abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41057224
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 12:07 schreef UncleScorp het volgende:
Wel 'n beetje belachelijk dat ze dat 'n paar keer moeten vermelden in hun reportage ... draagt niet bij tot de geloofwaardigheid van de reportage.
En het muziekje draagt wel bij aan de geloofwaardigheid van loosechange?
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 12:13:25 #177
70154 klez
100 million+ death and countin
pi_41057367
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 12:09 schreef haaahaha het volgende:

[..]

Nee joh, als de Amerikaanse overheid en Fox het doen is het "propaganda", voor conspiristen is echter alles geoorloofd.
Ik bedoel, koste wat kost mensen willen beschuldigen van het opblazen van onschuldigen en het bewijs eromheen fabriceren, overschrijdt toch ook allang de grenzen van het betamelijke.
"They have invented a myth that Jews were massacred "
Ahmadinejad, leader of Iran
pi_41057373
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 12:09 schreef haaahaha het volgende:
Heb ik dat gezegd ? Ik hoop dat het een retorische vraag was ...

Maar het gaat hier over feiten van 911 ... dan begint ge toch niet over de muziek van een reportage te lullen ?
Wss bij gebrek aan verdere argumenten
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_41057416
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 12:13 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

Heb ik dat gezegd ? Ik hoop dat het een retorische vraag was ...

Maar het gaat hier over feiten van 911 ... dan begint ge toch niet over de muziek van een reportage te lullen ?
Wss bij gebrek aan verdere argumenten
Lol, grappig dat je de de geloofwaardigheid van zo'n film op zoiets pietluttigs gooit terwijl je de loosechange films een warm hart toedraagt. Het is wel weer typisch hoor.
pi_41057519
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 12:08 schreef SPK het volgende:
Echt vette onzin, die theorie stemvervormers om telefoontjes na te bootsen
Echt vette onzin , zeggen dat je een paspoort van een terrorist gevonden hebt onderaan de wtc's
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 12:53:31 #181
70154 klez
pi_41058685
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 12:18 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

Echt vette onzin , zeggen dat je een paspoort van een terrorist gevonden hebt onderaan de wtc's
Wist je dat de wormen die voor experimenten aan boord van de ontplofte space shuttle Columbia zaten op de grond levend uit de niet vuurvaste blikjes kwamen gekropen waar ze inzaten?

Ik zou niet weten waarom het niet zou kunnen, eigenlijk.
pi_41058688
quote:

[..]

of een koran in een auto met het boek " boeing besturen voor dummy's) LOL
"Those willing to sacrifice freedom for safety deserve and shall receive neither."
Benjamin Franklin
pi_41058720
quote:

[..]

Niet dat we het er niet eerder over hebben gehad, maar het paspoort is toch niet het enige wat is teruggevonden in het wtc puin?
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 12:56:19 #184
70154 klez
pi_41058767
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 12:53 schreef huupia34 het volgende:

[..]

of een koran in een auto met het boek " boeing besturen voor dummy's) LOL
Precies. er waren geen vliegtuigen, geen kapers, niets van dat alles. Het was allemaal een droom, door Bush in ons hoofd gepland...

pi_41058962
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 12:56 schreef klez het volgende:

[..]

Precies. er waren geen vliegtuigen, geen kapers, niets van dat alles. Het was allemaal een droom, door Bush in ons hoofd gepland...

hou het maar bij je wormen, of is dat ook een droom van je
"Those willing to sacrifice freedom for safety deserve and shall receive neither."
Benjamin Franklin
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 13:07:37 #186
70154 klez
pi_41059140
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 13:01 schreef huupia34 het volgende:

[..]

hou het maar bij je wormen, of is dat ook een droom van je
http://www.space.com/missionlaunches/sts107_worms_030501.html

Maar ja, het zegt niets want NASA zit ook in het complot, dan natuurlijk.
pi_41059208
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 12:56 schreef klez het volgende:

[..]

Net als de verwijzing naar de passagierslijsten waar een hoop mensen niet op
zouden staan. Keihard bewijs.
Dat daarmee naar de lijsten van het eerste uur verwezen wordt is voor veel mensen
niet interessant. De volledige lijsten die, heel logisch, pas later kwamen zijn
gefabriceerd door de mensen die in hun ogen echt achter de aanslag zaten.

Zo worden ook de uitspraken die door de diverse nieuwszenders gedaan werden
in "the heat of the moment" ook ge-(mis)bruikt om aan te tonen dat er iets aan de
hand was met die berichtgeving. Dat journalisten na een aantal uren, toen er meer
duidelijkheid was, hun berichten hebben aangepast moet wel een complot zijn.
pi_41059259
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 12:08 schreef SPK het volgende:
Echt vette onzin, die theorie stemvervormers om telefoontjes na te bootsen
Grappig wel ... op de post hierboven komt geen enkele reactie ... zeg ik zoiets, dan regent het commentaar ... typisch weer
pi_41059338
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 13:11 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

Grappig wel ... op de post hierboven komt geen enkele reactie ... zeg ik zoiets, dan regent het commentaar ... typisch weer
Boehoehoe
pi_41059349
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 12:54 schreef haaahaha het volgende:
Niet dat we het er niet eerder over hebben gehad, maar het paspoort is toch niet het enige wat is teruggevonden in het wtc puin?
Nee gelukkig maar, anders was het compleet belachelijk geweest.
Hoe wisten ze trouwens dat dat een paspoort van een terrorist was ? Kon toch evengoed een toerist geweest zijn ?
Al bij al wisten ze heel snel wie er allemaal achter zat.
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 13:16:49 #191
70154 klez
pi_41059452
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 13:13 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

Hoe wisten ze trouwens dat dat een paspoort van een terrorist was ? Kon toch evengoed een toerist geweest zijn ?
Dat lijkt me niet zo moeilijk. Of zaten er 300 Arabieren aan boord van elk vliegtuig?
pi_41059461
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 13:13 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

Lol, en leg nu eens uit WAAROM dat raar is? Waarom is het raar dat ze 'heel snel' wisten wie er allemaal achter zat?
pi_41059516
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 11:43 schreef klez het volgende:
Ik stel voor dat je die andere conspiracyplanet rotzooi achterwege laat; dit is geen TRU.
Leuk voorstel, maar dit is i.m.o. geen conspiracy site, CBS,CNN, ABC, Weekly Standard, etc. daarentegen.
Karl Schwarz zijn info is gewoon te checken hoor, ik heb hem in levende lijve ontmoet en twijfel (nog) niet aan zijn integriteit. Maar mail hem 's zou ik zo zeggen.
quote:
Karl Schwarz is running for President of the United States in 2008, representing a brand new independent third political party, and he intends to win.
http://www.karlschwarz.com/
Ja, dat klinkt als 'n echte conspiracy nut.

Hij plaatst ook wel veel linkjes naar de zgn "conspiracy sites"he? Rense enzo..
http://www.karlschwarz.com/links.html

Hij doet i.m.o. opzienbarende uitspraken:

9-11 werd o.a. gefinancierd door Amerikanen:
http://video.google.nl/videoplay?docid=-6032507852941583054
quote:
The Bush Administration's War on Terror is also based upon a pack of lies.
Schwarz sees both the Republicans and the Democrats as two-sides of the same rotten coin.
They have run the U.S. as a business for the elite, and have bankrupted our Nation, and their policies have bankrupted many Americans.

mooie site hoor:
quote:
He appears to have uncovered an insurance scam involving the WTC towers where in June or July of 2001 the insurance was increased by at least 300% and the beneficiaries of those additional insurance payments are 1.) major American names; and 2.) directly tied to the Bush Administration and New World Order proponents; and 3.) are apparently US firms not involved in US intelligence and had foreknowledge of 9-11 happening.
http://www.karlschwarz.com/111804.html
quote:
out of Canada I have been provided information that could explain the technology sources that made 9-11 possible, including a company that was doing business with the State of New York in a service area that would have made it easy to have installed a ground station in or around WTC to where flying planes remotely as UAV [unmanned aerial vehicles] could be done easily.

This company is owned by a Bush Pioneer and a Canadian firm that has major US investors that are directly tied to either GHWB or GWB.
quote:
The Internet, of course, has played a primary role in this awakening, and provides beautiful evidence of how great we, as a people, can be, when provided with such a medium of total free speech and information.
Maar dat doen sommige mensen dan weer heel makkelijk af als conspiracy sites.
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 13:26:32 #194
70154 klez
pi_41059763
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 13:18 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Leuk voorstel, maar dit is i.m.o. geen conspiracy site, CBS,CNN, ABC, Weekly Standard, etc. daarentegen.
Karl Schwarz zijn info is gewoon te checken hoor, ik heb hem in levende lijve ontmoet en twijfel (nog) niet aan zijn integriteit. Maar mail hem 's zou ik zo zeggen.
[..]

Nogal ja... Wat een berg radicale onzin. Pim Fortuyn is er niets bij. Werp het systeem omver!
pi_41059808
quote:
[b]Op dinsdag 22 augustus 2006 13:18 schreef Resonancer het volgende

[quote]Karl Schwarz zijn info is gewoon te checken hoor, ik heb hem in levende lijve ontmoet en twijfel (nog) niet aan zijn integriteit.
De Amerikaanse Hildebrand Nawijn.

-edit-
quote:
“I want to wake up the American people to the truth that neither of the major political parties represents anyone but the corporate elite
BG is er niks bij.

[ Bericht 11% gewijzigd door Incomplete op 22-08-2006 13:34:45 ]
pi_41060459
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 13:28 schreef Incomplete het volgende:
De Amerikaanse Hildebrand Nawijn.

BG is er niks bij.
Vind ik 'n totaal niet kloppende vergelijking, het zijn beide mensen maar dan houd de vergelijking echt op i.m.o.
Nawijn ... als ik iemand n ongeloofelijke ongeloofwaardige vind dan is hij het wel.. wat 'n
en ja ik laat de deur open ...kom maar hoor..

Wie is BG?
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
pi_41061000
quote:

[..]

[..]

Hij doet i.m.o. opzienbarende uitspraken:

9-11 werd o.a. gefinancierd door Amerikanen:
http://video.google.nl/videoplay?docid=-6032507852941583054
[..]

mooie site hoor:
[..]

[..]

[..]

interessant , had nog nooit van de man gehoord. hij heeft iig goede aandachtspunten in mijn optiek
-het financiele wanbeheer
-de bush/cheney scam
-irak oorlog
-9/11

ik zou zeggen " bring it on", slechter dan bush kunnen ze/we het toch niet treffen

ben benieuwd wanneer de "smear campagne" begint om deze man te beschadigen
Benjamin Franklin
pi_41061217
quote:

[..]

Wat bewijst het dat hij presidentskandidaat wil worden? (Volgens mij heeft hij zich nog niet geregistreerd en is hij zelfs al van dat plan afgestapt.)
Dit is/was zijn site voor de verkiezingen:
http://www.karlschwarz2008.com

Hier wat meer info over de brave man:
http://screwloosechange.b(...)is-karl-schwarz.html
http://www.yayacanada.com/9-11-4d.html
pi_41061235
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 13:50 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Vind ik 'n totaal niet kloppende vergelijking, het zijn beide mensen maar dan houd de vergelijking echt op i.m.o.
Nawijn ... als ik iemand n ongeloofelijke ongeloofwaardige vind dan is hij het wel.. wat 'n
en ja ik laat de deur open ...kom maar hoor..
Mijn vergelijking met nawijn was ook uitsluitend bedoeld om aan te geven dat
elke ongeloofwaarige zich kandidaat kan stellen, dus ook KWB Schwarz.
pi_41061367
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 13:50 schreef Resonancer het volgende:
Wie is BG?
BaajGuardian. De onvolprezen, onovertroffen meester van giftig-krankzinnige polemiek tegen de gevestigde orde.
Zelden schryf ik wat ik wil, en nooit wat 'n ander wil.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')