Mja kijk weet je wat het probleem is... Dat jij zoveel mee wil nemen maakt mij niets uit, alleen leef ik mee met mijn geslachtsgelijken. Die moeten namelijk jouw tas gaan dragen omdat jij em dan te zwaar vindt... Mannen vinden dit over het algemeen diep van binnen niet cool (indien scoringskans: "oh meid ik draag je tas wel voor je hoorquote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:56 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik heb al wat eruitgehaald. Het gaat nu nog enigzins. Je zou toch denken dat het na 6 keer toch wel beter zou gaan, dat inpakken.
Gij zijt nieuw in dit topique? Nuja, tot morgen dan maar en ja ik heb zinquote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:16 schreef Bellah het volgende:
Vergeet je tandpasta en id niet..
(en voor de dames.. de pil.. lekker lullig als je die vergeet)
Hebben we d'r zin in? (JAAAAAAAAAAAAAAAAAA!)
Kijk zo hoort het, met vingertjes aan een vrouw zitten vind een man dan weer niet erg, dus los je het op deze manier erg humaan opquote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:11 schreef BloodyLotte het volgende:
Nee hoor, ik ga 'm helemaal zelf over de brug sjouwen. Daarna eis ik gewoon een nek/schouder massage van mijn man als ik eenmaal in de tent zit.
Ik ben dan ook fantastisch.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:21 schreef Baserunner het volgende:
Kijk zo hoort het, met vingertjes aan een vrouw zitten vind een man dan weer niet erg, dus los je het op deze manier erg humaan op![]()
Met deze opmerking besluit ik mijn avondquote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:32 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Ik ben dan ook fantastisch.![]()
![]()
Ik zou me meer "zorgen" maken om temazepam met alcohol, maar het is prima te doen hoor.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 10:52 schreef augurkenkoning het volgende:
oxazepam en alchohol, is dat wel zo slim?
Ik ga morgenochtend pasquote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:00 schreef rew- het volgende:
Hoe laat zijn mensen (die nog niet op weg zijn) eigenlijk van plan weg te gaan/daar te zijn? Ik ben van plan tegen 3 uur daar te zijn...
Vanavond een van de laatste treinen. Dan is de rij korter, mn maten houden een plekkie bezetquote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:00 schreef rew- het volgende:
Hoe laat zijn mensen (die nog niet op weg zijn) eigenlijk van plan weg te gaan/daar te zijn? Ik ben van plan tegen 3 uur daar te zijn...
Rond 17:30 weg. Er gaan 3 vrouwen mee, we zullen dus rond 18:15 daadwerkelijk vertrekken. Geen idee hoe laat we daar zijn, maakt me ook niet zoveel uit.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:00 schreef rew- het volgende:
Half 2 vertrekken, half 6 daarquote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:00 schreef rew- het volgende:
Ik denk dat ik zondag weer vertrek omdat ik volgende week hertentamen heb waar ik nog niks aan gedaan heb, jouw reden klinkt leukerquote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:46 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik krijg zojuist van mij werk trouwens een VIP kaart voor Bavaria city racing zondag in Rotterdam!
Dus ik denk dat ik zondagochtend weer vertrek!![]()
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:42 schreef BloodyLotte het volgende:
Hallooooooo, kan iemand me even slaan?
Reeds ingepakt:
6 onderbroeken
3 spijkerbroeken waarvan 1 aan
een stuk of 5 of 6 shirtjes met korte mouw
2 jurkjes
3 rokjes
7 paar sokken + 2 paar overknee kousen want dat is leuk
3 jasjes (hoodie van lang gelee die een beetje te kort is, fleecevest en een spijkerjasje dat ik donderdag al aan doe)
Puma's en kaplaarzen
En dat zijn alleen nog maar de kleren hè! Somebody stop me.
Ik ook, blijft er iig nog iemand op het forumquote:
Vorig jaar was het ook om 12:00 nog te doen volgens mij. Toen ging camping 5 ook pas 's nachts open. Wel altijd leuk, als je al lekker aan het bier zit bij de tent nog mensen langs zien waggelen met volle bepakking, ik zal even naar je zwaaien.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 14:19 schreef Pink_Floyd het volgende:
[..]
Ik ook, blijft er iig nog iemand op het forum...zal camping 5 nog een beetje te doen zijn om 7-8 uur 's ochtens? Ik ga nooit op vrijdag nl...en rijden er om die tijd al pendelbussen op vrijdag?
Prima, ik weet nu hoe jij eruit ziet dus ik zwaai wel ff terug als ik nog handen vrij heb. Maa ik denk niet dat jij om 7-8 uur al wakker bentquote:Op donderdag 17 augustus 2006 14:29 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Vorig jaar was het ook om 12:00 nog te doen volgens mij. Toen ging camping 5 ook pas 's nachts open. Wel altijd leuk, als je al lekker aan het bier zit bij de tent nog mensen langs zien waggelen met volle bepakking, ik zal even naar je zwaaien.
Al?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 14:39 schreef Pink_Floyd het volgende:
[..]
Prima, ik weet nu hoe jij eruit ziet dus ik zwaai wel ff terug als ik nog handen vrij heb. Maa ik denk niet dat jij om 7-8 uur al wakker bent
Vorig jaar ging het wel goed. Maar ja, ik denk dat ik dit jaar mijn tent wel eerder heb staan, dus eerder begin met wat bier drinken, dus eerder voldaan mijn bed kan opzoeken. Maar als ik weer pas laat bekenden tegen kom die op andere campings staan, is het niet ondenkbaar dat ik nog wakker ben rond die tijd.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 15:31 schreef Pink_Floyd het volgende:
[..]hehe, als het nog is dan herken ik je waarschijnlijk niet meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |