Dus het was niet live @ TV!quote:Op maandag 14 augustus 2006 18:03 schreef Maikuuul het volgende:
Ik had gister ff een aflevering van Mythbusters geleeched,
Zodat TS een ban krijgt ivm uitlokking? Graag.quote:Op maandag 14 augustus 2006 18:36 schreef -skippybal- het volgende:
Kun iemand niet even een tubgirl plaatsen zodat ik het kan vergelijken in één screen??
Nee, gewoon puur voor wetenschappelijk onderzoek natuurlijkquote:Op maandag 14 augustus 2006 18:38 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Zodat TS een ban krijgt ivm uitlokking? Graag.
PAS OP EEN STOERE ADMIN POST IN DIT TOPIC !!!!!!!quote:Op maandag 14 augustus 2006 18:38 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
quote:Op maandag 14 augustus 2006 18:38 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
D'r staat toch echt "Moderator" achter zijn naam, stoere admin hoor!quote:Op maandag 14 augustus 2006 18:40 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
PAS OP EEN STOERE ADMIN POST IN DIT TOPIC !!!!!!!
Alsof ik een ban krijgt omdat iemand anders een plaatje posttoally n00b lollerlex
tinypic is best kut bezig deze dagenquote:
tis maar een modje hoor pauperquote:Op maandag 14 augustus 2006 18:40 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Alsof ik een ban krijgt omdat iemand anders een plaatje posttoally n00b lollerlex
quote:Op maandag 14 augustus 2006 18:40 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
wijze woorden.quote:Op maandag 14 augustus 2006 20:05 schreef Maikuuul het volgende:
admin of mod, ze sluiten allemaal topics
Wat een slimme opmerkingquote:Op maandag 14 augustus 2006 21:21 schreef vogeltjesdans het volgende:
Dus tubgirl had eigenlijk gewoon een fles cola gedronken en een pepermuntje in haar reet geduwd?
een zetmuntjequote:Op maandag 14 augustus 2006 21:21 schreef vogeltjesdans het volgende:
Dus tubgirl had eigenlijk gewoon een fles cola gedronken en een pepermuntje in haar reet geduwd?
Zegt buttplugquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 09:37 schreef butt_plug het volgende:
wat is trouwens met jullie fixatie van tubgirl....1x ok.
Helemaal in de ban van 1 dom plaatje
Wat hij zegt!quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:29 schreef msteggink het volgende:
[..]
Zegt buttplug
Tis niet zomaar een plaatjeTis ranzig en nachtmerrieverwekkend
Het lijkt er anders gvd wel veel op !!eenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 17:39 schreef maartena het volgende:Mythbusters!
Dat jij nou vieze gedachten krijgt bij cola en mentos is jouw probleem.
Ik heb de aflevering vorige week op TV gezien, en dacht geen MOMENT aan tubgirl, totdat jij het hier noemde.... dat zegt dus iets over de manier waarop jij denkt.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 17:40 schreef Maikuuul het volgende:
Het lijkt er anders gvd wel veel op !!een
Ze heerschen de ganse wereld jeweet.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 18:01 schreef maartena het volgende:
[..]
Ik heb de aflevering vorige week op TV gezien, en dacht geen MOMENT aan tubgirl, totdat jij het hier noemde.... dat zegt dus iets over de manier waarop jij denkt.
En verder heerscht Mythbusters gewoon.
Hendig vet gemaakt diequote:Op dinsdag 15 augustus 2006 18:33 schreef Dirktator het volgende:
Maikuuul, jong vuilak, zit je soms bij de maffia?![]()
[afbeelding]
(made by Michiel_Merk)
a dirty mind is a joy foreverquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 18:01 schreef maartena het volgende:
[..]
Ik heb de aflevering vorige week op TV gezien, en dacht geen MOMENT aan tubgirl, totdat jij het hier noemde.... dat zegt dus iets over de manier waarop jij denkt.
En verder heerscht Mythbusters gewoon.
Wat een woordspeling!quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 09:37 schreef butt_plug het volgende:
wat is trouwens met jullie fixatie van tubgirl....1x ok.
Helemaal in de ban van 1 dom plaatje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |