abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 15 augustus 2006 @ 11:04:26 #76
36763 Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
pi_40823501
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 10:53 schreef Gurb het volgende:
Ik hoor dat er een hoop vragen en interesse is, dus ik zal straks mijn pauze opofferen om een topic te maken, en daarin alle hier gestelde vragen proberen te beantwoorden
Vergeet niet ondertussen wat te eten
Have you ever picked your feet in Poughkeepsie?
  dinsdag 15 augustus 2006 @ 11:40:08 #77
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_40824438
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 10:28 schreef Marsepein het volgende:
Er zijn wel langer lopende bouwprojecten waar je dan zelf bv 3 weken aan kunt deelnemen. Het gaat met name om met het hele team dat te doen wat nodig is.

De actie loopt dan misschien 3 maanden, maar je bent er zelf dan maar enkele weken.
O zo ja. Dat zou ideaal zijn voor veel mensen.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_40828219
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 10:57 schreef sanger het volgende:

[..]

gedaan, het was een uurtje tikken en zoeken, maar er staat een verslag

vragen staat uiteraard vrij
Klussen in Ecuador
pi_40828549
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 13:48 schreef Gurb het volgende:

[..]

gedaan, het was een uurtje tikken en zoeken, maar er staat een verslag

vragen staat uiteraard vrij
Klussen in Ecuador
Jeeee wat een OP dat zijn we in K&W heel niet gewend joh! Prima verslag, ik heb het even vluchtig bekeken, en ga later (Vanavond) aandachtiger lezen en ook vragen stellen
  dinsdag 15 augustus 2006 @ 14:01:09 #80
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_40828679
Heb hem inmiddels goed gelezen

Ziet er allemaal goed uit. Alleen dat toilet, zou voor mij niets zijn ben ik bang.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  dinsdag 15 augustus 2006 @ 14:31:56 #81
117860 B.A.Trix
Met dank aan MaGNeT
pi_40829628
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 10:52 schreef Automatic_Rock het volgende:
Wie is Mmach??
Topic van het jaar!! Sara Raats' eigen huisjes-topic :P
pi_40830572
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 13:57 schreef Marsepein het volgende:

[..]

Jeeee wat een OP dat zijn we in K&W heel niet gewend joh! Prima verslag, ik heb het even vluchtig bekeken, en ga later (Vanavond) aandachtiger lezen en ook vragen stellen
geloof me, ik kan nog veel meer vertellen, heb voor mezelf ook een dagboek bijgehouden, dat beslaat bijna 30 volgeschreven a4-tjes
pi_40830956
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 14:04 schreef sanger het volgende:

[..]

Had in de slowchat al aangegeven dat ik misschien een beetje TE reageerde: K&W FAQ, SC, FB, de hele handel en nog meer zelfs, deel 10!

Als je nu eens stopt met lurken maar complimentjes post in de bewustte topics is het goed oke
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 09:34 schreef sanger het volgende:
Misschien reageerde ik ook wel n beetje overdreven.
Hier maar even verder dan, want het topic van Mmach is niet de juiste plaats

Nogmaals, die post was bedoeld als grap. En áls je er al een verwijt in zou moeten lezen, dan is dat eerder naar Mmach toe dan naar jou of andere klussers hier.

Er is wat mij betreft nogal een verschil tussen de klussers in de topics die ik in mijn post noemde en de manier waarop onze Troetelbelg dat doet. Maandenlang, elke vrij uurtje na je werk, in het weekend, in de vakantie besteden aan je huis/Platz/paleis is zeer bewonderenswaardig. Dat meen ik oprecht en ken het ook uit ervaring. (en nee, daar lopen geen topics over, geen behoefte aan ) Wat Mmach nu doet is óók bewonderenswaardig, maar wel van een andere orde. Het gaat snel, hij post er veel over, er staan leuke filmpjes bij, er zit een grappig verhaaltje omheen met zijn zus op vakantie. Dát is de reden dat het topic zo'n hit is. Betekent niet dat hij een betere klusser is dan de anderen hier. Sterker nog, om half twee 's nachts je venster afplakken en een half uur later geschilderd hebben, mwah... Persoonlijk doe ik dat soort dingen iets nauwkeuriger, zorgvuldiger en op een degelijker tijdstip

Ik heb, zoals ik al eerder schreef, veel respect voor de klussers hier die hun hele huis grondig onder handen nemen. En ik blijf die topics lekker lurkend volgen, via mijn bookmarks. Complimenten geven doe ik niet op commando, sorry.

Eeuwig vijfentwintig
  dinsdag 15 augustus 2006 @ 15:31:15 #84
36763 Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
pi_40831249
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 14:31 schreef B.A.Trix het volgende:

[..]

ik was op vakantie
pi_40831315
Ja ja AR, door op vakantie te gaan ben je de knuffeltitel kwijt geraakt aan onze nieuwe troetelbelg. Je bent even weg en meteen wordt je titel ingepikt
  dinsdag 15 augustus 2006 @ 15:38:14 #86
36763 Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
pi_40831423
Ik had een titel??!
  dinsdag 15 augustus 2006 @ 15:47:34 #87
65960 sanger
pi_40831661
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 15:17 schreef Reese het volgende:

Hier maar even verder dan, want het topic van Mmach is niet de juiste plaats
quote:
Nogmaals, die post was bedoeld als grap. En áls je er al een verwijt in zou moeten lezen, dan is dat eerder naar Mmach toe dan naar jou of andere klussers hier.
Het verwijt dat hij te snel gaat!?!?!?! Zo kun je het inderdaad ook bekijken
quote:
Er is wat mij betreft nogal een verschil tussen de klussers in de topics die ik in mijn post noemde en de manier waarop onze Troetelbelg dat doet. Maandenlang, elke vrij uurtje na je werk, in het weekend, in de vakantie besteden aan je huis/Platz/paleis is zeer bewonderenswaardig. Dat meen ik oprecht en ken het ook uit ervaring. (en nee, daar lopen geen topics over, geen behoefte aan )
Laten we het erop houden dat het een miscommunicatie was. Klaar, zand erover, dichtgeschroefd, dichtgetimmert etc.....
quote:
Wat Mmach nu doet is óók bewonderenswaardig, maar wel van een andere orde. Het gaat snel, hij post er veel over, er staan leuke filmpjes bij, er zit een grappig verhaaltje omheen met zijn zus op vakantie. Dát is de reden dat het topic zo'n hit is. Betekent niet dat hij een betere klusser is dan de anderen hier. Sterker nog, om half twee 's nachts je venster afplakken en een half uur later geschilderd hebben, mwah... Persoonlijk doe ik dat soort dingen iets nauwkeuriger, zorgvuldiger en op een degelijker tijdstip
Inderdaad kun je een kanttekening zetten bij het tempo, en vooral ook de "werkdagen"die Mmach maakt. Neemt niet weg dat het resultaat wel heel nauwkeurig is/lijkt te zijn.
Ben met je eens dat hij zijn topic iig goed weet te vertellen naar de K&W'ers.
quote:
Ik heb, zoals ik al eerder schreef, veel respect voor de klussers hier die hun hele huis grondig onder handen nemen.
quote:
En ik blijf die topics lekker lurkend volgen, via mijn bookmarks. Complimenten geven doe ik niet op commando, sorry.
En dat was dus weer een grapje van mij Mislukt zeker
  dinsdag 15 augustus 2006 @ 15:49:11 #88
65960 sanger
pi_40831705
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 15:33 schreef Marsepein het volgende:
Ja ja AR, door op vakantie te gaan ben je de knuffeltitel kwijt geraakt aan onze nieuwe troetelbelg. Je bent even weg en meteen wordt je titel ingepikt
Heb ik een titel? Dan weet ik of ik veilig op vakantie kan
pi_40831922
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 15:38 schreef Automatic_Rock het volgende:
Ik had een titel??!
Yeps ... of komt onze roddel en achterklap nu toch uit
  dinsdag 15 augustus 2006 @ 16:03:11 #90
36763 Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
pi_40832106
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 15:56 schreef Marsepein het volgende:

[..]

Yeps ... of komt onze roddel en achterklap nu toch uit
ik denk het
Zit er ook een lintje ofzo bij deze titel, of is dit het??
Nu ja, was dit het?
pi_40832387
Een lintje? Oh shit .... waar is dat kreng.

*rommel rommel*
*dozen omgooit*
*naar zolder loopt*
*lawaai maakt*
*stampvoetend terugkomt*

Wie heeft die doos met lintjes gezien?
pi_40832428
Alsnog gevonden

ajb
  Moderator dinsdag 15 augustus 2006 @ 17:19:19 #93
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_40853499
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 09:57 schreef sanger het volgende:

[..]

Wat dacht je van:

Uitvoerders:

Marsepein
Cijbersijp
Tnimble (tevens ontwerpen in SketchUp/AutoCad)
Duderinnetje
BrightEyes
Arithaterhorst
AutomaticRock (ervaring met lowbudget!)
Conflict
Sanger

Mmach mag niet mee. Die moet thuis verder gaan met zijn projecten om ons motivatie te geven
dat ik genoemd wordt als meubelement .

Maar om nu ff zereneus van mijn kant hier op in te haken:

Naar mijn idee, zou eigenlijk iedereen terwerled zichzelf eens wat meer moeten bekommeren om zijn haar naasten.... (insert kerkelijke ideeen of hoe je het ook wil noemen) Echt dan heeft een ieder het hier op aarde goed. Alleen om nu ff in oekoeboeroe land voor een periode van een jaar hardcore te gaan klussen en klussen vind ik echt wel leuk.....

Los van hetgeen dat je dan niet kan doen(van huis en haard weg (Jo-Anne ), hypotheek, werk etc etc is heet haast niet realiseerbaar.een week of twee max iemand helpen die het stukkie minder getroffen heeft "fine by me"

Ik ben er echter WEL voor in,alleen dan dichter bij HUUS. NL doorcrossen met mijn seat vol klusspullen prima doen we (serieus), maar een jaar van huis en haard??

Ik weet het dus nog ff niet, maar als er aan de bel getrokken wordt en t is in de winter? give me a ring.. and ill show my "klus"thing .

En om nog ff over Mach en Resse en Sanger in te haken, chill allemaal ff he!!!!

Hijs enthousiast, massa's volk komt naar k&W (link staat ook op GoT bijv.) best wel aardig voor ons forumpje. daar zijn er gewoonweg niet veel van (serieus) dus wat extra aanloop is nooit weg.Of hij het nu wel of niet goed doet maakt mij niet uit, wat ik vanuit de platen kan zien ziet het er netjes uit. Hij doet t voor zijn zusje (nobel idee!) en snel om haar te verrassen. Als dat nou niet zo was geweest(bijv. 6mnden naar oekoeboeroe land om een klaslokaal in elkaar te knutselen oid) dan had hij echt niet zo'n vaart gemaakt.

Vergeet hierin niet de factoor "mentale boost"die je kan behalen vanuit de vele aandacht en de ongekende postgetallen( al zijn er een hoop TVP's (die niet meer mogen toch? Mars??? )

forumpje gaat lekker hoor, houden zo en nou weer lief zijn he? Anders geen lekker eten en drinken en cas a bekoekeloeren meet voor Jullie
pffff je huis verbouwen valt (nog) niet mee :P
  woensdag 16 augustus 2006 @ 04:14:30 #95
36763 Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
pi_40856343
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 17:19 schreef Vonkenboer het volgende:
Goedenavond
goede morgen
pi_40857064
Mogguh

Slecht geslapen
  woensdag 16 augustus 2006 @ 08:33:29 #97
65960 sanger
pi_40857399
mogguh!

Sijpie, je hebt gelijk. Tis ook al min of meer uitgesproken toch!
  woensdag 16 augustus 2006 @ 09:38:05 #98
65960 sanger
pi_40858363
BTW Sijp! Ik zag laatst Herman den Blijker op Texel, die kwam toch niet voor jou he????
pi_40858500
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 09:38 schreef sanger het volgende:
BTW Sijp! Ik zag laatst Herman den Blijker op Texel, die kwam toch niet voor jou he????
Was jij op texel en zag je hem lopen, of hing je voor de buis?
  woensdag 16 augustus 2006 @ 09:44:48 #100
65960 sanger
pi_40858534
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 09:43 schreef Marsepein het volgende:

[..]

Was jij op texel en zag je hem lopen, of hing je voor de buis?
Ik hing voor de buis

en genoot van de vleesboerderij waar hij op bezoek was. wat zag dat er goed uit
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')