En het muziekje draagt wel bij aan de geloofwaardigheid van loosechange?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:07 schreef UncleScorp het volgende:
Wel 'n beetje belachelijk dat ze dat 'n paar keer moeten vermelden in hun reportage ... draagt niet bij tot de geloofwaardigheid van de reportage.
Nee joh, als de Amerikaanse overheid en Fox het doen is het "propaganda", voor conspiristen is echter alles geoorloofd.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:09 schreef haaahaha het volgende:
[..]
En het muziekje draagt wel bij aan de geloofwaardigheid van loosechange?
Heb ik dat gezegd ? Ik hoop dat het een retorische vraag was ...quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:09 schreef haaahaha het volgende:
En het muziekje draagt wel bij aan de geloofwaardigheid van loosechange?
Lol, grappig dat je de de geloofwaardigheid van zo'n film op zoiets pietluttigs gooit terwijl je de loosechange films een warm hart toedraagt. Het is wel weer typisch hoor.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:13 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Heb ik dat gezegd ? Ik hoop dat het een retorische vraag was ...
Maar het gaat hier over feiten van 911 ... dan begint ge toch niet over de muziek van een reportage te lullen ?
Wss bij gebrek aan verdere argumenten![]()
Echt vette onzin , zeggen dat je een paspoort van een terrorist gevonden hebt onderaan de wtc'squote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:08 schreef SPK het volgende:
Echt vette onzin, die theorie stemvervormers om telefoontjes na te bootsen
Wist je dat de wormen die voor experimenten aan boord van de ontplofte space shuttle Columbia zaten op de grond levend uit de niet vuurvaste blikjes kwamen gekropen waar ze inzaten?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:18 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Echt vette onzin , zeggen dat je een paspoort van een terrorist gevonden hebt onderaan de wtc's![]()
of een koran in een auto met het boek " boeing besturen voor dummy's) LOLquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:18 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Echt vette onzin , zeggen dat je een paspoort van een terrorist gevonden hebt onderaan de wtc's![]()
Niet dat we het er niet eerder over hebben gehad, maar het paspoort is toch niet het enige wat is teruggevonden in het wtc puin?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:18 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Precies. er waren geen vliegtuigen, geen kapers, niets van dat alles. Het was allemaal een droom, door Bush in ons hoofd gepland...quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:53 schreef huupia34 het volgende:
[..]
of een koran in een auto met het boek " boeing besturen voor dummy's) LOL![]()
hou het maar bij je wormen, of is dat ook een droom van jequote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:56 schreef klez het volgende:
[..]
Precies. er waren geen vliegtuigen, geen kapers, niets van dat alles. Het was allemaal een droom, door Bush in ons hoofd gepland...
![]()
![]()
![]()
![]()
http://www.space.com/missionlaunches/sts107_worms_030501.htmlquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:01 schreef huupia34 het volgende:
[..]
hou het maar bij je wormen, of is dat ook een droom van je![]()
Net als de verwijzing naar de passagierslijsten waar een hoop mensen niet opquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:56 schreef klez het volgende:
[..]
Precies. er waren geen vliegtuigen, geen kapers, niets van dat alles. Het was allemaal een droom, door Bush in ons hoofd gepland...
![]()
![]()
![]()
![]()
Grappig wel ... op de post hierboven komt geen enkele reactie ... zeg ik zoiets, dan regent het commentaar ... typisch weerquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:08 schreef SPK het volgende:
Echt vette onzin, die theorie stemvervormers om telefoontjes na te bootsen
Boehoehoequote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:11 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Grappig wel ... op de post hierboven komt geen enkele reactie ... zeg ik zoiets, dan regent het commentaar ... typisch weer
Nee gelukkig maar, anders was het compleet belachelijk geweest.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:54 schreef haaahaha het volgende:
Niet dat we het er niet eerder over hebben gehad, maar het paspoort is toch niet het enige wat is teruggevonden in het wtc puin?
Dat lijkt me niet zo moeilijk. Of zaten er 300 Arabieren aan boord van elk vliegtuig?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:13 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Nee gelukkig maar, anders was het compleet belachelijk geweest.
Hoe wisten ze trouwens dat dat een paspoort van een terrorist was ? Kon toch evengoed een toerist geweest zijn ?
Al bij al wisten ze heel snel wie er allemaal achter zat.
Lol, en leg nu eens uit WAAROM dat raar is? Waarom is het raar dat ze 'heel snel' wisten wie er allemaal achter zat?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:13 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Nee gelukkig maar, anders was het compleet belachelijk geweest.
Hoe wisten ze trouwens dat dat een paspoort van een terrorist was ? Kon toch evengoed een toerist geweest zijn ?
Al bij al wisten ze heel snel wie er allemaal achter zat.
Leuk voorstel, maar dit is i.m.o. geen conspiracy site, CBS,CNN, ABC, Weekly Standard, etc. daarentegen.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 11:43 schreef klez het volgende:
Ik stel voor dat je die andere conspiracyplanet rotzooi achterwege laat; dit is geen TRU.
Ja, dat klinkt als 'n echte conspiracy nut.quote:Karl Schwarz is running for President of the United States in 2008, representing a brand new independent third political party, and he intends to win.
http://www.karlschwarz.com/
quote:The Bush Administration's War on Terror is also based upon a pack of lies.
Schwarz sees both the Republicans and the Democrats as two-sides of the same rotten coin.
They have run the U.S. as a business for the elite, and have bankrupted our Nation, and their policies have bankrupted many Americans.
quote:He appears to have uncovered an insurance scam involving the WTC towers where in June or July of 2001 the insurance was increased by at least 300% and the beneficiaries of those additional insurance payments are 1.) major American names; and 2.) directly tied to the Bush Administration and New World Order proponents; and 3.) are apparently US firms not involved in US intelligence and had foreknowledge of 9-11 happening.
http://www.karlschwarz.com/111804.html
quote:out of Canada I have been provided information that could explain the technology sources that made 9-11 possible, including a company that was doing business with the State of New York in a service area that would have made it easy to have installed a ground station in or around WTC to where flying planes remotely as UAV [unmanned aerial vehicles] could be done easily.
This company is owned by a Bush Pioneer and a Canadian firm that has major US investors that are directly tied to either GHWB or GWB.
Maar dat doen sommige mensen dan weer heel makkelijk af als conspiracy sites.quote:The Internet, of course, has played a primary role in this awakening, and provides beautiful evidence of how great we, as a people, can be, when provided with such a medium of total free speech and information.
Nogal ja... Wat een berg radicale onzin. Pim Fortuyn is er niets bij. Werp het systeem omver!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:18 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Leuk voorstel, maar dit is i.m.o. geen conspiracy site, CBS,CNN, ABC, Weekly Standard, etc. daarentegen.
Karl Schwarz zijn info is gewoon te checken hoor, ik heb hem in levende lijve ontmoet en twijfel (nog) niet aan zijn integriteit. Maar mail hem 's zou ik zo zeggen.
[..]
Ja, dat klinkt als 'n echte conspiracy nut.![]()
Maar dat doen sommige mensen dan weer heel makkelijk af als conspiracy sites.
De Amerikaanse Hildebrand Nawijn.quote:[b]Op dinsdag 22 augustus 2006 13:18 schreef Resonancer het volgende
[quote]Karl Schwarz zijn info is gewoon te checken hoor, ik heb hem in levende lijve ontmoet en twijfel (nog) niet aan zijn integriteit.
BG is er niks bij.quote:“I want to wake up the American people to the truth that neither of the major political parties represents anyone but the corporate elite
Vind ik 'n totaal niet kloppende vergelijking, het zijn beide mensen maar dan houd de vergelijking echt op i.m.o.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:28 schreef Incomplete het volgende:
De Amerikaanse Hildebrand Nawijn.![]()
![]()
BG is er niks bij.![]()
interessant , had nog nooit van de man gehoord. hij heeft iig goede aandachtspunten in mijn optiekquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:18 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Leuk voorstel, maar dit is i.m.o. geen conspiracy site, CBS,CNN, ABC, Weekly Standard, etc. daarentegen.
Karl Schwarz zijn info is gewoon te checken hoor, ik heb hem in levende lijve ontmoet en twijfel (nog) niet aan zijn integriteit. Maar mail hem 's zou ik zo zeggen.
[..]
Hij plaatst ook wel veel linkjes naar de zgn "conspiracy sites"he? Rense enzo..
http://www.karlschwarz.com/links.html
Hij doet i.m.o. opzienbarende uitspraken:
9-11 werd o.a. gefinancierd door Amerikanen:
http://video.google.nl/videoplay?docid=-6032507852941583054
[..]
![]()
mooie site hoor:
[..]
[..]
[..]
Maar dat doen sommige mensen dan weer heel makkelijk af als conspiracy sites.
Wat bewijst het dat hij presidentskandidaat wil worden? (Volgens mij heeft hij zich nog niet geregistreerd en is hij zelfs al van dat plan afgestapt.)quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:18 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Hij plaatst ook wel veel linkjes naar de zgn "conspiracy sites"he? Rense enzo..
http://www.karlschwarz.com/links.html
Mijn vergelijking met nawijn was ook uitsluitend bedoeld om aan te geven datquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:50 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Vind ik 'n totaal niet kloppende vergelijking, het zijn beide mensen maar dan houd de vergelijking echt op i.m.o.
Nawijn ... als ik iemand n ongeloofelijke ongeloofwaardigevind dan is hij het wel.. wat 'n
![]()
en ja ik laat de deur open ...kom maar hoor..
BaajGuardian. De onvolprezen, onovertroffen meester van giftig-krankzinnige polemiek tegen de gevestigde orde.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:50 schreef Resonancer het volgende:
Wie is BG?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |