Nee de keuken ligt tegen de muur van de badkamer aan zeg maar, en in de badkamer is zeker te weten geen plek. Nu is het probleem dat dat muurtje wat ik op t oog heb, maar iets van 50-60 breed is, wel een aantal meter lang, dus de wasmachine moet al smal zijn, maar als er dan ook nog een aansluiting bij moet :|quote:Op maandag 14 augustus 2006 16:52 schreef Marsepein het volgende:
Ligt bv de badkamer of de wc aan de andere kant van het muurtje? Dan kun je daarvandaan af- en aanvoer van water halen.
En hierop aangeven waar nu al waterleidingen lopen/liggen.quote:Op maandag 14 augustus 2006 17:07 schreef Marsepein het volgende:
Kun je een plattegrondje maken, zodat we wat kunnen inschatten.
Maar dat is maar 40 tot 45 cm breed?quote:Op maandag 14 augustus 2006 20:50 schreef sheonlydreams86 het volgende:
Sorry de tekening is een beetje scheef dus de verhoudingen kloppen niet echt. De badkamer bestaat uit een wastafel, een wc en een douche en er is gewoon weinig ruimte voor iets anders. De kast zou een optie kunnen zijn, maar volgens mij is hij niet diep genoeg.
Over de vorige bewoners weten wij niks, ik denk niet dat de woningcorporatie dat soort informatie aan ons kan geven.
Tot nu toe is onder het aanrecht de beste optie of niet?
Een wasmachine in een natte ruimte maakt niet uit, als je je maar aan de plaatsingszone houd.quote:Op maandag 14 augustus 2006 21:14 schreef mjb44 het volgende:
Ik zou sowieso geen wasmachine oid in de badkamer willen hebben (stroom in een "natte" ruimte).
Nou wat dat betreft klopt je tekening inderdaad niet, ik had iets van 1,75 x 2,25 verwacht.quote:Op maandag 14 augustus 2006 21:21 schreef sheonlydreams86 het volgende:
De badkamer is ongeveer 2.5 x 1 meter. Aan de linkerkant heb je de wastafel, daarna de WC, en daarna de douche. Er is dus alleen genoeg ruimte voor een douchegordijn en misschien een paar extra plankjes
En je wasmachine op zo'n speciale schakelaar aansluitquote:Op maandag 14 augustus 2006 21:19 schreef klipper het volgende:
[..]
Een wasmachine in een natte ruimte maakt niet uit, als je je maar aan de plaatsingszone houd.
Zie voor een goede uitleg, blz 6 van:
http://www.ymere.nl/ymere/bestanden/pdf/electra.pdf
Groot gelijk, maar dat spreekt voor zich.quote:Op maandag 14 augustus 2006 23:17 schreef sanger het volgende:
En op een aparte/eigen elektragroep.
Ik meen dat het in een badkamer wel verplicht was om de wasmachine vast aan te sluiten op een trekschakelaar?quote:Op maandag 14 augustus 2006 23:53 schreef klipper het volgende:
[..]
Groot gelijk, maar dat spreekt voor zich.
Hoewel voor de leken onder ons is het inderdaad wel handig te vermelden.
Maar die speciale schakelaar is niet echt nodig, die word meer gebruikt indien er een wasmachine en een droger op aangesloten word. ( op 1 en dezelfde groep)
In mijn huis (nieuwbouwwoning) standaard wasmachine aansluiting met gewoon stopcontact in badkamer.quote:Op maandag 14 augustus 2006 23:58 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Ik meen dat het in een badkamer wel verplicht was om de wasmachine vast aan te sluiten op een trekschakelaar?
We zijn erg benieuwd naar de maten en de foto's. Misschien kun jer extra op letten waar water en afvoer zit, en misschien eens goed kijken waar voorheen de wasmachine heeft gestaan.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 10:50 schreef sheonlydreams86 het volgende:
Ok okMaar ik was heel benieuwd naar de kosten etc.
Ik heb net de sleutels gekregen om de woning weer te bekijken, dus nu kan ik alles rustig meten & veel foto's maken.
Dit is wel degelijk ontopic.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 07:15 schreef sheonlydreams86 het volgende:
Kunnen wij even ontopic blijven? Het gaat erom hoe opvallend het is en hoeveel tijd/geld het kost. Wasmachine in de badkamer plaatsen is voor mij zeker geen optie.
Hier is je pasklare oplossingquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:23 schreef sheonlydreams86 het volgende:
Als het ook in de slaapkamer kan (met een kast eromheen bijvoorbeeld) moet er alleen een stukje van 5 centimeter door de muur geboord worden waar de aansluiting & afvoerbuizen door kunnen.
Foto's zijn altijd welkomquote:Is het zo duidelijk of zal ik toch wat foto's plaatsen?
quote:
tuurlijk willen we foto'squote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:23 schreef sheonlydreams86 het volgende:
Is het zo duidelijk of zal ik toch wat foto's plaatsen?
Die is leuk. Voor mij is inhoud niet van grootste belang. Voor mij is elektra en water inclusief, dus als het moet doe ik het gewoon 2x of 3x. Er moet dan wel heel veel gedaan worden met de aansluiting.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:45 schreef klipper het volgende:
http://www.meolease.nl/candyklein.htm
Alleen heeft deze weer een kleinere inhoud van 3,5 kg
maar de afmetingen zijn 70x51x44 hxbxd.
als het mee zit kan gewoon de stootplank van het keukenblok er af gehaalt worden.. kan je zo er onderdoor hoorquote:Op woensdag 16 augustus 2006 18:34 schreef Loveless85 het volgende:
Dan lijkt mij toch die kast wat handiger, daar hoeven de snoeren niet echt weggewerkt te worden, en het is veel minder werk dan je halve keukenblok uit elkaar halen![]()
Het enige wat in die kast een probleempje kan zijn is stroom
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |