[..]
Maar dat doen sommige mensen dan weer heel makkelijk af als conspiracy sites.
Wat bewijst het dat hij presidentskandidaat wil worden? (Volgens mij heeft hij zich nog niet geregistreerd en is hij zelfs al van dat plan afgestapt.)quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:18 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Hij plaatst ook wel veel linkjes naar de zgn "conspiracy sites"he? Rense enzo..
http://www.karlschwarz.com/links.html
Mijn vergelijking met nawijn was ook uitsluitend bedoeld om aan te geven datquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:50 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Vind ik 'n totaal niet kloppende vergelijking, het zijn beide mensen maar dan houd de vergelijking echt op i.m.o.
Nawijn ... als ik iemand n ongeloofelijke ongeloofwaardigevind dan is hij het wel.. wat 'n
![]()
en ja ik laat de deur open ...kom maar hoor..
BaajGuardian. De onvolprezen, onovertroffen meester van giftig-krankzinnige polemiek tegen de gevestigde orde.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:50 schreef Resonancer het volgende:
Wie is BG?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |